نظر: 0 مهر 26, 1400

نکات مهم خرید مبلمان اداری لوکس چیست؟

فضا های اداری در سراسر جهان به طرز چشمگیری فضای داخلی خود را تغییر می‌دهند تا بهتر، کارآمد‌تر و مدرن‌ تر به نظر برسد و علاوه بر آن رضایت بیشتر کارکنان را به خود جلب کند. فضای‌ های اداری مدرن و نوین مشتاق «طراحی مبلمان ارگونومیک» هستند. طراحی مبلمان لوکس کارایی و راحتی را برای استفاده کاربران فراهم می‌کند.

با توجه به پیچیدگی‌ های موجود چگونه می‌ بایست تشخیص دهیم که کدام مبلمان اداری ارگونومیک است و کدام یک نیست؟ همچنین، هنگام انتخاب از بین دسته‌ بندی‌ های مختلف مبلمان اداری باید به چه عواملی توجه کرد؟ ما در ادامه با هم چند ترفند و نکته را بررسی خواهیم کرد تا بتواند پاسخ گوی نیاز های شما در خرید مبلمان اداری لوکس باشد.

چیزهایی که در انتخاب مبلمان اداری باید در نظر بگیریداتاق‌ های کاری مستقل و فضای اداری مدرن

کارکنان بیشتر وقت خود را در اتاق‌های کاری خود می‌گذرانند. برای گردش کار مثبت و مولد، طراحی فضاهای کاری و اتاق‌های کاری باید نیازهای کارکنان را برآورده کند در حالی که زیبا و جذاب به نظر برسد.

در کنار آن، ممکن است کارکنان برای حفظ آرامش به نوعی از حریم خصوصی احتیاج داشته باشند، بنابراین طراحی با پنل جلویی یا جانبی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

راه دیگری که شما می‌ توانید اقدام به استفاده‌ ی آن نمایید پارتیشن اداری است. پارتیشن‌ های اداری با توجه به انواع محتلف ثابت و قابل حمی می‌توانند در مواقع مورد نیاز حتی یک فضای خصوصی تک نفره و چند نفره را برای کارمندان ایجاد کنند.

صندلی اداری راهی برای افزایش بهره وری

وقتی در مورد مبلمان اداری لوکس صحبت می‌کنیم صندلی اداری یک بخش اساسی است. برای تحمل ساعات کاری طولانی، کارکنان به صندلی‌ هایی نیاز دارند که هم از راحتی و هم از نظر عملکرد مناسب برخوردار باشند. صندلی‌ ای که دارای پشتی راحت است و به راحتی با قد کارکنان قابل تنظیم است.

بهترین صندلی اداری آن است که برای دردهای کمر و فشارهای گردن تسکین باشد و از ایجاد یا تداوم آن‌ها جلوگیری کند. همچنین، آن‌ها باید انعطاف‌پذیری کافی داشته باشند تا کارکنان در حرکات خود احساس محدودیت نکنند. یک صندلی اداری با طراحی کاربردی می‌تواند به تنهایی بهره وری و سلامتی میان کارمندان را در یک دفتر اداری افزایش دهد.

همچنین بخوانید : خرید انواع مبلمان اداری

میز جلسه و جلسات بلند مدت

بحث‌های مفصل و جلسات طولانی بخشی از فرهنگ اداری است. برای درگیر نگه داشتن تیم و ایجاد احساس ارزشمندی در تصمیم گیری‌های مهم، تنظیم و طراحی صحیح اتاق کنفرانس بسیار مهم است.

میز جلسه نقطه کانونی اتاق کنفرانس است، جایی که همه برای جلسه جمع شده اند. طراحی میز اتاق کنفرانس مدرن باید کاربردی باشد و نشان دهنده محیط حرفه‌ای اتاق باشد.

میز پذیرش و تاثیرگذاری بر بازدیدکنندگان

یک میز پذیرش فرهنگ و موقعیت شرکت را به بازدیدکنندگان متعددی که وارد می‌شوند، نشان می‌دهد. نقطه کانونی یک فضای اداری منطقه پذیرش است،

بنابراین طراحی و ظاهر آن باید افراد را مجذوب خود کند. در عین حال، باید با بقیه دکوراسیون اداری ترکیب شود و مکمل آن باشد. همراه با هدف زیبایی‌شناسی، میز باید به اندازه کافی کاربردی باشد تا کار مولد انجام شده توسط شخص پشت میز را تسهیل کند.

هنگام انتخاب طرح میز پذیرش باید فضای دفتر خود را در نظر داشته باشید. میز پذیرش با جلوه‌ای درخشان و طراحی مدرن مطمئناً به دفتر شما روحیه سازنده و مثبتی می‌بخشد.

واحد ذخیره‌سازی راهی برای سازمان دهی اسناد

واحد ذخیره‌سازی مانند کمد، کابینت و… یک دسته مهم از مبلمان اداری لوکس است. سازماندهی و ذخیره همه پرونده‌ها، اسناد، مقالات مهم، لوازم التحریر و سایر موارد مربوط به کار یک وظیفه‌ی مهم است.

دفتر شما به یک فضای ذخیره‌سازی هوشمند نیاز دارد تا فضای اداری کمتری توسط تجهیزات مصرفی اشغال شود و در عین حال فضای مرتب و منظمی به سازمان بدهد.

برای اینکه دفتر کار خود را منظم و مرتب نگه دارید، باید مطابق نیاز خود یک فضای ذخیره‌سازی با قفسه و کشو انتخاب کنید. گزینه‌های متعددی از نظر طراحی، فضای ذخیره‌سازی و شماره وجود دارد.

نتیجه گیری برای خرید مبلمان اداری لوکس

در حالی که هنگام انتخاب انواع مختلف مبلمان اداری لوکس باید به نکات مختلفی توجه کرد، یکی از عوامل اصلی که باید در هر چیزی که انتخاب می‌کنید به دنبال آن باشید، دوام است.

خرید مبلمان اداری مانند یک سرمایه‌گذاری است زیرا شما هزینه و زمان زیادی را صرف خرید آن خواهید کرد. بنابراین، همیشه باید مبلمانی را انتخاب کنید که از مواد و پارچه‌های با کیفیت ساخته شده است. ممکن است هزینه آن کمی بیشتر باشد اما مدت زیاد کارکرد آن شما را راضی و خشوند می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب