نظر: 0 مرداد 23, 1400

بهترین برند مبلمان اداری کدام است؟

بهترین برند مبلمان اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟ به نظر شما شخصی پیدا می‌شود که در خرید برند مبلمان اداری بهترین را برای شازمان خود نخواهد؟ به طور قطع پاسخ خیر است. اما هنگام خرید چه ویژگی‌هایی و رعایت چه نکاتی ما را به سمت بهترین مبلمان اداری رهنمون می‌کند؟ آیا تجهیزات اداری ارزش صرف زمان و هزینه‌ی بسیاری را دارند؟

یا کدام یک از تولیدکنندگان مبلمان اداری بهترین هستند؟ اما در میان این سوالات یک سوال اساسی‌تر مطرح می‌شود که داشتن بهترین مبلمان اداری چه اهمیتی دارد؟ ما در این گزارش به صورت خلاصه به بررسی نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

چرا بهترین برند مبلمان اداری را خریداری کنیم؟

مبلمان اداری شخصیت بصری کاری شماست. مبلمان با قرارگیری در فضا، همراه و همسان بودن با فضای اداری هر روز در مواجه با کارمندان و بازدیدکنندگان شما قرار می‌گیرد. آن‌ها از مبلمان اداری شما استفاده می‌کنند. احساس راحتی هنگام استفاده از صندلی اداری، میز اداری، نیم ست اداری و … هرکدام می‌تواند به صورت جداگانه به بازدیدکنندگان حس خوب و خوشایندی بدهد. علاوه بر این خرید بهترین برند مبلمان اداری می‌تواند کارمندان شما خوشحال‌تر کوشاتر نماید. آن‌ها هنگام استفاده از مبلمان اداری خوب و مناسب احساس ارزشمندی می‌کنند و در نتیجه بازدهی و بهره وری در کار بیشتر و بیشتر می‌شود. پر واضح است که افزایش بهره وری فردی می‌تواند منجر به افزایش سود بهره وری سازمانی شود.

کیفیت مبلمان اداری

هیچ کس به دنبال خرید اقلام بی کیفیت برای سازمان خود نیست. افراد در جایگاه‌های مختلف در تلاش هستند که موفقیت سازمانی کسب کنند زیرا یک سازمان موفق نتیجه‌ی دستاور موفقیت آمیز کارکنانش است. یکی از عوامل که بر کارآیی و بهره وری کارمندان موثر است فضای اداری و دکوراسیون است. و در این بخش شاخص‌های زیادی هستند که می‌توانند بر کیفیت مبلمان اداری تاثیر گذار باشند. از جمله این   شاخص‌ها می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد

  •   جنس مواد اولیه و روکش مبلمان اداری
  •   طراحی و نوع برش و کنده‌کاری‌های سفارشی
  •   اندازه‌ی مبلمان اداری و فضای در اختیار
  •   ضمانت نامه محصولات خریداری شده
  •    ارگونومی صندلی اداری، میز اداری
  •   نور طبیعی و نور مصنوعی

 

موارد مطرح شده هر کدام به نوعی به عنوان شاخص‌های اصلی و اثرگذار بر قیمت مبلمان اداری هستند. برای مثال جنس مواد اولیه در مبلمان اداری می‌تواند از چوب، ورقه‌های MDF، چوب درختیان جنگلی ایرانی و خارجی، فلزاتی مثل آهن، آلومینیوم و حتی در مواردی پلاستیک و شیشه باشد. علاوه بر این جنس مواد می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار باشد زیرا قیمت مواد اولیه بر قیمت محصول تولیدی موثر است اما نوع استفاده طراحی و نقشه‌ی مبلمان اداری پیوستگی منحصر به فرد با قیمت دارد. زیرا هرچه ظرافت بیشتری در مبلمان اداری باشد آن ست می‌تواند بهترین مبلمان اداری نامیده شود.

 

علاوه بر این می بایست فضای موجود را در نظر داشته باشید. فضا جزو نکاتی است که در اکثر موارد مغفول می ماند و درخواست کنندگان مبلمان اداری به آن توجهی نمی‌کنند. زیرا هر مبلمانی متناسب برای هر فضایی نیست. نور، رنگ دیوارها، نوع تجارت، بودجه‌ی مورد نظر شما و بسیاری دیگر از عوامل حتی حمل و نقل می‌تواند بر انتخاب نهایی شما موثر باشد.

 

بهترین مبلمان اداری را کجا تهیه کنیم؟

آنچه اکنون در صنعت مبلمان اداری در حال وقوع است تولید کنندگان و فروشندگان بیشماری را به شما نشان خواهد داد چه اگر به دنبال رفع نیاز خود به صورت بازدید از فروشگاه اقدام نمایید و چه اگر به صورت آنلاین بخواهید به جستجو بپردازید. بنابراین هنگام خرید بهترین مبلمان اداری می‌بایست به چه نکاتی بیشتر توجه کنیم؟ هنگام خرید بهترین مبلمان اداری از فروشنده نخستین ویژگی که شما می‌بایست به آن اهمیت بدهید، شرکت‌های همکار یا شرکت‌هایی است که از آن مبلمان اداری خریده اند. قطعاً همکاری پیوسته و مداوم با شرکت‌های مختلف می‌تواند نشان‌گر کیفیت کاری باشد. مورد دیگر ضمان نامه است. تولبیدکنندگان ضمانت را زمانی صادر می‌کنند که از تولید خود مطمئن باشند. این موضوع به شما پس از خرید بهترین مبلمان اداری این اجازه را می‌دهد که زمان و هزینه‌ی بسیار کمتری برای تعمیرات مبلمان اداری خود بپردازید.

شاید شما بخواهید به علت محدودیت در بودجه مبلمان اداری را از تولیدکننده به صورت مستقیم بخرید اما این موضع را در نظر داشته باشید که محصولات تمامی تولیدکنندگان از کیفیت نهایی بالایی برخوردار نیستند و خرید اشتباه می‌تواند برای شما منجر به هزینه‌ی تعمیر و نگهداری و در مواقعی هزینه‌ی خرید مجدد را به همراه داشته باشد.

 

 مبلمان اداری و استخدام

شاید باور کردنی نباشد اما مبلمان اداری و طراحی فضای اداری شما می‌تواند افراد نخبه و مناسب بیشتری را به سمت شما بکشاند. مبلمان اداری و طراحی فضای اداری به گونه ایست که افراد در اولین برخود می‌توانند مجذوب آن شوند و آن را مدت‌ها در خاطر نگه دارند. به این خاطر تحقیقات گسترده‌ای برروی رفتارشناسی افراد به هنگام استخدام انجام شده است که نشان داده افراد در صورت داشتن مبلمان اداری مناسب و ارگونومیک تعلق خاطر بیشتری به سازمان پیدا خواهند کرد. علاوه بر این افراد دوست دارند در محل کار خود از نظر جسمی در سطح امنیت مناسبی قرار بگیرند. به همین خاطر در سال‌های گذشته ایجاد تنوع در فضای کار جزو محبوب ترین‌ها در دنیاست.

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

نتیجه گیری

هنگام خرید بهترین برند مبلمان اداری می‌بایست ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید که هر کدام می‌تواند مسبب بهتر شدن و رشد فضای کاری شما شود. بهترین مبلمان اداری علاوه بر همسان بودن با فضا و معماری داخلی از جنس و تولیدکننده‌ی معتبر خریداری می‌شود. همچنین شما بهتر است پیش از خرید مبلمان اداری با کارشناسان متخصص معماری داخلی صحبت کرده و از آن‌ها نظر خواهی کنید. قطعاً نظرات آن‌ها می‌تواند به شما در داشتن بهترین مبلمان اداری کمک شایانی نماید. و نکته‌ی آخری که انجام و رعایت آن می‌تواند شما را به هدفتان برسان، نظر سنجی و نیازسنجی کارمندان است.

بینو تولید کننده بهترین برند مبلمان اداری

گروه تولیدی بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید و طراحی مبلمان اداری و همکاری مستمر با شرکت های خصوصی، دولتی و استارت آپ ها در ایران، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید بهترین مبلمان اداری باشد. کارشناسان بینو به صورت رایگان از فضای در اختیار شما بازدید خواهند کرد و طرح پیشنهادی را به شما جهت داشتن بهترین فضای اداری ارائه خواهند داد. بینو علاوه بر معماری و دکوراسیون می تواند مبلمان اداری را مطابق با درخواست شما به صورت اختصاصی و یگانه برای شما تولید نماید. علاوه بر این موضوع شرکت بینو با در نظر گرفتن شرایط کرونا در حال حاضر تمامی محصولات خود را در سایت فروشگاهی خود قرارداده است که شما می تواندید جدیدترین و مدرن ترین طرح‌ها را در آن مشاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب