نظر: 0 مرداد 26, 1400

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی را بشناسیم؟

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی را چگونه تشخیص دهیم؟

چگونه برندهای معتبر در صنعت مبلمان را بشناسیم؟

کدام تولید کننده در صنعت مبلمان اداری می‌تواند بالاترین کیفیت مبلمان را به مشتریان خود عرضه می‌کند؟

قیمت مبلمان اداری در برندهای مختلف چگونه است؟

و چه عواملی بر قیمت مبلمان اداری موثر است؟ و چرا می‌بایست بهترین مبلمان اداری را برای سازمان خود خریداری کنیم؟
به جرئت می‌توان گفت در دنیای امروزه مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی سازمان شما می‌تواند نیمی از شما را تضمین کند و این تنها می‌تواند دلیل خوبی باشد که شما هزینه و زمان زیادی را برای خرید ان صرف کنید.

در این مقاله به اهمیت مبلمان اداری و این که چگونه می‌تواند موفقیت تجاری شما را تضمین کند با یکدیگر به بحث خواهیم نشست.

 

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟

خرید مبلمان اداری بسیار پیچیده‌تر از آنی است که تصور می‌کنید. عوامل موثر زیادی هستند که می‌توانند بر کیفیت محصولات یک برند تاثیر بگذارند تا آن برند تجاری در بین خریداران به عنوان بهترین برند مبلمان اداری ایرانی شناخته شود.

بهتر است برای رسیدن به پاسخ مناسب برای سوالی که مطرح شد کمی کلی‌تر نگاه کنیم، عوامل موثر برخریدار پس از خرید مبلمان اداری کدام‌ند و چگونه او می‌تواند مبلمان را تحسین کند؟

واضح است اگر مبلمان اداری تهیه شده راحت باشد و متناسب با فضا طراحی شده باشد. کمی جزئی‌تر در مورد پاسخ گفته شده به بررسی می‌پردازیم.

راحت بودن مبلمان اداری چه زمانی مطرح می‌شود و چه کسانی می‌بایست در مبلمان و تجهیزات اداری هنگام استفاده احساس راحتی و آسایش کنند؟ مشخص است که کارمندان و بازدید کنندگان.

 

بازدیدکنندگان و استفاده از مبلمان اداری

بنابراین برای خرید مبلمان اداری می‌بایست بازدیدکنندگان و کارمندان را در نظر بگیرید. بازدیدکنندگان زمانی که وارد سازمان شما می‌شوند ابتدا میز پذیرش را خواهند دید و پس از آن از نیم ست مبلمان اداری استفاده خواهند کرد.

اگر مدتی منتظر بمانند راحتی و آسایش را در مبلمان حس خواهند کرد. فضای ورودی و پذیرش ما را بررسی می‌کنند. پس از آن اگر به اتاق جلسات یا کنفرانس شما راهنمایی شوند از میز کنفرانس و صندلی کنفرانس استفاده می‌کنند.

عدم رعایت استانداردهای طراحی در اتاق کنفرانس و صندلی ارگونومیک اتاق کنفرانس می‌تواند آن‌ها را خسته کند. کمر و گردن و سایر عضلات آن‌ها دچار درد شود و در نتیجه حس خوبی برای آن‌ها ایجاد نشود.

از این جهت است که شما برای کسب موفقیت در مذاکرات علاوه بر پیشنهادات تجاری خوب می‌بایست مبلمان اداری مناسب داشته باشید.

 

کارمندان و طراحی فضای اداری و مبلمان

کارمندان اداری شما تنها کسانی هستند که بیشتری استفاده از میز اداری، صندلی اداری و… را دارند پس واضح است که راحتی و آسایش آن‌ها می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

هر کارمند و یا هر بخش اداری شما یک کار مشخص را انجام می‌دهد پس لزومی ندارد تمامی صندلی‌های اداری و میزهای اداری شما یک شکل باشند.

میز اداری یک شکل تفاوت‌های کاری را در نظر نمی‌گیرد. فردی که بیشتر با اسناد و اوراق کار می‌کند نیازی به میز کامپیوتر ندارد و بر عکس. بنابراین بهتر است پیش از خرید تجهیزات اداری فهرستی از نیازمندی‌های خود را تهیه کنید و این تنها زمانی ممکن است که از کارمندان نظر خواهی کنید.

نظر خواهی به کارمندان حس ارزشمندی و خوبی خواهد داد. زمانی که آن‌ها از صندلی و میز اداری که خودشان انتخاب کرده‌اند استفاده می‌کنند انگیزه کاری بیشتری خواهند داشت. راحت هستند.

اعتماد به نفس بالاتری دارند. کمتر و دیرتر خسته می‌شوند و در نتیجه کارآیی و عملکرد آن‌ها به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و بهتر خواهد شد که می‌تواند برای سازمان نیز بهتر باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت بهترین برند مبلمان اداری ایرانی کدام است؟

عوامل مختلفی می‌تواند بر قیمت مبلمان اداری موثر باشد و همین عوامل در کنار همین می‌تواند منجر به شناسایی بهترین برند مبلمان اداری ایرانی شود. به صورت کلی مواد اولیه را می‌توان جزو موثرترین مشخصات در قیمت مبلمان اداری دانست. مبلمان اداری همانطور که می‌دانید از اجناس با مواد اولیه مختلف ساخته می‌شوند و تغییرات در هر کدام از ان‌ها می‌تواند مسبب تغییرات قیمتی شود. در ادامه به عوامل مهم و موثر به قیمت مبلمان اداری خواهیم پرداخت، این مشخصات عبارت‌اند از:

 

  • جنس مواد اولیه

    چوب، پلاستیک، آهن، استیل، فولاد، آلومینیوم، MDF، شیشه و….

 

  • حمل و نقل

    اگر مواد اولیه با توجه به سفارش احتصاصی شما، نیازمند واردات باشد هزینه‌ی جداگانه‌ای نیز به قیمت کلی افزون می‌شود.

 

  • طراحی

    طراحی مبلمان اداری می‌تواند به دو صورت عمومی و اختصاصی صورت گیرد. شما می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف آنلاین یا حضوری رفته و مبلمان را انتخاب کنید. در نقطه‌ی مقابل اگر نیاز به طرح اختصاصی داشته باشید می‌بایست تولیدکننده فضای اداری شما را بررسی کند. در کنار بررسی‌های فنی او نیاز شما را نیز خواهد شناخت و طرحی را به شما پیشنهاد می‌دهد. این فرآیند‌ها اگر چه در بینو به صورت رایگان انجام می‌شود اما در بسیاری از تولیدکنندگان ما می‌بایست قیمت بالاتری برای این نوع همکاری بپردازید. همچنین توجه داشته باشید ساخت یک یا چند میز اختصاصی به علت طراحی متفاوت هزینه‌ی بیشتری دارد تا ساخت چند صد میز در یک حالت استاندارد.

 

  • ضمانت نامه

    هنگام خرید از بهترین برند مبلمان اداری ایرانی به این نکته توجه کنید که آن‌ها قطعا ضمانت نامه دارند. داشتن ضمانت نامه بدان معناست که تولید کننده از خروجی محصول خود اطمینان دارد. این ضمانت نامه ممکن است یک سال باشد و یا چندین سال و انتخاب شما که کدام را برگزینید. علاوه بر این ضمانت نامه می‌تواند برای شما هزینه‌های سربار تعمیرات دوره‌ای و تعمیرات کلی را پوشش دهد. از این روست که تولیدکننده‌ی معتبر همیشه در تلاش است که تولیداتش در بالاترین کیفیت بوده و ضمانت‌های طولانی مدت داشته باشند.

 

نتیجه گیری

در پایان می‌توان پیشنهاد کرد که پیش از خرید بهترین برند مبلمان اداری ایرانی ابتدا می‌بایست یک لیست یا فهرستی از نیازمندی‌های سازمانی خود تهیه کنید، سپس در مورد فهرست با کارکنان سازمان به گفتگو بپردازید و از آن‌ها بخواهید که نیازمندی‌های خود را بیان کنند و سپس لیست خود را تصحیح کنید.

آینده نگری را در تهیه مبلمان اداری و خرید تجهیزات در نظر داشته باشد و آینده‌ی تجارت خود را با مبلمان کنونی خود تطبیق دهید زیرا شما نمی‌توانید هر ساله بابت خرید مبلمان اداری بودجه در نظر بگیرید.

نکته‌ی بعدی این است که با توجه به بودجه‌ی خود خرید انجام دهید و از فروشنده‌ی بهترین برند مبلمان اداری ایرانی بخواهید تا متناسب با بودجه به شما مبلمان اداری پیشنهاد کند. نکته‌ی آخری این است که بازدیدکنندگان و راحتی آن‌ها هنگام استفاده از مبلمان اداری سازمان خود را در نظر بگیرید. رعایت این نکات شما را به بهترین انتخاب خواهد رساند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب