نظر: 0 مرداد 10, 1400

مبلمان اداری شیک و خرید آن چگونه است؟

خرید مبلمان اداری شیک بر کسی پوشیده نیست. تمامی افرادی که اقدام به خرید مبلمان اداری می‌کنند می‌خواهند دفتر و فضای اداری که در آن مشغول به کار هستند شیک و مجلل به نظر برسد.

اما چرا هر مدل مبلمان اداری شیک نیست؟ تنوع مبلمان اداری چگونه است؟

برای خرید مبلمان اداری شیک باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا فضا هنگام خرید مبلمان مهم است؟ چگونه به بهتری انتخاب برسیم؟

آیا جنس و تولیدکننده در خرید مبلمان اداری موثر است؟ بودجه‌ی در اختیار چه تاثیری بر خرید مبلمان اداری خواهد گذاشت؟

بسیاری از سوالات دیگر که شما هم اگر درگیر خرید مبلمان اداری خصوصاً از نوع شیک و شایسته‌ی آن هستید به یافتن پاسخی مناسب برای آن‌ها فکر می‌کنید. ما در این مقاله به بررسی این نوع مبلمان و راه‌های خرید آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

خرید مبلمان اداری شیک

خرید مبلمان اداری شیک

هنگام خرید مبلمان اداری شیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان گونه که در ابتدا گفتیم تمام افراد هنگام خرید مبلمان اداری به نتیجه‌ی آن توجه می‌کنند. نتیجه‌ی خرید اگر بازخوردی این گونه داشته باشد «مبلمان اداری شرکت شیک و جذابه» برای آن‌ها بسیار مورد قبول است.

اما برای رسیدن به این اهداف باید نکات مختلفی را مورد بررسی و تحلیل قرارداد. بهتر است این نکات پیش از خرید و یا حتی جستجو در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاهای عرضه کننده‌ی فیزیکی مبلمان اداری مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا به پاسخی مشخص برسد.

طبیعی است داشتن برنامه می‌تواند رسیدن به هدف را آسان‌تر کند. حال با این مقدمه موارد مهم در خرید مبلمان اداری شیک را بررسی خواهیم کرد.

 

فضای اداری

شما چه میزان فضای اداری در اختیار دارید؟ ساختار سازمانی شما چگونه است؟ آیا یک شرکت بزرگ هستید و یا یک استارت آپ؟ برنامه‌های توسعه‌ای شما در آینده بر تعداد تجهیزات اداری شما افزون خواهد کرد؟ داشتن پاسخ برای این سوالات و سوالتی از این دست می‌تواند پاسخی مناسب برای فضای در اختیار باشد. فضای اداری نقش اساسی در رخ و نمای مبلمان اداری ایفا می‌کند. شما می‌بایست با توجه به فضا اقدام به خرید مبلمان اداری کنید. قطعا اگر فضای محدودی داشته باشید مبلمان اداری کلاسیک که نیاز به فضایی گسترده دارد به نفع شما نخواهد بود زیرا فضا را ناهمگن جلوه می‌دهد. پس نکته‌ی مهم در اولین گام در نظر گرفتن فضای در اختیار است. فضا به شما کمک می‌کند مبلمان اداری شیک و متناسب را انتخاب کنید.

 

بودجه

صرف نظر هر از بخشی، بودجه و دانستن میزان هزینه‌ای که می‌توانید صرف خرید مبلمان اداری کنید شما را به انتخابی مناسب رهنمون می‌کند. دانستن بودجه و ظرفیت مالی انتخاب شما را محدود می‌کند. محدودیت انتخاب همیشه بد نیست، زیرا در بازار کنونی تنوع بسیاری وجود دارد. اگر این محدودیت‌ها را ندانید انتخابی درست نخواهید داشت. بنابراین شما می‌بایست با توجه به بودجه‌ی خود اقدام به خرید بهترین مبلمان اداری شیک دست بزنید. در عین حال در نظر داشته باشید که صرف هزینه‌ی زیاد نتیجه‌ی مناسبی را نخواهد داشت. این مثال معروف است که خرج درست و به جا نتیجه‌ای فراتر از انتظار را برای شما دارد.

 

مدل و سبک مبلمان اداری

هر سازمان و اداره‌ای با توجه به سبک ساختاری خود نیازمند یک مدل خاص مبلمان اداری است. برای مثال مبلمان اداری مدولار نمی‌تواند در فضای رسمی اداری کاربری خاصی داشته باشد و نکته‌ی منفی در طراحی و دکوراسیون محسوب می‌شود. بنابراین با توجه به سبک سازمانی خود اقدام به انتخاب و خرید کنید. مبلمان اداری شیک زمانی می‌تواند جلوه داشته باشد که در مکانی درست و با کاربری درست قرار گرفته باشد. به مثالی در این باره توجه کنید؛ اگر شما بیشتر مشتریانتان افراد میانسال هستند قطعاً طراحی فضای باز برای آن ها سردرگمی و عدم آرامش را دارد بنابراین بهترین انتخاب برای شما مبلمان اداری کلاسیک است.

 

جنس مواد اولیه

یکی از بزرگترین موانع در خرید مبلمان اداری شیک تنوع است. با توجه به تولیدکنندگان زیاد و مواد اولیه مختلف در حال حاضر انواع مختلفی از میز اداری، صندلی اداری، میز و صندلی کنفرانس، نیم سمت مبلمان اداری و… توسط ان‌ها تولید می‌شود. این تنوع انتخاب را سخت می‌کند. مواد اولیه‌ی گوناگون نیز مانند آهن، شیشه، آلومینیوم، برنز، چوب، ورقه‌های MDF و… هر کدام به صورت مجزا و ترکیبی در طراحی و ساخت مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما نکته‌ای که در این بخش مهم است پیوستگی انتخاب جنس مواد اولیه‌ی مبلمان اداری با سبک، فضا و بودجه‌ی شماست. در صورت رعایت این قوانین و نکات به صورت پیوسته مبلمان اداری شیک و شایسته خریداری خواهید کرد.

 

نیازمندی

نیازمندی و نیازسنجی سازمان یکی از موارد مغفول در خرید مبلمان اداری است. در بیشتر موارد بدون در نظر گرفتن جایگاه شغلی، مسئول خرید اقدام به خرید مبلمان اداری و سایر تجهیزات اداری می‌کند. در حالی که هر میز اداری یا صندلی اداری مناسب هر جایگاه شغلی نیست. این یکی از عواملی است که مسبب می‌شود مبلمان اداری شیک نباشد. اگر شما می‌خواهید در نگاه اول هر بازدیدکننده از فضای اداری را مبهوت شکوه و جلال فضای اداری خود کنید می‌بایست متناسب با شغل و نیازمندی کارمندان اقدام به خرید نمایید.

خرید مبلمان اداری شیک

خرید مبلمان اداری شیک

نتیجه گیری

نیازمندی و نیازسنجی، بودجه، فضای در اختیار و سبک کاری از مهمترین عوامل در خرید مبلمان اداری شیک هستند. همان گونه که در ابتدا گفتیم مسولین خرید نهایت تلاش خود را می‌کنند اما با عدم رعایت این نکات و یا نداستن این موارد تصمیمی درستی نمی‌گیرند. به خاطر داشته باشید خرید مبلمان اداری شیک و سایر تجهیزات اداری یک سرمایه‌گذاری است که شما در سازمان خود انجام می‌دهید. سرمایه‌گذاری بر روی تجهیزاتی که کارمندان شما با راحتی و آرامش با آن‌ها کار می‌کنند و در نتیجه بهبود کارآیی و عملکرد را برای سازمان شما در پی دارند.

 

پیشنهاد ما

گروه تولید، تجهیز و طراحی مبلمان اداری و تجهیزات اداری بینو مفتخر است با بیش از یک دهه تجربه در طراحی و تولید مبلمان اداری به شما در مسیر بهسازی فضای اداری و سازمانی شما کمک کند. کارشناسان ما برای جلب نظر و حمایت از شما به صورت رایگان بازدید از محل و کارشناسی وضعیت فضای اداری شما را برعهده خواهند گرفت تا بهترین نتیجه را کسب کنید. ما با همراهی شما مبلمان اداری شیک را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب