نظر: 0 اردیبهشت 18, 1400

۵ نکته اساسی که باید قبل از خرید مبلمان اداری مناسب به خاطر بسپارید

۵ نکته اساسی قبل از خرید مبلمان – اگر به یک فضای اداری جدید منتقل شده‌اید و برنامه‌هایی برای صرف مقداری پول کلان برای فضای اداری آن دارید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می‌توانید بهترین خرید مبلمان اداری مناسب را که مناسب و شایسته کار و تجارت و برند شماست را خریداری کنید.

بودجه‌ی شما اگر فضای محدودی برای کار داشته باشید می‌تواند یک چالش بزرگ باشد.

خرید مبلمان اداری مناسب مسلماً قسمت مهمی از محل کار است. شما و همکارانتان روزانه ساعتهای زیادی را صرف انجام وظایف در محل کار خود خواهید کرد.

این زمان و تلاش زیادی است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. پس می‌بایست بهترین انتخاب را برای آن داشته باشیم.

برای اطمینان از عملکرد موثر کارمندان خود، حفظ یک فضای کاری مبتنی بر کار از طریق مبلمان اداری عاقلانه است. خوشبختانه، نکاتی وجود دارد که می‌تواند برای خرید مبلمان اداری مناسب برای محل کار شما مناسب باشد.

برای خرید مبلمان اداری به سایت بینو مراجعه فرمایید.

 

لیست ۵ نکته مفید که باید قبل از خرید مبلمان اداری دارای رتبه برتر بدانید

بدون اتلاف وقت بیشتر، این ۵ نکته مهم است که شما باید قبل از خرید مبلمان اداری مناسب به خاطر بسپارید. ما در زیر آن‌ها را باهم مرور خواهیم کرد.

۵ نکته اساسی قبل از خرید مبلمان عبارت انداز :

 همیشه محدودیت‌های فاصله را در ذهن داشته باشید

اندازه دفتر شما به مبلغی که باید برای خرید مبلمان بپردازید مرتبط است. در عین حال، تعداد کارمندان محل کار شما باید به درستی در نظر گرفته شود.

اگر محل کار شما در فضای کوچکی چند کارمند را در خود جای داده است.

راه حل این است «می‌توانید به دنبال میزهای بزرگتر کار باشید.»

اما فشردگی در جانمایی کارمندان در یک فضای کوچک اداری فصای مناسبی را ایجاد نمی‌کند.

در اینجاست که باید تعداد میزهای اداری کوچک راحت‌تر افزایش یابد. اطمینان حاصل کنید آن مبلمان اداری که انتخاب کرده‌اید متناسب با اتاق کاری است.

فضای کافی برای باز کردن کابینت‌ها و کشوها وجود دارد. افراد فضای کافی برای رفتن به میزهای خود و ورود و خروج از دفتر را دارند.

رعایت این نکات در خرید مبلمان اداری مناسب اهمیت دارد. برای خرید مبلمان اداری به سایت بینو مراجعه فرمایید.

 

 مبلمان اداری باید متناسب با نیازهای شما باشد

میز تحریر بزرگ و کشیده لزوماً و حداقل در زمینه نیازهای شما کاربردی نیست.

صندلی‌ها و میزهای سبک کافه ممکن است به زیبایی یک فضا اداری و جذابیت ان بی‌افزایند اما آیا آن‌ها مناسب دفتر شما هستند؟

همیشه فرهنگ کار و ماهیت کار خود را در ذهن داشته باشید. وسایل اضافی مبلمان اداری مانند کابینت‌های ذخیره سازی، کمد و فایل‌ها، قفسه‌های کتاب و پایه‌های رایانه را فراموش نکنید زیرا اینها عملکرد، ارگونومی و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای دفتر شما فراهم می‌کنند.

این‌ها همان نکات ریزی هستند که می‌توانند تفاوت‌های فاحش در خرید مبلمان اداری مناسب برای سازمان شما ایجاد کنند.

 

 همیشه مقدار راحتی را در نظر بگیرید

هنگامی که برای خرید یا سفارش مبلمان اداری می‌روید، یادتان باشد راحتی، آرامش و عملکرد کارمندان باید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما و کارمندان شما با انتخاب شما سازکار نباشند.

از این رو بهتر است نیازهای ان‌ها را بدانید و از آن‌ها نظراتشان را در مورد خرید مبلمان اداری سوال بپرسید.

این می‌تواند منجر به یک رفتارکنشگرایانه شود، که می‌تواند بر روی بهره وری و عملکرد آن‌ها تأثیر مثبت بگذارد. نیروی کار ناراضی ممکن است در هرج و مرج ناشی از انتخاب نامناسب مبلمان اداری به هیچ وجه به عملکرد مثبت نرسد. مطمئناً هیچ کارفرمایی چنین آرزویی را برای کارمندان خود نخواهد داشت!

 

 بودجه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است

بودجه عامل مهم دیگری برای تأمل است. از این گذشته، طراحی و ارگونومی دفتر شما فقط به آن بستگی دارد.

قبل از تصمیم عجولانه در خرید مبلمان اداری مناسب، این سوال را پاسخ دهید.

چقدر باید برای خرید مبلمان اداری مناسب دفتر جدید خود را خرج کنم؟

آیا در صورت خرید آنلاین مبلمان اداری آیا می‌توانید معامله خوبی داشته باشید؟

وب سایت‌هایی که بهترین تولیدات مبلمان اداری را به صورت آنلاین در ایران انجام می‌دهند کدامند؟

برای شروع تلاش خود، به نوع، کیفیت و مقدار مبلمان اداری را پوشش می‌دهد، بسنده کنید.

پس از تخصیص بودجه، به دنبال بهترین معاملات و بالاترین کیفیت مبلمان باشید که محدودیت‌های بودجه و منابع محدود می‌تواند به شما برای خرید در اختیار بدهد.

برای خرید مبلمان اداری به سایت بینو مراجعه فرمایید.

 

 صندلی ها: ستون فقرات یک دفتر

صندلی‌ها اداری ستون فقرات ظریف هر سازمان هستند. زیرا کارمندان در بیشتر محل‌های کار ساعت‌های طولانی روی صندلی‌های خود می‌نشینند. در نوع و اندازه صندلی‌ها اداری دقت کنید مخصوصاً هنگام طراحی فضای اداری جدید. بسیار طبیعی است که صندلی‌های اداری بسیار راحت و قابل تنظیم هستند. اگر در انتخاب نوع مناسب صندلی گیر کرده‌اید، می‌توانید صندلی‌های اداری را بصورت آنلاین بخرید و شک خود را برطرف کنید. این روزها بیشتر و بیشتر متخصصان و مشاغل در حال خرید صندلی‌های اداری با چرخ هستند که امکان تحرک و دسترسی بهتر کارمندان را فراهم می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب