نظر: 0 دی 7, 1400

چگونه مبلمان ایده آل را برای دفتر کار خانگی خود انتخاب کنید

مناسب‌ترین مبلمان برای دفتر کار خانگی شما همان مبلمانی است که در آن راحت هستید و احساس آرامش دارید. مبلمان اداری مناسب، دیدگاه شما را نسبت به کار و رضایت شما نسبت به دفتر خانه‌تان تغییر می‌دهد. قبل از اینکه درگیر ظاهر شوید، باید اندازه فضا، بودجه و مدت زمانی که از آن در طول روز استفاده می‌کنید را در نظر بگیرید. در ادامه دستورالعمل‌هایی برای انتخاب مبلمان اداری خانگی مناسب برای انتخابی صحیح و مناسب برای شما گردآوری شده است.

فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات در انتخاب مبلمان این است که فضای واقعی اندازه گیری نمی‌شود. یک دفتر کار خانگی تا زمانی که یک میز اداری و صندلی اداری در آن نگذارید بزرگ به نظر می‌رسد! فضای در اختیار خود را اندازه گیری کنید و پنجره‌ها و درهایی را که مبلمان شما باید در اطراف خود قرار دهند در نظر بگیرید.

چه مدت در روز کار می‌کنید

این نکته برای راحتی شما مهم است. اگر فقط ۳۰ دقیقه در روز از دفتر کار خود برای بررسی ایمیل استفاده می‌کنید، ممکن است یک صندلی شیک و راحت برای شما کافی باشد. برعکس، اگر ۷ تا ۱۰ ساعت روز را در دفتر کار خانگی مشغول به کار هستید، نیاز شما برای راحتی آرامش ضروری است. بنابراین راحتی خود را در نظر بگیرید.
بودجه
مانند هر مبلمان دیگری، می‌توانید مبلغ کمی را خرج کنید یا می‌توانید چند چک حقوقی را برای یک تکه مبلمان اداری برای خانه خود خرج کنید اما آیا این شیوه‌ی خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خانگی درست است؟ اینکه چقدر خرج می‌کنید بستگی به خودتان دارد، هرچند، به خاطر داشته باشید که دکوراسیون، لوازم اداری و تجهیزات کامپیوتری ممکن است همچنان نیاز به خرید بعد از مبلمان داشته باشد بنابراین همیشه مقداری را در بودجه‌ی خود برای هزینه‌های پیش بینی نشده حفظ کنید.

نیازمندی دفتر کار خانگی

هنگام انتخاب میز اداری، قفسه کتاب و سایر تجهیزات مبلمان به مانند کابینت و فایل نگهداری و ذخیره اسناد، نیازهای خود را در نظر بگیرید. آن‌ها ممکن است بسته به شغل یا استفاده برای دفتر خانه به فضای بیشتری یا کمتری نسبت به شما نیاز داشته باشند. به این موضوع فکر کنید کدام قطعه از مبلمان اداری می‌تواند باعث افزایش قدرت کاری شما و بهبود وضعیت کاری شما شود. در این صورت می‌توانید خرید مناسبی برای مبلمان دفتر کار خانگی خود داشته باشید.

سبک مبلمان اداری

مبلمان کلاسیک تا مبلمان فوق مدرن، انتخابی برای طراحی شما خواهد بود. هنگام انتخاب مبلمان کلاسیک، مانند صندلی اداری، راحتی خود را در نظر داشته باشید. مبلمان کلاسیک می‌توانند زیبا به نظر برسند، اما ممکن است برای راحتی و انعطاف‌پذیری مد نظر شما به هنگام انجام کار قابل قوبل نباشد. در حالی که برخی از صندلی‌های مدرن دارای ارگونومی راحت هستند، اما برای یک دفتر اداری خانگی ممکن است بیش از حد مینیمال به نظرب رسند. برای جمع‌بندی می‌توان گفت باید تصمیم بگیرید که کدام یک اولویت بالاتری را برای شما، زیبایی‌شناسی یا راحتی.

مبلمان مناسب برابر است با بازدهی بیشتر

مبلمان اداری برای دفتر کار خانگی باید متناسب با بدن شما باشد. اگر فردی قد بلند هستید، مطمئن شوید که ارتفاع صندلی و میز شما متناسب با استفاده شما از آن باشد. برعکس، برای افراد کوتاه قد، یک صندلی که خیلی بلند و غیر قابل تنظیم است ممکن است در طولانی مدت آسیب‌های فراوانی را به شما وارد کند. مبلمان اداری راحت باید عالی به نظر برسد و شما به عنوان کاربر می‌بایست احساس کنید که می‌توانید ساعت‌ها در آن بنشینید.

نتیجه گیری

در حال حاضر دفاتر خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان آن را در اکثر خانه‌ها پیدا کرد، همانطور که جامعه مدرن آن را می‌طلبد. برای اطمینان از بهره وری، این نکات را برای انتخاب مبلمان راحت و شیک دنبال کنید. نکات گفته شده می‌تواند به شما درخرید موثر و کارامد کمک کند. پس پیش از خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خانگی، اندازه گیری فضا، در نظر گرفتن بودجه، متناسب بودن با کار شما، نیازمندی‌ها و سبک مبلمان اداری را در نظر داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب