نظر: 0 فروردین 30, 1401

چگونه مبلمان اداری ارزان بخریم؟

مبلمان اداری ارزان چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم به خرید آن اقدام کنیم؟
خرید مبلمان اداری نیز مانند بسیاری از کالاهایی است که این روزها پیش از خرید آن در اینترنت جستجو می‌کنیم نیاز به بررسی و جستجو دارد. اما پس از جستجوی مبلمان اداری در فضای اینترنت با صدها و هزار صفحه مواجه خواهید شد که اقدام به نمایش محصولات خود کرده اند. اما در این حال و با این وضعیت چگونه از ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم و چه چیزی را می‌بایست مورد توجه قرار دهیم. ؟ با ما تا انت‌ها این گزارش همراه باشید تا نکات مهم در خرید مبلمان اداری ارزان را با هم بررسی کنیم.

نکات خرید مبلمان اداری ارزان

جستجویهای اینترنتی در خصوص مبلمان اداری شما را به تعداد زیادی محصول می‌رساند که با طرح و رنگ‌های گوناگون تولید شده اند. هر کدام از این مبلمان‌ها می‌توانند انتخاب شما باشند اما نکته‌ی اصلی اینجاست که بیشتر افرادی که اقدام به خرید می‌کنند با چیدمان و فضاسازی مبلمان اداری آشنا نیستند. برای خرید مبلمان اداری می‌بایست نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه شش مورد از مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کتیم.

کارآیی

میزهای شیک، صندلی‌های اداری و هر چیز دیگری که ممکن است برای فضای خود در آنجا نیاز داشته باشید، وجود دارد، اما اگر کاربردی نباشد، واقعاً مهم نیست. خبر خوب این است که برای اطمینان از کاربردی بودن مبلمان اداری خود، مجبور نیستید سبک اداری مورد نظر خود را در نظر نگیرید.
آنچه به عنوان کاربرد است، بسته به نیازهای اداری، می‌تواند برای افراد مختلف به معنای متفاوت باشد. آیا برای اسن که کارمندان بتوانندپاهای خود را بکشند به فضای پای بدون مانع زیر میز خود نیاز دارند؟ یا اینکه به فضای زیادی در زیر میز خود نیاز ندارند، اما به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند؟ دانستن پاسخ این نوع سوالات به برنامه ریزی اهداف خرید مبلمان اداری ارزان و اینکه چه کاربردی دارد کمک شایانی می‌کند، زیرا یک اندازه مناسب برای همه موقعیت‌ها نمی‌تواند مناسب باشد. هر فضای اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد.

ذخیره‌سازی

از آنجایی که ما به تازگی بر این اساس به نتایج بسیار مهمی در مورد ذخیره‌سازی در فضای اداری رسیده‌ایم را، بیایید کمی عمیق‌تر به فضای ذخیره‌سازی بپردازیم. صرف نظر از اینکه کارمندان به فضای مناسب برای پای خود نیاز دارند یا خیر، همچنان باید گزینه‌های ذخیره‌سازی را در نظر گرفته شود. فرقی نمی‌کند که شما چه کاری انجام دهید، با اسناد و مدارک بسیاری کار می‌کنید یا خیر، نیاز به فضای ذخیره‌سازی برای تمامی شغل‌ها در فضای اداری وجود دارد.
علاوه بر نیازمندی، فضای ذخیره‌سازی به مانند کمک و فایل می‌تواند کمک کند تا فضای اداری منظم‌تر باشد. به خاطر داشته باشید یک فضای منظم و مرتب می‌تواند بر مشتریان و بازدیدکنندگان تاثیر خوبی بگذارد. بنابراین برای خرید مبلمان اداری ارزان، فضای ذخیره‌سازی را فراموش نکنید.

سبک مبلمان اداری

داشتن مبلمان کاربردی به این معنی نیست که باید سبکی را که دوست دارید، کنار بگذارید. چه در مورد میز اداری، صندلی‌های اداری، سیستم‌های بایگانی یا مبلمان پذیرش، می‌توانید سلیقه خود با توجه به مبلمان اداری مدرن یا مبلمان اداری کلاسیک مطابقت دهید و همچنان نیازهایی را که برای عملکرد دارید برآورده کنید.
نوع مبلمانی را که دوست دارید جستجو کنید و در عین حال به خاطر داشته باشید که چگونه به آن نیاز دارید تا برای شما کار کند. در مورد انواع مبلمان اداری موجود نیز می‌توانید با در نظر گرفتن نیازمندی‌های و کسب و کار خود اقدام به خرید کنید.

انتخاب صندلی اداری

مانند جستجوی میز کار، انتخاب صندلی مناسب مهم است. کارمندان در سازمان چه مدت در طول روز روی صندلی اداری خود می‌نشینند؟ صندلی نسبت به میز کار کارمندان را در چه ارتفاعی قرار می‌دهد؟ آیا این ارتفاع راحت است تا آن‌ها بتوانند تایپ، نوشتن یا هر کار دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشند را انجام دهند؟ بین پایه‌های بازو روی صندلی به چه مقدار فضا نیاز است؟
صندلی اداری انواع مختلفی دارند که با توجه به نیازمنید می‌توان اقدام به خرید آن‌ها نمود. اگر افراد ساعت‌های طولانی را پشت میز خود هستند، می‌بایست این ویژگی در خرید در نظر گرفته شود. به صورت کلی در خرید مبلمان اداری ارزان و خصوصا برای خرید صندلی اداری موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • راحتی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • نشیمن گاه و تکیه گاه صندلی
  • چرخ دار بودن صندلی
  • قابلیت تنظیم تکیه گاه
  • بازوهای صندلی

فضای اداری مناسب مبلمان اداری ارزان

هیچ چیز بدتر از این نیست که مبلمان سفارش دهید و در هنگام تحویل متوجه شوید که برای فضا خیلی بزرگ است، با فضای دیوار همخوانی ندارد، یا بدترین حالت حتی از در ورودی نمی‌توان آن را وارد فضا کرد.
وقت گذاشتن برای اندازه گیری دفتر اداری و نحوه چیدمان میز یا مبلمان پذیرایی از سردردهای زیادی جلوگیری می‌کند. اگر چیدمان چیزی است که فکر می‌کنید به کمک نیاز دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آن را درست انجام داده‌اید.
موقعیت قرارگیری میز اداری نیز چیزی است که باید هنگام اندازه گیری میز در نظر بگیرید. برای مثال اگر در یک اتاق دارید، باید بدانید که اکثر کارمندان ترجیح می‌دهند میز کارشان رو به در باشد.

برنامه ریزی برای خرید مبلمان اداری ارزان

برنامه ریزی برای خرید مبلمان اداری ارزان یکی از مواردی است که اکثر مردم به ندرت به آن توجه می‌کنند: برنامه ریزی بدان معناست که از قبل برای اینکه دفتر چگونه خواهد بود، طرحی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر تنها تعداد کمی از کارکنان دارید که برای آن‌ها میز می‌خرید، باید پیش‌بینی‌کنید که تعداد کارمندان پس از رشد کسب و کار شما بیشتر می‌شود.
چقدر فضا دارید (باید از اندازه گیری‌های خود بدانید)؟ آیا مقدار فضایی که در اختیار دارید اجازه می‌دهد که میزهای کافی برای جا دادن همه آن‌ها اضافه کنید؟ دانستن مواردی از این دست می‌تواند در کاهش هزینه‌ها از بودجه کلی کمک کند.

 نتیجه گیری

برای خرید مبلمان اداری ارزان ضمن به یاد داشتن موارد گفته تاکنون بهتر است پیش از خرید تولیدکننده و سوابق کاری آن را بررسی کنید. همچنین در صورت لزوم به ضمانت نامه نیز برای مبلمان اداری ارزان توجه کنید. ضمانت نامه می‌تواند هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را بسیار کاهش دهد. علاوه بر این اگر به صورت آنلاین مبلمان اداری ارزان می‌خرید بهتر است از مشاوره‌های مختلفی استفاده کنید. تیم مشاوره بینو به صورت رایگان می‌تواند به شما نکات مهم را یادآوری کند. برای خرید مبلمان اداری ارزان و با کیفیت می‌توانید با ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب