نظر: 0 دی 21, 1400

پنج نکته برای انتخاب میز اداری مناسب و مدرن

در این تردیدی نیست که افراد و کارمندان زمان زیادی را صرف نشستن پشت میز در دفتر اداری خود می‌کنند (البته در دوران کرونا این اتفاق در دفاتر خانگی رخ می‌داده است)، بنابراین و بدون شک مهم است که هنگام خرید یک میز اداری مناسب و مدرن و جدید، انتخاب عاقلانه، درست و مناسبی داشته باشید. ما در این راهنما برای خرید و انتخاب میز اداری مناسب و مدرن ۵ نکته‌ی مهم کلیدی را برای شما ذکر کرده‌ایم که به وسیله‌ی آن‌ها و رعایت هر کدام از آن‌ها می‌توانید به خرید موفق‌تر و بهتر نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

پنج نکته مهم در انتخاب میز اداری مناسب و مدرن

همان گونه که پیشتر نیز گفته‌ایم میز اداری نقشی اساسی و مهم در بهبود فضای اداری و سازمانی دارد از این رو بهتر است به هنگام خرید میز اداری یک سری نکات را به صروت پایه‌ای رعایت کنیم. رعایت هر کدام این نکات می‌تواند ما را برای رسیدن به فضایی مناسب و جذاب اداری کمک نماید. این نکات پنج‌گانه عبارت‌اند از:

  1. دکور اداری

مطمئن شوید که میزی که انتخاب می‌کنید به خوبی با بقیه مبلمان اداری در دفتر یک ترکیب همگون و بسیار متوازن می‌شود. البته اگر کلیه تجهیزات اداری و میز اداری را با هم و یکباره به هر علتی خرید نمی‌کنید می‌بایست یک سری نکات ویژه را در نظر داشته باشید که این مورد را با مثال این گونه می‌توان ذکر کرد، وجود روکش‌های چوبی در صندلی اداری و میز اداری می‌تواند بسیار جذاب باشد اما به هیچ وجه قرار گرفتن صندلی چوببی و صندلی چرمی در کنار این‌ها نمی‌تواند به زیبایی فضا کمک کند و حتی می‌تواند به مخاطب و بازدید کننده تداخل و از هم گسیختگی را نشان دهد. از این رو به هنگام خرید و انتخاب میز اداریمناسب و مدرن بهتر است از آنچه در فضای اداری شما وجود دارد به خوبی اطلاع داشتهب اشید تا فضای خوب و آراسته‌ی خود را از دست ندهید.

۲. بودجه‌ی در اختیار

برای خرید و انتخاب میز اداری می‌بایست بودجه‌ی خرید خود را مشخص نمایید. زیرا میز اداری و سایر تجهیزات اداری در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها موجود هستند و تغییرات قیمت معمولاً مستقیماً با کیفیت مرتبط است. توصیه‌ی ما به شما این است که ارزان‌ترین میز و خرید آن می‌تواند در طولانی مدتب رای شما هزینه‌های چند برابری داشته باشد هر چند در ابتدا و پس از خرید میز اداری ارزان ممکن است به این فکر کنید که در هزینه‌ها صرفه جویی کرده اید. اما این را نیز در نظر داشته باشید که ما پیشنهاد به خرید گران نمی‌کنیم زیرا گرانی و قیمت بالا نمی‌تواند دلیلی بر کیفیت باشد. پس بهتر است پیش از خرید همیشه کیفیت را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.

۳. اندازه میز اداری

از خریدن میزی که برای کاربر بسیار کوچک است و نمی‌تواند همزمان در آن به کار با سیستم‌های کامیپوتری و هم چنین کار اداری روزمره بپردازد خودداری کنید زیرا شما با انتخاب و خرید این میز اداری به میزان بسیار زیادی از کارآیی و عملکرد او کم می‌کنید و او را محدود به یک فضا می‌نمایید که نمی‌تواند در آن استعداد و قدرت خود را نشان دهد. در هر صورت ما به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به دو فاکتور «آینده نگری و نوع کار» اقدام به خرید و انتخاب میز اداری مناسب و مدرن نمایید. زیرا آینده نگری به شما می‌گوید که در سال‌های آتی این میز اداری برای شما می‌تواند کارآیی داشته باشد یا خیر و همچنین بررسی نوع کار به شما نشان می‌دهد که فرد می‌توان در این میز اداری انتخابی، بالاترین بازدهی را از خود نشان دهد. رعایت این نکات به بهتر شدن اوضاع کاری کمک شایانی می‌نماید.

  1. ذخیره‌سازی

در هنگام خرید و انتخاب میز اداری مناسب و مدرن بهتر است فضای ذخیره‌سازی را در نظر داشته باشید و آن را فراموش نکنید. یک میز اداری مدرن و مناسب ممکن است از لحاظ بصری بدون کشو و فضای ذخیره‌سازی بسیار جذاب‌تر و متناسب‌تر به نظر برسد اما واقعیت این است که میز اداری بدون کشو و فضای ذخیره‌سازی اصلا و به هیچ وجه نمی‌تواند مناسب باشد. علاوه بر ان می‌تواند در ایجاد مشغله، سردرگمی کارمندان نیز نقش داشته باشد و بازدهی انان را به شدت کاهش دهد.

بنابراین به هناگم خرید و انتخاب میز اداری مناسب و مدرن دو مدل کشو را برای ان در نظر بگیرید، یکی کشوی خود میز و دیگری کمد یا کشوهای جانبی که می‌توانید در نطدیک میز اداری خود به کار ببرید.

  1. نیازهای روزمره اداری و تکنولوژیکی

این که شما و کارمندان‌تان به یک فناوری خاص نیاز دارند که می‌بایست در دسترس آن‌ها باشد یا روی میز اداری تعبیه شود می‌تواند در انتخاب میز اداری شما بسیار موثر باشد. در خرید میز اداری مناسب و مدرن می‌بایست در نظر بگیردی که کدام یک از ویژگی‌های میز می‌تواند به شما و کارمندان‌تان کمک کند. میز اداری برای فردی که کار تایپ می‌کند یا گرافیست است یا با اسناد و مدارک کار می‌کند بسیار متفاوت است با سایر افراد. بنابر این بهتر است پیش از خرید میز اداری نیازهای روزمره‌ی افراد و کارمندان را بررسی کنید.

البته پیشنهاد و توصیه‌ی ما به شما این است که با کارمندان خود صحبت کنید. از آن‌ها بخاهید میز ایده ال خودر ا برای شما شرح دهند و سپس متناسب با آن اقدام به خرید نمایید. حتی اگر ۶۰ درصد به آنچه آن‌ها از میز اداری انتظار داشته باشند رسیده باشید می‌تواند رضایت و شوق کاری آن‌ها را افزایش دهید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید میز اداری و صندلی اداری هستید یا می‌خواهید تجهیزات اداری خود را تغییر دهید حتی اگر می‌خواهید معماری داخلی سازمان خود را دچار درگرگونی کنید با ما تماس بگیرد. ما در بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید، عرضه، نصب و اجرای مبلمان اداری، میز اداری و سایر تجهیزات اداری و همچنین مشاوره و طراحی معماری داخلی سازمان‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و تجاری مختلف در سراسر ایران می‌توانیم با بهترین ایده‌ها در خرید و انتخاب میز اداری مناسب و مدرن به شما کمک کنیم.

همچنین شما می‌توانید با تماس با ما، از مشاوره رایگان در خرید مبلمان اداری و حتی طراحی معماری داخلی نیز بهره ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب