ویژگیهای مبلمان اداری مدرن و مناسب
ویژگیهای مبلمان اداری چیست ؟ ما میتوانیم به صورت کلی بگوییم که یکی از بزرگترین اهداف ما در مبلمان اداری بینو در طول بیش از ده دهه کار درصنعت مبلمان اداری، کسب رضایت مشتری و انجام کار مطابق با طرحها و ایدههای بروز دنیا بوده است. در ادامه مهمترین ویژگیهایی را که از نظر تیم پشتیبانی و فروش ما به هنگام خرد مبلمان اداری مدرن و مناسب میبایست به آن توجه شود را با هم مرور خواهیم کرد.
هنگام خرید مبلمان اداری، به چه ویژگیهایی باید توجه کرد؟
بررسی تمام جوانب خرید مبلمان اداری میتواند منجر به خریدی بهتر و متناسبتر شود. مبلمان اداری و سایر تجهیزات اداری با توجه به استفادهی صورت مداوم توسط افراد مختلف در صورت نداشتن ویژگیهای مناسب در کوتاهترین زمان ممکن برای کارمندان خستگی، کاهش بازدهی و… را به همراه دارند. اما بررسی تمامی ویژگیهای مبلمان اداری در هنگام خرید ممکن نیست، پس چه باید کرد؟ ما در ادامه فهرستی از مهمترین ویژگیهای مبلمان اداری را آوردهایم تا با بررسی آنها به میزان بسیار زیادی از خرید خود مطمئن باشید.
ارگونومی غیر قابل انکار است
برای هر تجهیزی که به فضای اداری خود اضافه میکنید میبایست ارگونومی را در نظر بگیرید. ارگونومی با توجه به این که میتواند به صورت مستقیم بر کارمندان و نحوهی کار آنها تاثیر بگذارد میبایست به شدت مورد توجه قرار بگیرد. بررسی ارگونومی به طور مثل در صندلی اداری بررسی ویژگیهایی چون قابلیت تنظیم ارتفاع، بازوییهای قابل تنظیم، قابلیت تنظیم پشتی و ارگونومی تکیه گاه و سایر ویژگی هاست.
مبلمان شما چقدر باید انعطافپذیر و قابل تنظیم باشد؟
مبلمانی که برای دفتر خود انتخاب میکنید باید به اندازه کافی سازگار باشد تا نیازهای همه افرادی را که در آنجا کار میکنند برآورده کند. کارمندان شما ممکن است در اشکال و اندازههای مختلف باشند، بنابراین مهم است که مبلمانی را تهیه کنید که بتوان آن را مطابق با نیازهای هر کارمند تغییر داد. این کمک خواهد کرد که همه افراد در دفتر راضی و سازنده باشند. هنگام خرید یک صندلی اداری، باید به دنبال ویژگیهای قابل تنظیم مانند ارتفاع صندلی، عمق صندلی، تکیه گاه پشتی و دستههای قابل تنظیم باشید.
سبک مبلمان
یکی از ویژگیهایی که میبایست به آن توجه کنید، سبک مبلمان اداری است. سبک مبلمان اداری رابطهی مستقیمی با نوع کسب و کار و تجارت شما دارد. در میان سبکهای مختلف مبلمان اداری به مانند کلاسیک، مدولار، مدرن، طراحی فضای باز و… یکی را برای فضای اداری خود انتخاب کرده و سپس به تجهیز فضای اداری با مبلمان اداری بپردازید. به یاد داشته باشید که فضا میتواند بر انتخاب سبک مبلمان اداری تاثیر بگذارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.
فضای اداری
فضای اداری به شما میگوید که چه مبلمانی برای شما مناسبتر است. برای مثال شما اگر تجارتی دارید که جامعه هدف آن افراد بالای ۵۰ سال هستند انتخاب مبلمان اداری کلاسیک میتواند بسیار مناسب باشد و حتی از جانب ما نیز به شما توصیه میشود اما یک نکتهی مهم وجود دارد و آن این است که خرید مبلمان اداری کلایک برای یک فضای کوچک برند شما را زیر سوال میبرد پس بهتراست هنگام انتخاب مبلمان اداری تناسب را به حد بسیار زیادی رعایت کنیم. همچنین پیش از خرید مبلمان اداری مدرن و مناسب به این موضوع فکر کنیم که چه برنامهای برای توسعهی سازمان خود داریم و فضای فعلی متناسب با کدام مبلمان اداری است.
ضمانت نامه
ویژگیهای مبلمان اداری یکی از مواردی که میتواند شما را نسبت به خرید مبلمان اداری مناسب و مدرن مطمئن سازد، ضمانت نامه است. ضمانت نامه یا گارانتی بدان معناست که تولید کننده از آنچه در اختیار شما به عنوان محصول میدهد مطمئن است و حتی در برخی موارد هزینهی تعمیرات و نگهداری آن تجهیز را بر عهده میگیرد که میتواند در کاهش هزینههای کلی شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.
نتیجه گیری
خرید مبلمان اداری مناسب و مدرن نیازمند بررسی و تحقیق کامل و جامع است اما اگر تحت فشار خرید هستید نکات مذکور میتواند شما را به خرید مبلمان اداری مناسب و مدرن رهنمون کند. علاوه بر این شما میتواند با همکاران ما در تیم فنی و پشتیبانی تماس حاصل کنید تا از مشاورهی خرید رایگان استفاده نمایید.