نظر: 0 بهمن 18, 1400

نحوه انتخاب میز اداری برای کار در خانه چگونه است؟

نحوه انتخاب میز اداری برای دور کاری می‌ابیست چگونه باشد؟

چه ویژگی‌هایی را می‌بایست در میز اداری در نظر بگیریم؟ کدام نوع میز اداری برای کار در خانه مناسب‌تر است؟ برای پایخ گویی به این سوالات و سوالتی مشابه این‌ها می‌توانید تا انتهای این متن همراه ما باشید. بی‌شک با همراهی ما می‌توانیم اطلاعات خوب و مهمی را می‌توانیم در مدت کوتاهی به شما منتقل کنیم.

نحوه انتخاب میز اداری برای کار در خانه

همان طور که می‌دانید جهان در دو سال اخیر درگیر همه گیری کرونا بوده است. همه گیری کرونا علاوه بر تمام مصیبت و غم‌هایی که بر افراد مختلف در جوامع مختلف وارد کرد باعث تغییر و تحول در محل کار شده است. نحوهی کار کردن، حضور در مراکز کاری، سازمان‌ها و حتی نحوه‌ی ارتباط با افراد مختلف در محیط‌های کاری دچار تغییرات فراوانی شده است. از این رو می‌توان گفت تعداد زیادی از کارمندان به فکر خرید میز اداری برای کار در خانه هستند.

می‌توان گفت که یک میز اداری خانگی باید چیزی بیش از یک مکان برای کار با لپ تاپ برای شما باشد. میز اداری می‌بایست بتواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند، ارتفاعش مناسب باشد و فضای ذخیره‌سازی خوبی برای ذخیره کردن اسناد و مدارک در آن وجود داشته باشد.

سطح میز اداری

آیا به چند صفحه نمایش، نور رومیزی و صفحه کلید در میز اداری خود برای کار در خانه نیاز دارید؟ قطعا می‌بایست در انتخاب میز اداری به خرید آن میز اداری اقدام کنید که سطح خوبی در اختیار شما بگذارد. اگر فضای کافی برای کمد بایگانی، قفسه کتاب یا چاپگر ندارید، باید آن‌ها را در بالای میز یا زیر میز قرار دهید. سطح تقریبی را که برای سبک کاری شما مناسب است اندازه گیری کنید و از آن به عنوان فاکتوری در جستجوی‌های خود برای میز اداری استفاده کنید. این شیوه یکی از درست‌ترین روش‌ها در نحوه‌ی خرید میز اداری برای کار در خانه است.

ارگونومی میز اداری

میزی متناسب با قد خود پیدا کنید و فضای کافی را در اختیار خود بگذارید تا پاهای شما در مکان مناسبی قرار گیرد. اگر از لپتاپ استفاده می‌کنید، آن را در ارتفاع مناسبی قرار دهید به گونه‌ای که فشاری به شانه ها، آرنج و مهره‌های گردن شما وجود نداشته باشد. علاوه بر این می‌بایست به میزان کافی فاصله‌ی خود را از مانیتور حفظ کنید تا چشمان شما آسیب نبیند. همچنین می‌توانید از صندلی اداری ارگونومیک که ویژگی‌های خاص دارد نیز الستفاده کنید تا بتواند با ارگونومی میز اداری متناسب باشد.

ذخیره‌سازی

در مورد فضلی ذخیره‌سازی برای فضاهایی مانند کار در خانه می‌توان این نکته را گفت
«اگر نمی‌توانید یک واحد جدید را بخرید، یک قفسه کتاب معمولی بگیرید. و قفسه‌های کوچ و بزرگ را در کنار آن ایجاد کنید تا بتوانید اسناد و مدارک را در آن مرتب کنید.»

انواع میز اداری برای کار در خانه

انواع مختلفی از میز‌های اداری برای سلیقه‌های مختلف ساخته می‌شوند. با توجه به تنوع تولیدکنندگان، می‌توان گفت که تنوع بساری در مورد میز اداری وجود دارد. از این رو نحوهی انتخاب میز اداری برای کار در خانه می‌تواند کمی دشوار باشد. اما انواع میز‌های اداری کدام‌اند

میز اداری برای منزل چه ویژگی‌هایی دارند؟

میز کلاسیک
یک میز کلاسیک شبیه به قدیمی و ساده‌ترین تصویر میزی است که در خاطر ما مانده است اما ممکن است دارای قفسه یا کشو برای نگهداری باشد.
میز گوشه‌ای
میزهای گوشه‌ای که برای به حداکثر رساندن گوشه‌ها و زاویه‌ها در نظر گرفته شده اند، در سبک‌ها و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. میز‌های اداری گوشه‌ای جمع و جور هستند و برای فضاهای تنگ در نظر گرفته شده اند.
میز کریدنزا
یک میز کریدنزا را با فضایی آزاد و رها برای پاهایتان تجسم کنید. این میز اغلب با یک میز مدیریت یا کامپیوتر استفاده می‌شود و حداکثر مساحت و فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.
میز اداری مدولار
میز اداری مدولار به راحتی می‌تواند تغییر شکل بدهد و برای محیط‌های مختلف کاربری داشته باشد. البته یکی دیگر از ویژگی‌های میز اداری مدولار این است که این نوع میز‌ها می‌توانند به راحتی جابه جا شوند.
میز اداری L شکل
میز اداری L شکل یکی از زیباترین و جذاب‌ترین میزهای اداری است که از تکیب مواد اولیه گوناگون ساخته می‌شود. در میز اداری ال شکل فضای کافی برای کار اداری و حتی مذاکرات میز برای افراد وجود دارد.
میز اداری U شکل
میز اداری U شکل به فضای کافی نیاز دارد. اگر فضای کافی و مناسبی را در اختیار دارید می‌توانید اقدام به انتخاب میز اداری U شکل نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب