میز و صندلی پذیرش –  هنگامی که یک بازدید کننده وارد دفتر شما می شود اولین مکانی که با آن روبرو می شود ودر آن حضور دارد مناطق انتظار محل کار شما است.

و بله میهمانان شما متوجه می شوند که روی چه چیزی نشسته اند. به ابزاری که برای تشریفات در نظر گرفته اید توجه می کنند. میز و صندلی را بررسی می کنند. مبلمان را نشانه‌ی احترام می دانند.

این نه تنها برداشت اولیه ای از شرکت شما و فرهنگ کار موجود در سازمان شما را معرفی می کند ، بلکه به آنها می گوید که آن ها چقدر برای شما مهم هستند.

بنابراین بسیار مهم است که محل نشستن مهمان در دفتر شما با برنامه ریزی مناسب از نظر زیبایی و همچنین راحتی صندلی اداری طراحی شده باشد.

این امر به ویژه هنگامی که مهمانان ، مشتریان قدیمی، مشتریان جدید و ذینفعانی که از دفتر شما بازدید می کنند بسیار مهم است. شما می خواهید به آنها احساس راحتی و آرامش را القا کنید.

شما نه تنها می خواهید احساس خوشامدگویی و اهمیت داشته باشند بلکه از به آن‌ها احساس مراقبت و حمایت را نیز منتقل کنید. در زیر برخی از مواردی که باید هنگام برنامه ریزی برای پذیرایی دفتر خود و سایر مکانهای نشیمن در آنجا که میهمانان می توانند در آن برنامه ریزی کنند ، باید در نظر بگیرید ، ذکر شده است.

 

چگونه میز و صندلی پذیرش بخریم؟

پیش از برنامه ریزی برای مکانهای نشیمن مهمان و بازدید کننده، باید انواع بازدیدکنندگان را که دفتر کار شما میزبانی می کند مشخص کنید. چه نوع بازدید کننده ای انتظار دارید؟ هدف از بازدید میهمانان از دفتر شما چه خواهد بود؟ آیا آنها مدت طولانی می بایست منتظر بمانند؟

آیا آنها در جلسات شرکت خواهند کرد؟

آیا آنها نیاز به چرخاندن صندلی های خود دارند؟ چه تعداد بازدید کننده در هر زمان مشخص وجود دارد؟ آیا می توانید در همان منطقه مستقر شوید یا باید برای انواع مختلف بازدید کنندگان منطقه جداگانه ایجاد کنید.

هنگامی که نکات فوق را بررسی کرده و در نظر گرفتید  می توانید به راحتی برای فضای پذیرش خود برنامه ریزی و تصمیم گیری کنید

اولین نگاه به صندلی های مهمان شما باید شرکت و ارزش های آن را مشخص کند.

ایده خوبی است که به آنها اجازه دهید تا وقتی منتظر می مانند برند شما را به طرز نامحسوس تجربه کنند. اگر میهمانان شما مشتریان آینده شما هستند ، ممکن است قبلاً روند تبدیل آنها به مشتری به نفع خود را شروع کرده باشید. حتی ممکن است آنها را حتی قبل از هرگونه فروش یا ارائه فروش به مشتری تبدیل کرده باشید!

بعد از زیبایی ، دومین جنبه مهم ، نشستن برای بازدید کنندگان به راحتی است. هنگام انتخاب صندلی های مهمان ، به دنبال گزینه های راحت جسمانی باشید. یک مهمان راحت احتمالاً تمایل بیشتری به تجارت با شرکت شما دارد.

همچنین ، آنچه مهم است هدف نهایی بازدید مهمان از دفتر شما است. آن را شناسایی کنید و سپس به سراق سبک بروید تا گزینه های مناسب و بهتر را پیدا کنید.

شما برای جلسات طولانی تر و دریافت پروژه از مشتری نیاز به دفتر کار بهتری دارید. بهتر است شما ان ها را به اتاق های میهمان ، اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات همراهی کنید. اما ، برای چنین مناطقی ، یک صندلی ارگونومیک را انتخاب کنید که راحتی سر و گردن برای جلسات طولانی تر را پشتیبانی کند.

 

صندلی های مهمان برای راهروها ، لابی ها

برای لحظه ای آرامش ، مناطق بزرگتر مانند لابی ها ، راهروها و گوشه ها یک انتخاب عالی است. برای این قسمت ها از مبل با یک جفت صندلی مهمان با میزهای جداگانه استفاده کنید. صندلی های بلند L و U شکل نیز می توانند برای راهروها و لابی ها در نظر گرفته شوند.

می توانید برخی از رنگ ها را به صندلی های خود اضافه کنید اما به طور کلی بهترین کار این است که بیشتر به فضای کاری شما ارتباط داشته باشد. بسته به بودجه و فضای داخلی می توانید از مواد مختلفی مانند چرم و پارچه استفاده کنید.

 

مبلمان متناسب با همه جا

یکی دیگر از جنبه های مهم هنگام انتخاب مبل های اداری و صندلی های بازدید کنندگان این است که فضای خالی را در ذهن داشته باشید. صندلی ها باید فضای خالی را به اندازه کافی پر کنند در حالی که فضای کافی برای حرکت وجود داشته باشد.

 

صندلی U- پایه

برای جلسات کوتاه مدت مشتری مانند در یک دفتر اجرایی – نشستن در صندلی می بایست همراه با راحتی باشد. در چنین مواردی ، صندلی های میهمان باید “یک اندازه و  مناسب همه باشد.”

ایده آل ترین و سبک ترین صندلی ها صندلی با پایه پایه ی سورتمه ای ثابت است. یک صندلی سبک وزن پایه سورتمه ای دارای یک صندلی بالشتکی است که به مهمان شما کمک می کند تا راحت بنشیند. همچنین در حین بحث صندلی را حرکت دهد.

صندلی مش دار و قابل تنفس گزینه مناسبی برای چنین شرایطی است.

 

صندلی عقب منحنی یا گرد

برای برخی از فضاهای کاری ، صندلی های عقب منحنی یا گرد را در نظر بگیرید. این صندلی ها نشان دهنده فرهنگ کار مدرن کسب و کار است.

در اینجا می توانید به سراغ رنگ های روشن بروید تا میهمانان شما طراوت و انرژی محل کار خود را احساس کنند. ظاهر شاداب و سرزنده به مهمانان شما می فهماند که در یک محیط پویا هستند.

 

صندلی های رنگارنگ مهمان

همچنین ، از افزودن حس بازی و سرگرمی در صندلی های اداری خود ترس نداشته باشید. با استفاده از رنگ های روشن مانند زرد ، بنفش پیچ و تاب مدرن ایجاد کنید. تأثیر مهمی بر مهمانان شما خواهد گذاشت.

می توانید از طرح های مدرن با پشت باز ، گرد با پایه های کناری استفاده کنید. سراغ پایه های صندلی فلزی بروید تا خط تمیز معماری صندلی ها را فراهم کند.

 

صندلی برای بازدیدکنندگان

روش ساده برای تحت تأثیر قرار دادن هر بازدید کننده ، تهیه صندلی برای مهمان در هر گوشه و در تمام فضاهای باز است. با تهیه نشیمن برای میهمانان در فضای آزاد و مناطق پیاده روی ، جلوه ای تازه به فضای کار خود بدهید.

این به شما کمک می کند افراد بیشتری را که تمایل مثبت به تجارت با شما دارند ، جذب کنید.

 

نتیجه گیری

بنابراین اهمیت دادن به مفهوم و برنامه ریزی برای نشستن مهمانان شما فضای مطبوع را در دفتر کار شما القا می کند. این به نوبه خود باعث می شود که مشتریان ، ذینفعان و شرکای تجاری شما از کار و ایجاد روابط تجاری با شما استقبال ، خوشحال و راحت کنند.

 

سخن پایانی

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.

تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.