نظر: 0 مرداد 10, 1400

مبلمان اداری – چرا داشتن مبلمان اداری مناسب مهم است

داشتن مبلمان اداری – هر کاری که در دفتر کار خود انجام می‌دهید تأثیر مستقیم بر تجارت و سود دهی سازمان شما دارد. از رنگ دیوارها تا چیدمان نشیمن‌ها، تا نورپردازی، همه‌ی این اجزا می‌توانند تفاوت بسیار زیادی در نتیجه‌ی نهایی برای کسب و کارتان ایجاد کنند.

بنابراین، وقتی صحبت از مبلمان اداری می‌شود، باید تأثیری که روی کارمندان خواهد گذاشت، در نظر گرفته شود. ما درگروه مبلمان اداری بینو با بیش از ده سال تجربه در تولید و تجهیز سازمان‌های اداری از نزدیک بررسی کرده‌ایم که چرا داشتن مبلمان اداری مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ادامه به اهمیت داشتن مبلمان اداری خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

داشتن مبلمان اداری چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

همانگونه که پیشتر به شما گفته ایم، مبلمان اداری می‌تواند بهره وری کارمندان را افزایش دهد.

می‌تواند حال و نحوه‌ی کار آن‌ها را از نظر جسمی و روانی بهتر کند. که نتیجه‌ی تمام این‌ها می‌شود سوددهی بیشتر برای کار. در اهمیت داشتن مبلمان اداری مناسب می‌توان ساعت‌ها به صحبت نشست. اما کدام عوامل از اهمیت بیشتری برخوردار هستند؟

چه مواردی را باید هنگام خرید مبلمان اداری در نظر گرفت؟ ضمانت نامه در مبلمان اداری از اهمیت برخودار است؟

فضا چه تاثیری در داشتن مبلمان اداری مناسب دارد؟ با ما تا انتهای این مقاله برای رسیدن به پاسخی درخورد همراه باشید.

 

افزایش بهره وری

شاید فکر نکرده باشید اما داشتن مبلمان اداری مناسب باعث افزایش بهره وری در محل کار می‌شود. با انتخاب مبلمان اداری خلاقانه که باعث شفافیت و شادابی محیط پیرامونی محل کار کارمندان می‌شود، می‌توانید فضای کار بهتری را برای کارمندان و بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که اصول اولیه برای راحتی و درست کار کردن برای هر کارمندی وجود دارد. میز اداری، صندلی اداری، کابینت و فایل، پارتیشن اداری و سایر تجهیزات اداری مثل پنکه، کامپیوتر و غیره هر کدام نقش به سزایی در افزایش و یا کاهش بهره وری در سازمان دارند.

با تهیه هر چیزی که به کارمندان شما احتیاج دارند، آن‌ها قادر به انجام کارها بدون مشکل هستند. بدون مشکل یعنی بدون خستگی ذهنی و جسمی. داشتن مبلمان اداری مناسب در فضای اداری با سبک مدرن و منحصر به فرد همراه با مبلمان اداری هماهنگ، روحیه نیروی کار شما را بالا می‌برد.

کارها را سریعتر پیش می‌رود. روحیه‌ی ان‌ها بهتر می‌شود. شادابی و طراوت در فضای سازمانی ایجاد می‌شود.
نوع میز اداری و یا میز تحریری که برای کارمندان خود تهیه می‌کنید می‌تواند بر بهره وری آن‌ها تاثیر مستقیم بگذارد.

مهم است که به نوع میز اداری فکر کنید. اینکه کدام نوع میز اداری بیشتر به درد کارمندانتان می‌خورد. میزهای اداری سبک کارگروهی، میزهای اداری برای کار با کامپیوتر یا صفحه نمایش‌های چند منظوره به طور همزمان، و یا میز تحریر هر کدام برای یک نوع نیا در فضای اداری تهیه شده اند. البته در هنگام خرید میز اداری باید به جزئیات نیز توجه کنید.

باید به اتصال فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که دوشاخه کافی وجود دارد. فضای کافی برای حرکت وجود دارد. این جزئیات می‌تواند به بهبود فضا بی‌انجامد.

 

مشتریان چه برداشتی دارند

اگر تجارت شما به گونه ایست که به طور منظم مشتری‌ها را برای جلسات دعوت می‌کنید، شما می‌بایست یک فضای اداری با مبلمان اداری داشته باشید که چشم انداز، نحوه‌ی کار و مهارت‌های مدرن تجارت شما را به نمایش بگذارد.

اگر مشتری ببیند دفتر شما زیبا و پیشرفته و با فناوری‌های روز تجهیز شده است، تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در حالی که، اگر مبلمان اداری شما کسل کننده بشاد. قدیمی باشد. و یا یکپارچگی در آن وجود نداشته باشد و یا مضمون و پیامی مشخص را به آن‌ها منتقل نکند، احتمال از دست رفتن اعتماد آن‌ها به تجارت شما وجود دارد

 

فضای ذخیره‌سازی

مرتب نگه داشتن یک دفتر کار مهم است؛ بهم ریختگی منجر به یک آشفتگی نامنظم می‌شود. بنابراین، با داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی به شما امکان می‌دهد تا کاغذهای اداری، لوازم التحریر و هر چیز مهم دیگری را به صورت منظم نگه دارید.

این امر همچنین به بهره وری کمک می‌کند، زیرا به شما امکان می‌دهد تا مدارک را در پرونده‌ها نگه دارید و همیشه بدانید چه خبر است و همه جا کجاست. داشتن مبلمان اداری مناسب منجر به نظم ویژه‌ای در فضای اداری خواهد شد.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

راحتی و رفاه کارمندان

کارمندان شما می‌توانند هر روز بیش از هشت ساعت پشت میز خود بنشینند. بنابراین مهم است که با استفاده از مبلمان اداری مناسب راحتی آن‌ها را فراهم کنید. صندلی‌هایی که از پشت و بازو پشتیبانی می‌کنند، تمرکز کار را برای راحت‌تر کارمندان آسان می‌کند.

علاوه بر این، با ایجاد تهویه مناسب به کارکنان خود، به ویژه در طول تابستان از پنکه‌ها و پنجره‌ها، و گرما در زمستان با نصب رادیاتور، به آن‌ها اجازه می‌دهید که بیشتر و سخت کار کنند و تجارت موفقی را رقم بزنند. این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با داشتن مبلمان اداری مناسب در فضای اداری.

 

نتیجه گیری

انتخاب و داشتن مبلمان اداری مناسب از اهمیت بالاتری برخوردار است، زیرا می‌تواند بهره وری کارمندان را بیشتر کند. همچنین مبلمان اداری می‌تواند فعالیت و موفقیت کسب و کار شما را یکپارچه‌تر کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب