مبلمان اداری مدرن -نکاتی برای خرید میز اداری و مبلمان اداری مدرن.
سازمانها، ادارات و شرکتها در سراسر جهان در سالهای اخیر به صورت چشمگیری در حال ایجاد تغییرات در فضای داخلی و مبلمان خود هستند تا علاوه بر ایجاد فضای بصری جذاب برای مشتریان و شرکای خود، آرامش و رضایت بیشتر را در کارکنان خود ایجاد کنند. فضاهای موجود به خوبی نشان میدهند که میتوانند با طراحی مبلمان اداری و میز اداری ارگونومیک زیبایی و دلپسندی بسیار پیدا کنند.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک طراح مبلمان اداری یا میز اداری قصد دارد تا فضایی را برای کارمندان، کارشناسان، مدیران و سایر عوامل فراهم آورد که منجر به افزایش علمکرد و راحتی آنها در استفاده شود.
مبلمان اداری مدرن -نکاتی برای خرید میز اداری و مبلمان اداری مدرن
موضوعات مطرح شده و این که کدام یک از طراحیها ارگونومیک هستند و کدام یک نه، موضوع بسیار چالش برانگیز و حساسی است. همچنین ما به عنوان خریدار مبلمان اداری باید به چه پارامترهایی توجه نماییم؟ در کدام دسته بندی محصولات مبلمان اداری و میز اداری باید جستجو کنیم؟ اینها و بسیار سوالهای دیگر، اگر با این سوالات مواجه شدید و یا به دنبال پاسخ یکی از این سوالات میگردید، با ما همراه باشید تا در گزارش پیش رو چند نکته و ترفند که ممکن است در انتخاب مناسب به شما کمک کند را با هم مرور کنیم.
ایستگاههای کاری (پارتیشن بندی)
کارمندان شما اکثر طول مدت کاری خود را در ایستگاههای کاری که برای آنها در نظر گرفتهاید میگذرانند. برای گردش کار مثبت و مثمر ثمر، طراحی ایستگاه کاری باید به گونهای باشد که نیازهای کارمندان را برآورده کند و در عین حال زیبا، جذاب و نشاط آور باشد. در کنار این موضوع، باید بگوییم طراحی مبلمان اداری نیز می بایست به گونهای باشد که حریم شخصی کارکنان نیز حفظ شود نیز از نکات قابل توجه است.
بنابراین طراحی صفحات کناری و رو برویی میتواند بسیار راه حل خوبی باشد. این انتخاب توسط شما انجام می شود اما حساسیت ویژهای خواهد داشت، زیرا اگر انتخاب شما با فضا سازی سازگار نباشد، ممکن است دفترکاری شما بیش از حد متراکم به نظر برسد. در این حالت باید با ایجاد راه روهای و فضاهای جنبی نسبت به ایجاد چنین تصوری مقابله کنید.
صندلی اداری- نقش صندلی خوب در مبلمان اداری مدرن و بهره وری بالاتر
در گروه مبلمان اداری، میز اداری و صندلی اداری دو گروه اساسی و مهم هستند. صندلی اداری از آن جهت مهم تلقی میشود که باید برای حداقل ۸ ساعت در روز تحمل افراد را داشته باشد. همچنین دوام بالا به علت استفاده و کاربری مداوم باید یکی دیگر از خصوصیات آن باشد. این موضوع را به عنوان راحتی و عملکرد میتوانید در مبلمان اداری بررسی کنید.
قابلیت تنظیم ارتفاع توسط کاربر، دارا بودن قوس مناسب با ارگونومی بدن انسان، انعطاف پذیری و عدم ایجاد محدودیت برای کارمندان و تکیه گاه گردن برای استراحت دادن به گردن بعد از ساعتهای متمادی کار کردن با سیستمهای رایانهای و… از دیگر ویژگیهای صندلیهای خوب و مناسب هستند. بررسیها نشان داده است که رنگهای شاد گزینش شده برای صندلیهای اداری توسط مدیران، میتواند در طولانی مدت به تقویت روحیه کارکنان بیانجامد.
با توجه به اهمیت صندلی اداری بر کارآیی و بهره وری افراد در محل کار صندلیهای اداری ارگونومیک در حال حاضر از بازار خوی برخوردار هستند. همچنین این صندلیها با توجه به این که راحتی بسیاری برای کاربر ایجاد میکنند، در میان کارمندان از محبوبین زیادی برخودار هستند. اما در انتخاب صندلی ارگونومیک به برند تجاری تولیدکننده توجه کنید. هر صندلی با اسم ارگونومیک، ویژگیهای یک صتدلی ارگونومیک را نخواهد داشت.
میزجلسات- میز بزرگتر برای جلسات طولانیتر
یکی از بزرگترین ویژگیهای جلسات موفق طولانی بودن و بحث مفصل در پی به نتیجه رساندن یک موضوع خاص است. برای درگیر نگه داشتن یک یا چند تیم بر روی یک موضوع خاص و ایجاد احساس ارزش در اخذ هر تصمیم مهم، تنظیم فضای درست و صحیح در اتاق کنفرانس بسیار مهم تلقی میشود. یک میز جلسات خوب و زیبا، نقطه ی اصلی اتاق کنفرانس و یا جلسات است. طراحی میز مدرن اتاق کنفرانس و جلسات باید عملی باشد و بتواند نمایانگر فضای حرفهای شرکت نیز باشد.
کمدها و قفسههای کوچک – برای تکیمل میزهای کاری هر فرد
هر کارمند با توجه به جانمایی صندلی اداری و میز کارشناسی یا میز مدیریت، به میزانی دارای پرونده، مدارک، اسناد، لوازم التحریر، مقالات و قوانین کاری است که به صورت روزانه از آنها استفاده میکند. این موارد بهتر است جهت زیبایی و همچنین حفظ تمرکز کارمند قبل، هنگام و بعد از انجام کار میبایست در یک فضای مشخص جمع آوری شود. این مورد علاوه بر فضای ذخیره سازی هوشمندی است که در فضای اینترنت برای شما محیاست. ظاهر خوب، اشغال کم فضا، مقاوم بودن، جادار بودن و تعداد قفسههای مناسب از مهمترین ویژگیهای این کمدهای کوچک هستند.
کمد، فابل و کابینت در فضای اداری جزئی اجتناب ناپذیر است. بستگی به نوع کاری که انجام میدهید نیازمندی شما به یک نوع محل ذخیرهسازی است. این بدان معناست که فردی که با سیستم کامپیوتری کار میکند نیازمندی متفاوتی با فردی دارد که تولید سند انجام میدهد. کمد، فایل و محل ذخیرهسازی از انواع مختلفی از مواد ساخته میشوند. چوب، فلز و پلاستیک و ترکیب این مواف شاکلهی اصلی محل ذخیرهسازی هستند. شما نیز میتوانید ابتدا با شناخت و پس از آن با انتخاب مناسبی، با اضافه کردن این بخش به محل کار خود نظم و نظام بهتری به محل کار خود بدهید.
نتیجه گیری
موارد زیادی برای دکوراسیون و طراحی یک فضای اداری عالی برای شما و همکارانتان وجود دارد. انتخاب چیدمان مناسب برای دفتر کار و مبلمان اداری عالی، بخش بزرگی از احساس درونی و بیرونی و عملکرد دفتر شما است.
آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟
بنابراین اگر به این موضوع فکر میکنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و طراحی داخلی دارای کیفیت چندان مناسب و شایستهای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.
ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم. همچنین برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر ما در شبکههای اجتماعی مختلف چون اینستاگرام، توئیتر، لینکداین همواره آماده ی مشاوره، پاسخ گویی به سوالات و کمک به شما هستیم.