نظر: 0 تیر 8, 1400

راهنمای خرید مبلمان اداری برای کار در خانه

مبلمان اداری برای کار در خانه – مهم نیست که چگونه می‌خواهید در خانه کار کنید، تمامم وقت و یا پاره قوت، زیرا شما برای کار در خانه به یک فضای اداری با میز و سایر مبلمان اداری برای پشتیبانی نیاز دارید.

اول از همه، شما به یک میز اداری و یک صندلی اداری راحت نیاز دارید.

برخی از پرونده ها، مبلمان و لوازم جانبی سازمانی را می‌بایست به صورت شایسته جانمایی کنید.

البته به همین راحتی نیست، طیف گسترده‌ای از میز، صندلی و سایر مبلمان اداری موجود است.

شما باید مبلمان اداری خانگی را متناسب با اتاق، طراحی، سبک کار و سلیقه خود انتخاب کنید.

اما در این میان یک چالش بزرگ داریم، بسیاری از ما اتاق‌های خاصی نداریم که به طور اختصاصی به عنوان یک اتاق کار یا مطالعه یا بودجه زیادی برای مبلمان اداری گران قیمت اختصاص دهیم.

در این صورت استفاده از مبلمان اداری در یک کنج از خانه نیازمند خلاقیتی است که شما به خرج می‌دهید.

همچنین می‌توانید با انتخاب مبلمان اداری آماده در عین حال مقرون به صرفه، از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید.

اما اگر فضای کافی در اختیار دارید نیازمند این هستید که موارد مختلفی را در نظر بگیرید.

ما در این راهنما استراتژ ی‌های مختلف برای تجهیز و ایجاد یک دفتر کار خانگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فضای مناسب مبلمان اداری

فضای مناسب مبلمان اداری

فضای مناسب مبلمان اداری برای کار در خانه کجاست؟

اولین سوال شاید این باشد که مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟

ابتدا باید در مورد فضایی تصمیم بگیرید که بتوانید روی کارهای خود تمرکز کنید.

یک اتاق خواب بهترین انتخاب است، زیرا به شما امکان می‌دهد فضای گسترده‌تری داشته باشید و از اتفاقات دیگر خانه خود محافظت کنید.

اتاق خواب ندارید؟ اگر اتاق خواب جداگانه‌ای برای اختصاص دادن به عنوان یک دفتر کار در خانه ندارید، بسیاری از گزینه‌های خوب در دسترس است.

به عنوان مثال، می‌توانید بخشی کوچکی از خانه خود را جدا کنید.

با انتخاب میزهای رایانه برای فضاهای کوچک و صندلی و پرونده‌های کارآمد اداری، می‌توانید تقریباً هر فضای خالی یا استفاده نشده در خانه خود را به یک فضای اداری موثر تبدیل کنید.

اگر در تلاش برای تعیین فضای مناسب برای دفتر خانه خود هستید، فکر کردن در مورد نحوه استفاده از دفتر کمک می‌کند.

 

آیا تمام وقت از خانه کار می‌کنید؟

در این صورت، باید فضایی را انتخاب کنید که کمترین عوامل حواس پرتی را داشته باشد. اینجا جایی است که یک اتاق واقعاً خوب و کاربردی است.

شاید کمتر از فضای دفتر کار منزل استفاده کنید، اما داشتن فضای اختصاصی برای شما مهم است که بتوانید یک یا دو ساعت عصر یا آخر هفته در آن مثمر ثمر باشید.

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید فضای اداری خود را از نظر جسمی یا بصری جدا کنید، از تقسیم کننده‌های اتاق گرفته تا پارتیشن‌های مختلف برای جداسازی فضا.

اگر هنوز چند گزینه مختلف را در نظر دارید، به نحوه کار فضا و تأثیر محیط بر بهره وری فکر کنید.

به عنوان مثال، فضایی با نور طبیعی فراوان می‌تواند به شما کمک کند احساس بیداری و بهره وری بیشتری داشته باشید.

از طرف دیگر، نقطه‌ای در گوشه عقب خانه شما می‌تواند ساکت و مناسب‌تر برای کار باشد.

 

مبلمان اداری

جستجوی بهترین میز اداری

پس از تعیین فضای ایده آل برای دفتر، شما باید قبل از شروع انتخاب مبلمان، میز اداری تهیه نمایید.

همراه با فضایی که در دسترس دارید، هنگام تصمیم گیری در مورد نوع میز مناسب برای نیازهای خود، باید گردش کار و تنظیمات مناسب کاری خود را نیز در نظر بگیرید.

طیف گسترده‌ای از میزها موجود است و حتی میزهای کوچک و صندلی‌های کوچک اداری نیز می‌توانند برای کارهای زیادی مورد استفاده قرار بگیرند که با توجه به برنامه روزانه شما انتخاب شوند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب میز ایده آل برای دفتر خانه خود در نظر بگیرید:

آیا به کشو نیاز دارید؟

بیشتر کارمندان در خانه حداقل به وسایل ذخیره‌سازی برای وسایل اداری مانند قلم، منگنه و سایر وسایل نیاز دارند.

اما کشوها به شما امکان می‌دهند تا ب آشفتگی پروژه‌ای را که هنوز در حال انجام است را پنهان کنید.
آیا به فضای ذخیره‌سازی داخلی احتیاج دارید؟ اگر لوازم اداری، تجهیزات کار و پرونده‌های زیادی دارید، ممکن است میز تحریر داخلی مانند میز کار بخواهید.

به عنوان مثال، میز تحریر L شکل به شما فضای کافی برای رایانه، نوت بوک، ساعت و چراغ مطالعه بر روی میز را به شما می‌دهد.

بعلاوه، شما می‌توانید وسایل و پرونده‌ها را در کشوها کنار بگذارید.

 

آیا از لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی استفاده می‌کنید؟

شما می‌خواهید مطمئن شوید که میز کار شما فضای زیادی برای رایانه شما دارد، از جمله در صورت استفاده از رایانه رومیزی.

اگر از خانه زیاد کار می‌کنید و از چندین نمایشگر استفاده می‌کنید، همچنین به فضای بیشتری روی میز کار خود احتیاج دارید.

اگر فقط برای انجام یک کار گاهی به میز نیاز دارید، یک میز کامپیوتر کوچک که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند ممکن است مناسب باشد.

 

بودجه شما چقدر است؟

آخرین مورد، اما مهمترین، باید بودجه خود را به در نظر بگیرید. مبلمان اداری مقرون به صرفه را در نظر بگیرید که می‌تواند نیازمندی‌های شما را رفع کند بدون این که هزینه آنچنانی کنید.

 

صندلی اداری

نشستن و راحت نشستن متفاوت است

اگر ساعات طولانی پشت میز کار خود کار می‌کنید سرمایه‌گذاری در یک صندلی اداری راحت مهم است.

گزینه‌های زیادی در دسترس است.

البته می‌توانید سبک را در نظر بگیرید. از این گذشته، شما باید حداقل از بعضی قسمتهای کار خود لذت ببرید!

گزینه‌های زیادی از صندلی‌های اداری سنتی گرفته تا صندلی‌های مشبک ساده و حتی صندلی‌های میز شیک در رنگ‌های مختلف وجود دارد.

اما فراموش نکنید که روی راحتی تمرکز کنید. در صورت امکان، باید روی صندلی اداری بنشینید و ببینید قبل از خرید احساس شما چطور است.

همچنین می‌توانید با در نظر گرفتن عوامل زیر گزینه‌ها را محدود کنید.

چه مدت زمان را به صورت نشسته صرف خواهید کرد؟ قیمت صندلی اداری بسیار متفاوت است. اگر قرار است تمام وقت از خانه کار کنید، ارزش آن را دارد که یک صندلی اداری با کیفیت و سبک اجرایی متفاوت را خریداری کنید.

اگر نه، میز و صندلی اداری ساده بخرید.
برای چرخش یاعدم چرخش؟ برخی از آن‌ها این گزینه را دارند که هنگام کار روی پروژه‌ها، به جلو و عقب بچرخند.

این به سلیقه‌ی شماست که کدام مدل صندلی اداری را انتخاب می‌کنید.
چه ماده‌ای را ترجیح می‌دهید؟

بسیاری از مواد متنوع و مقرون به صرفه صندلی اداری مانند پارچه تودوزی مشکی مانند چرم وجود دارد که باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید.

علاوه بر این، مش می‌تواند یک گزینه جالب و راحت باشد.

فضای مناسب اداری

فضای مناسب اداری

فضای ذخیره‌سازی

نتیجه اجتناب ناپذیر کار اداری؟ کاغذ بازی است.

اطمینان حاصل کنید که برای ساماندهی و نگهداری مدارک مهم خود، از گزارش کار گرفته تا صورت حساب‌های بانکی فضای کافی برای ذخیره‌سازی را در دسترس دارید. اگر قصد خرید مبلمان اداری برای کار در خانه خود هستید با مراجعه به سایت بینو میتوانید این نیاز خود را برطرف سازید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب