خرید مبلمان اداری برای استارتآپها
مبلمان اداری برای شرکتهای نوپا و استارتآپها – با توجه به روند رو به رشد استارت آپها در کشور و نحوهی شکل گیری آنها با تعداد نفرات کم استفاده از مبلمان اداری مخصوص و ویژه برای آنها میتواند بهترین گزینه باشد.
آمارها نشان میدهد بیش از ۹۰ درصد استارتآپها در چند سال اول شروع کار خود کمتر از ده کارمند دارند. محدودیت بودجه، کمبود در فضا از جمله مهمترین چالشهای آنها در این زمینهی تهیهی مبلمان اداری است.
از سوی دیگر فضای دفاتر چه در شرکتهای بزرگ و چه در شرکتهای کوچک میبایست به گونهای باشد که افراد بتوانند تمامی نیازهای دفتر و اداری خود را در آن رفع نمایند. هوشمندسازی و استفادهی بهینه از فضا در این گونه شرکتها یکی از عوامل مهم در بهبود کارآیی به شمار میرود.
در گزارش پیش رو ۱۰ نکتهی مهم در تجهیز و خرید مبلمان اداری برای شرکتهای نوپا و استارتآپها را برای شما آماده نموده ایم.
مبلمان اداری برای شرکتهای نوپا و استارتآپها
۱. مبلمان متناسب با رنگ روشن را انتخاب کنید
یکی از ایدههای خوب و جذاب این است که یک محدودهی مبلمان اداری و یا یک ست کامل اداری خریداری نمایید. در این ست اداری؛ میز کامپیوتر، کابینت و فایل، میز اداری، صندلی اداری و… وجود دارند که میتوانند به شما کمک کنند. استفاده از مبلمان مدولار نیز میتواند به استفادهی بهتر از فضا و میز و سایر اجزا به شما کمک کند.
۲. جانمایی هوشمندانه ی مبلمان اداری
محل ذخیرهسازی اسناد، کابینت ها، فایلها و… میبایست به گونهای انتخاب شوند که در کنار دیوار قرار بگیرند و از طرفی همگی دارای در و یا کشو باشند. وجود در برای محل ذخیرهسازی و عدم استفاده از قفسه میتواند به شما کمک کند که نیاز به گردگیری کمتری داشته باشید. همچنین قرار گیری در کنار دیوار میتواند فضای اشغال شدهی کمتری را نیز داشته باشد.
۳. ساماندهی دفتر بر طبق یک برنامه
به صورت منظم دفتر اداری خود را مرتب و ساماندهی کنید. این عمل باعث میشود که هر وسیلهای که در اختیار دارید در مکان مشخص خود قرار بگیرد. علاوه بر مرتبسازی کمدها و سایر اجزا از مرتب کردن پنهان نمودن کابلها و سیمها نیز غافل نشوید. کابلهای میتوانند جلوهی بدی به سازمان شما بدهند و در عین حال ایمنی را کاهش دهند.
۴. راه حلهای ذخیره دیوار از کف تا سقف
نکته کلیدی در ایجاد فضاهای اداری کوچک، اطمینان از وجود کابینت و قفسه ذخیرهسازی کافی است که فضا را محدود نمیکند. با استفاده از قفسههای دیواری و کتابخانه، از کل فضای دیوار استفاده کنید. فضای زیادی ایجاد کنید تا شلوغی و کاغذ بازی را به خوبی پنهان کند و فضای بیشتری را احساس کنید.
۵. پارتیشن را فراموش نکنید
اگر لازم است فضا را هر از گاهی تقسیم کنید، پارتیشنهای قابل حمل و موقت را در نظر داشته باشید. پارتیشنهای معمولی و قابل حمل برای تقسیم فضاهای کوچک اداری بدون از بین بردن اندازه فضا برای سازمان شما در هنگام برگزاری جلسات بسیار مناسب است.
۶. نور را دست کم نگیرید
به جای چراغهای سقفی، از چراغهای رو میزی استفاده کنید تا به صورت ناخودآگاه توجه افراد به سازمان شما جلب شود. آنها همچنین برای کمک به کارکنان برای دیدن بهتر کار خود نیز میتوانند مفید باشند. چراغهای رومیزی را میتوان در هر کجا که لازم باشد قرار دهید و میتواند به جلوگیری از خستگی چشم کمک کنید.
۷. میز اداری مدرن انتخاب کنید
مبلمان اداری و میز اداری شیشهای و مدرن که در حال حاضر بیشترین کاربرد را دارند به علت طراحی مینیمال خود میتوانند فضا را بزرگتر نشان دهند. فضای باز زیر آنها و عدم وجود چارچوب در آن میتواند فضا را بهتر و جذابتر نشان دهد و در عین حال کارمندان را تشویق کند که از کمدها برای نگهداری ابزارهای شخصی خود استفاده کنند.
۸. از آینه استفاده کنید
آینهها را به صورت استراتژیک و آگاهانه نزدیک پنجرهها قرار دهید تا نور طبیعی بیشتری در اطراف اتاق منعکس شود. برای این کار پردههای نازکتری را انتخاب کنید. آیینهها میتوانند باعث زیبایی و در عین حال بزرگتر نشان دادن فضا شوند.
۹. میز اداری تاشو و چند کاره را در نظر بگیرید
اگر فضای اداری کمی دارید، به احتمال زیاد فضای جلسات کوچکی نیز دارید. میزهای ملاقات اداری تاشو برای اتاقهای اجتماعات کوچکتر و دفاتر مناسب است زیرا میتوان آنها را پس از استفاده صاف بر روی دیوار نگهداری کرد.
۱۰. یک قانون مشخص را اجرا کنید
اطمینان حاصل کنید که کارمندان در پایان روز میز خود را تمیز میکنند. این امر نه تنها به مرتب نگه داشتن دفتر در پایان روز کمک میکند، بلکه به معنای آن است که لپ تاپها، مدارک و دستگاههای ارزشمند در صورت وقفه در شب، به طور ایمن دور از دسترس سازمان قرار ندارند.
پیشنهاد ما
در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و خرید مبلمان اداری برای شرکتهای نوپا و استارتآپها فکر می کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد.
اینها و بسیار ناگفتههای دیگر که در مقالات قبلی آنها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.
بنابراین اگر به این موضوع فکر میکنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایستهای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.
تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.