نظر: 0 مرداد 26, 1400

فروش مبلمان اداری و خرید از فروشگاه‌های معتبر مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری در سال‌های اخیر فرآیند رو به رشدی را داشته است اما چرا و به چه خاطر؟ یک دیلیل ساده برای افزایش فروش مبلمان اداری و رونق صنعت مبلمان اداری وجود دارد و آن درک جایگاه و اهمیت مبلمان اداری در سازمان‌هاست.

مدیران بالادستی سازمان‌ها و ادارات به این نتیجه رسیده‌اند که مبلمان اداری مناسب می‌تواند به سازمان ان‌ها شخصیت بصری بدهد.

شخصیت بصری همان بخشی است که مراجعین و بازدیدکنندگان در برخورد ابتدایی با آن رو برو خواهند شد. همچنین مبلمان اداری می‌تواند در کارایی و بازدهی کارمندان نیز موثر باشد. انگیزه‌ی کاری ان‌ها را بالا ببرد.

شاید و نشاط را در بین آن‌ها افزایش دهد و حس احترام را به آن‌ها القا کند. اما با وجود فروشگاه‌های متفاوت آنلاین و حضوری برای خرید مبلمان اداری معتبر، چگونه از خرید خود اطمینان حاصل کنیم؟

کدام فروشگاه‌های مبلمان اداری می‌توانند بالاترین خدمات پس از فروش را به ما عرضه کنند؟

فروشگاه‌های آنلاین و حضوری مبلمان اداری چه تفاوت و مزایایی دارند و بسیاری سوال دیگر که در ادامه به پاسخ‌های آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

فروش مبلمان اداری معتبر

پیش از این و در ابتدای متن گفتیم که فروشگاه‌های مبلمان اداری در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده‌اند و همچنین به تناسب آن تولیدکنندگان زیاید به این صنعت ورود کرده‌اند این یکی از نشانه‌های اهمیت و درک اهمیت و ارزشمندی مبلمان اداری در دکوراسیون ساختمان‌های اداری است و دلیل دیگر آن پژوهش‌هایی است که در حوزه‌ی استخدام نیروی کار جدید انجام شده است.

آخرین تحقیقات در حوزه‌ی منابع انسانی و استخدام نشان داده است که افراد از مبلمان اداری و دکوراسیون به عناون یک پارامتر مهم در درک جایگاه شغلی، قضاوت سازمانی و… در انتخاب شغل خود استفاده می‌نمایند. اما ما به مدام مبلمان، مبلمان اداری خوب می‌گوییم؟

قطعا پاسخ کوتاه و موجز این است «مبلمان اداری مناسب مبلمان است که به شما اطمینان، راحتی و آسایش را چه در زمان کار و چه به عنوان بازدید از یک مجموعه بدهد.».

می‌بینیدکه این موضع برای دو طرف برقرا است هم کارمند و هم بازدیدکننده از تجارت شما. بنابراین خرید و فروش مبلمان اداری می‌بایست تحت کنترل و نظارت باشد تا نتیجه‌ی دلخواهی داشته باشد.
در حال حاضر فروش مبلمان اداری در فروشگاه‌های مختلف به صورت حضوری و انلاین انجام می‌شود. از جمله مزایا و معایت خرید را می‌توان به صورت کلی این گونه بیان کرد:

 

مزایا خرید حضوری کدام است؟

  • تست مبلمان اداری
  • لمس فیزیکی مبلمان اداری
  • آگاهی از حجم به صورت حقیقی و نه تجسمی
  • بررسی تولیدکنندگان
  • استفاده از خرید مستقیم

معایب خرید حضوری کدام است؟

  • وجود ویروس کرونا
  • تنوع در تولیدکننده و سردرگمی
  • هزینه‌ی ریالی حمل و نقل
  • گستردگی بازار خرید و فروش
  • وسعت بازار و صرف زمان زیاد

اما مزایای خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین چگونه است؟ آیا می‌توان مبلمان اداری را به صورت آنلاین خریداری کرد؟ هزینه‌ی حمل و نقل چگونه است؟ شیوه‌ی اندازه گیری در خرید مبلمان اداری چگونه است؟

مزایای خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین

  • تنوع محصولات
  • خرید مطمئن عدم پرداخت هزینه حمل و نقل
  • مشاوره‌ی رایگان
  • قرار نگرفتن در محل تجمع

چرا خرید و فروش مبلمان اداری از فروشگاه معتبر مهم است؟

مبلمان اداری مناسب می‌تواند در سازمان شما دو وجه کلی داشته باشد و هر کدام از وجوح بر قسمتی از کار و تجارت شما موثر است به گونه‌ای که می‌تواند کسب و کار شما را رونق بدهد که با هم آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم:

مشتریان

مشتریان شما اولین برخورد را با فضا و معماری داخلی سازمان شما دارند و بدون هیچ گونه ارتباط کلامی مدیریتی از تجهیزات شما استفاده می‌کنندو مبلمان پذیرش، صندلی انتظار، صندلی کنفرانس، نیم ست اداری و مبلمان اتاق کنفرانس و میز کنفرانس از جمله تجهیزاتی هستند که مشتریان و بازدیدکنندگان از آن‌ها استفاده می‌کنند. از این رو راحتی و زیبایی در مبلمان می‌تواند بیش از نیمی از مسیر موفقیت تجاری شما در توافقات تجاری را تضمین کند.

کارمندان

کارمندان از میز اداری، صندلی اداری و سایر تجهیزات به صورت روزانه استقاده می‌نمایند. استفاده‌ی روزانه بدان معناست که هرگونه نفص در هر کدام از این بخش‌ها می‌تواند به شما در مسیر رسیدن به موفقیت خلل ایجاد کند.

عدم رعایت ارگونومی در میز اداری و صندلی اداری باعث آزار کارمندان می‌شود. خستگی آنان را چندین برابر می‌کند و در نتیجه راندمان کاری آن‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

کاهش راندمان کاری می‌تواند در بلند مدت و کوتاه مدت باعث کاهش رتبه‌ی تجاری و عدم موفقیت شما شود.

نتیجه گیری

در خرید و فروش مبلمان اداری دو نکته بسیار مهم است کارمندان و بازدیدکنندگان از سازمان تجاری شما. رعایت نکاتی که بتواند این دو گروه را راضی نگه دارد می‌تواند مسبب رشد تجاری شما شود.

هنگام خرید مبلمان می‌بایست نسبت به اعتبار تولیدکننده اطمینان حاصل نمایید زیرا آنچه شما به عنوان مبلمان در اختیرا کارمندان خود می‌گذارید، در مدت کوتاهی در عکی العمل کاری آن‌ها خود را نمایان می‌سازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب