نظر: 0 مهر 21, 1400

فروشگاه‌ های مبلمان اداری با بهترین کیفیت و قیمت

فروشگاه‌ های مبلمان اداری چه ویژگی‌ هایی دارند؟ برای خرید مبلمان اداری می‌ بایست حتما به فروشگاه‌ های فیزیکی مراجعه کنیم یا خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟

همان گونه که می‌دانیم خرید مبلمان اداری علاوه بر این که پیچیدگی‌ های خاصی در تمامی مراحل خود دارد در گام ابتدایی خرید که می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌ های خرید مبلمان اداری باشد نیازمند بررسی گسترده است.

مقصود و منظور ما از بررسی گسترده، پایش و بررسی محصولات، کیفیت، نوع تولیدات و نوع کسب و کارهای و مشتریانی است که از برند مبلمان اداری که قصد خرید از آن را داریم، در گذشته خرید کرده‌اند و تجربه‌ای خوب یا بدی دارند.

پس در گام ابتدایی به خاطر بسپاریم که پیش از حضور در فروشگاه‌ های مبلمان اداری چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضور همیشه یک اطلاعات از کیفیت کار آن‌ها داشته باشیم. در ادامه به بررسی انواع فروشگاه‌ های مبلمان اداری و مهمترین ویژگی‌هایی که آن‌ها می‌بایست داشته باشند، اشاره خواهیم کردبهترین برند مبلمان اداری.

انواع فروشگاه‌ های مبلمان اداری

تا همین چند سال پیش اگر از تعداد زیادی از ما سوال می‌شد که خرید‌های کوچک و بزرگ، تکی و عمده می‌بایست در سال‌های آینده به صورت آنلاین انجام شود و دیگر نیاز به حضور فیزیکی نیست، احتمالا برای اکثر ما پذیرفته نبود اما حالا پس از گذشت چند دهه از حضور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های آنلاین خرید از آن‌ها به عنوان امری بدیهی تلقی می‌شود.

اما در مورد تعدادی از خرید‌ها به ماند مبلمان اداری، صندلی اداری، میز اداری، کابینت و فایل اداری و سایر تجهیزات اداری نیز فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد؟ اگر می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان اداری خریداری کرد، آن فروشگاه‌ها می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشند. به صورت کلی پیش از پاسخ گویی به این سوالات بهتر است انواع فروشگاه‌ های مبلمان اداری را بشناسیم و سپس به توضیح ویژگی‌های هر کدام بپردازیم.

فروشگاه‌ های مبلمان اداری به صورت حضوری

یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های فروش مبلمان و هر نوع تجهیزات اداری فروش آن‌ها در مکانی به عنوان مغازه یا فروشگاه است. مرکز های مبلمان اداری که در یک مکان خاصی واقع هستند تعداد زیادی نمونه را در اختیار مشتری قرار می‌دهند و علاوه بر این آن‌ها عموماً با توجه به نوع بازارها در ایران در یک بخش یا خیابانی واقع هستند که تعداد زیادی فروشنده به مانند آن‌ها اقدام به فروش مبلمان اداری به صورت فیزیکی در یک مکان خاص می‌نمایند. از جمله مهترین مزایای خرید مبلمان از فروشگاه‌ های مبلمان اداری عبارت است از:

  • خرید به صورت حضوری
  • تست راحتی مبلمان
  • لمس فیزیکی مبلمان و تست اجزای آن
  • گفت و گو با مسئول فروش و اطلاع از مزیت‌های اجناس مختلف
  • بررسی فروشگاه‌های مختلف

فروشگاه‌ های مبلمان اداری آنلاین

همان طور که می‌دانیم در دو سال اخیر با حضور و همه گیری کرونا بسیاری از روش‌ها مرسوم زندگی ما تغییر کرده است. کرونا و شدت تغییراتی که در زندگی روزانه‌ی ما ایجاد کرده از فراتر از پیش بینی‌ها بوده است و به گفته‌ی کارشناسان این اتفاقات می‌بایست به صورت عادی در ده سال رخ می‌داد. به هر صورت این تغییرات در مدت کوتاهی صنعت مبلمان اداری را نیز تحت تاثیر قرار داد.

مرکز های فروش مبلمان اداری آنلاین در حال حاضر به تعداد زیادی در ایران وجود دارند اما تعدادی از این فروشگاه‌ها از سابقه‌ی بیشتری برخوردار هستند که بهتر است پیش از خرید مورد توجه باشند. از جمله مزایای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بسیار محصولات
  • وجود لیست کارفرماها و مشتریان
  • تخفیف‌های دوره‌ای و اشتراکی
  • مشاوره رایگان و بازدید رایگان از فضای اداری‌عدم قرار گیری در فضای آلوده به کرونا
  • کاهش هزینه‌ی حمل و نقل
  • کاهش زمان خرید

ویژگی‌ های فروشگاه معتبر

تاکنون در مورد انواع فروشگاه‌ها و مزایای هر کدام صحبت کردیم اما تتنها خرید به صورت آنلاین و آفلاین در این بخش مهم نیست، کیفیت مهم‌ترین بخش از خرید مبلمان اداری است. از این رو می‌بایست به هنگام خرید مبلمان اداری چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین به اعتبار برند نیز توجه کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک برند خود و معتبر مبلمان اداری عبارت است از:

  • ضمانت نامه بلند مدت به محصولات تولیدی
  • طرح‌ها و رنگ‌های انتخابی
  • طرح‌های اختصاصی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • خرید با تخفیف

نتیجه گیری

خرید مبلمان اداری امری است که خطا و اشتباه در آن در مدت کوتاهی با کاهش عملکرد کارمندان وعدم رضایت آن‌ها از فضای اداری نمایان خواهد شد. از این رو هنگام خرید مبلمان اداری می‌بایست اقدام به خرید از فروشگاه‌ های مبلمان اداری معتبر نمود. فروشگاه‌های معتبر مبلمان اداری می‌توانند هم به صورت فیزکی و هم به صورت آنلاین در خدمت شما باشند. هر کدام از این نوع خرید‌های انلاین و افلاین می‌تواند مزایایی برای شما داشته باشد که با توجه به نیازمندی خود و سازمانتان می‌توانید اقدام به خرید آن نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب