طراحی دفاتر اداری در حال نو شدن است. یکی از علائم نو شدن فضای اداری در سازمان‌ها و همسو شدن با مدرنیته، طراحی دکوراسیون اداری سبز است. طراححی بیوفیلک یا طراحی دفتر اداری سبز به سازمان کمک می‌کند علاوه بر ایجاد یک فضای با نشاط و مدرن، آرامش و حس خوب کار را در کارمندان ایجاد کند. با ما تا انتهای این متن همراه باشید تا با مبانی طراحی دفاتر سبز آشنا شوید.

طراحی دفتر اداری سبز کدام است؟

بسیاری از محل‌های کار از شیوه‌های قدیمی استفاده می‌کنند که کاملاً سازگار با محیط زیست نیستند. ردر ادامه هفت نکته را با هم مرور خواهیم کرد با استفاده از آن، همه می‌توانند در کاهش ردپای کربن دفتر و حفظ محیط زیست نقش داشته باشند و صد البته در هزینه صرفه جویی کنند.

یک کار تیمی

اولین و مهم‌ترین کار این است که همه افراد در دفتر اداری در طراحی بینوفیلیک یا طراحی دکوراسیون اداری سبز مشارکت داشته باشند. همکاران ممکن است در مورد ایدهی این طراحی تردید داشته باشند و فکر کنند که ممکن است کار بیشتری برای آن‌ها ایجاد کند. سعی کنید سبز کردن دفتر را به یک انتقال آرام تبدیل کنید. برای مثال، چاپگر آفیس را روی چاپ پیش فرض دو طرفه تنظیم کنید. یادآوری برای بازیافت یا خاموش کردن چراغ‌ها قرار دهید. برای مشاهده اینکه کدام بخش می‌تواند بیشترین کاغذ را در ماه بازیافت کند، یک چالش در سراسر دفتر اعلام کنید. با همه افراد حاضر در دفتر برای شرکت، می‌توانید شروع به طراحی دکوراسیون اداری سبز کنید، حتی بدون هزینه.

دیجیتالی شدن

از چاپ دستور کار برای هر جلسه خودداری کنید و به جای آن، اطلاعات را با استفاده از ایمیل یا پاورپوینت به اشتراک بگذارید. در مورد دفترچه‌های راهنمای کارمندان، ارسال آن‌ها به صورت آنلاین می‌تواند به کارمندان کمک کند تا آن‌ها را گم نکنند و دسترسی را آسان‌تر کند. افزایش تعداد دستگاه‌ها و سیستم‌های ذخیره‌سازی دیجیتال برای محل کار می‌تواند دیجیتالی شدن را بسیار بدون هزینه و راحت‌تر و حتی در دسترس کند.

صرفه جویی در مصرف برق

لامپ‌های رشته‌ای را با لامپ‌های کم مصرف تعویض کنید. برای خاموش کردن تجهیزات و چراغ‌ها در شب، یادآوری‌ها را در دفتر قرار دهید. در صورت امکان از نور طبیعی استفاده کنید. کامپیوترها حتی زمانی که نمایشگر تاریک است همچنان از انرژی استفاده می‌کنند. کم کردن مصرف برق یکی از مهم‌ترین نکات در چیدمات و دکوراسیون سبز اداری است.

دورکاری

اجازه دهید کارمندان مجاز از راه دور کار کنند، این موضوع می‌تواند در مصرف بنزین و زمان صرف شده در ترافیک صرفه جویی کند. . گزینه دیگر این است که به کارمندان پیشنهاد دهید به جای پنج روز ۸ ساعته، چهار روز ۱۰ساعته کار کنند و آن‌ها زمان صرف شده در رفت و آمد روزانه خود را ۲۰ درصد کاهش می‌دهند. و طبیعتا هزینه‌های تعمیر و نگهداری و برق به شدت کاهش می‌یابد.

خرید به صورت عمده

برای کاهش ضایعات حمل و نقل و بسته‌بندی و کاهش سوخت‌های فسیلی مورد استفاده در هنگام تحویل، به صورت عمده خرید کنید. مقدار انرژی که برای رساندن یک بسته کوچک از عمده فروش به دفتر نیاز است، بسیار زیاد است. همچنین می‌توانید جوهر یا تونر چاپگر قدیمی را بازیافت کنید و نمونه‌های بازسازی شده را در مقادیر زیاد خریداری کنید. این مراحل نه تنها می‌تواند به محیط زیست کمک کند، بلکه می‌تواند در دراز مدت به سود مالی بی‌انجامد.

مبلمان اداری با دوام

برای خرید مبلمان اداری به سمت خرید مبلمان اداری بادوام بروید. تا علاوه بر تضمین کارکرد تا چندین سال بتواند بیشترین منفعت مالی را برای شما داشته باشد. همچنین همان طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین اجزای مبلمان اداری چوب است، خرید با دوام کمک می‌کند تا مبلمان کمتری بخرید و در نتیجه درختان کمتری قطع می‌شوند. مبلمان اداری نقش بسیار مهم در دکوراسیون سبز اداری دارند.

گیاهان

اصلی‌ترین بخش در دکوراسیون سبز اداری استفاده گیاهان است. طبیعت خاستگاه ماست و استفاده از گیاهان به صورت ناخود آگاه به بهبود فضای اداری و جذابیت آن کمک می‌کند. گیاهان مختلفی وجود دارند که می‌تواند در فضاهای اداری استفاده شود.

نتیجه گیری

اگر برای فضا اداری سازمان خود به دنیال تغییرات گسترده‌ای در دکوراسیون هستید یا می‌خواهید دکوراسیون سبز اداری را ایجاد کنید، با ما در بینو تماس بگیرید. مبلمان اداری بینو با تیم مشاوران حرفه‌ای و فنی برای مشاوره‌های رایگان در خدمت شماست. کافی است با ما در بینو تماس بگیرید. هم چنین تیم فنی ما می‌توانند در صورت درخواست شما برای بازدید حضوری از فضای اداری اعزام شوند تا بهترین پیشنهاد را متناسب با فضا به شما ارایه دهند. ما در فضای اداری به شما کمک می‌کنیم تا پیشرو و نمونه باشید.

پیشنهاد ما

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد.

این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.

تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.