تغییر و نوسازی مبلمان اداری – برای بسیاری از شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها شامل متعلقاتی مانند مبلمان اداری، میز اداری، میز کارشناسی، میز مدیریت، کتاب خانه، فایلینگ و باقی اجزا است. این به آن معنا است که مدیران ارشد به این نتیجه رسیده‌اند؛ که با تغییر و نوسازی مبلمان اداری، نیازی به تغییر مکان و فضا ندارند. نقطه‌ی مقابل این حالت ممکن است برای سازمان‌هایی رخ دهد، که مدت زیادی در یک مکان بوده‌اند و میل به تغییر و نوسازی فضای سازمانی در بین مدیران زیاد شده است. سازمان‌هایی که برای مدت‌های طولانی در یک مکان مشغول به تجارت بوده‌اند، بعد از مدتی به این نتیجه خواهند رسید که مکانی که در آن هستند، نیاز به بازسازی دارد. این مقاله اطلاعاتی را درباره گروه اول ارایه می‌دهد، یعنی در این مقاله سعی می‌شود راه‌کارهایی برای بهبود تغییر و نوسازی مبلمان اداری، به‌وسیله خرید مبلمان اداری یا تعمیر مبلمان و تجهیزات اداری، ارایه شود. با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

تعمیر و نوسازی مبلمان اداری
تغییر و نوسازی مبلمان اداری

آیا زمان تغییر و نوسازی مبلمان اداری رسیده است؟

با گذشت زمان در هر دو حالت گفته شده محل کار می‌تواند تبدیل به فضایی راکد و ناخوشایند شود. این حالت به جد می‌تواند به دورنمای شرکت آسیب برساند. زیرا همان احساسی را که کارمندان در مورد وضعیت ظاهری، نظیر مبلمان اداری و صندلی اداری شرکت دارند؛ باید به میزان حداقل برابر با آن‌ها، مشتریان، شرکای تجاری و حتی رقبای شرکت داشته باشند. این موضوع ممکن است برای بسیاری از شرکت‌ها رخ دهد. از این رو، وجود نشانه‌های مشترک در بین آن شرکت‌ها، باعث شده است که ما در این گزارش معرفی و بررسی این ویژگی‌های مشترک را جز اهداف خود قرار دهیم تا در صورت مشاهده‌ی آن‌ها در محل کار خود، نسبت به ایجاد تغییرات مکفی اقدام نمایید

 

کابینت‌های پرونده جزئی جدائی ناپذیر از مبلمان اداری

هر چه بیشتر در فناوری و استفاده از تکنولوژی پیشرفته غرق شویم و بیشتر از آن استفاده کنیم و در عین حال به آن وابسته ‌شویم؛ استفاده از اسناد و مدارک اداری به صورت کپی و فیزیکی، همچنان در فضاهای اداری وجود خواهد داشت. این اسناد با توجه به درجه‌ی اهمیتی که دارند، نیاز به طبقه‌بندی و پس از آن، نیاز به بایگانی دارند. حالا به این توجه کنید که چه تعداد قفسه و کمد بایگانی در اطرافتان قرار دارد؟ به‌صورت کلی باید سعی شود؛ در یک سازمان قفسه‌های بایگانی بیشتر در یک اتاق مخصوص، قرار داشته باشند. اگر چنین نیست، تلاش کنید یک فضای اختصاصی برای پرونده‌های بایگانی سازمان خود درنظر بگیرید و این می‌تواند شرایط را بسیار بهتر کند. البته راه دیگر برای مدیریت فضای موجود؛ می‌تواند استفاده از طراح داخلی و مشاوره با متخصصینی باشد که کارکنان را نسبت به چگونگی استفاده‌ی بهینه از فضا آگاه نمایند. آیا کمدهای پرونده‌های بایگانی دفتر به‌هم ریخته است؟ این یکی از نشانه‌های باز طراحی است.

کابینت

 

تعمیر و نوسازی مبلمان اداری
تغییر و نوسازی مبلمان اداری

نکات تعمیر تجهیزات فرسوده اداری

جهت تغییر و نوسازی مبلمان اداری چه کارهایی باید انجام شود؟ در ادامه نکاتی را در این باره بیان می‌کنیم:

رسیدگی به مشکلات اداری در زمان وقوع

استفاده‌ی روزانه از ابزارهای فیزیکی در طول مدت زمان زیاد، می‌تواند باعث از بین رفتن خواص اولیه آن‌ها گردد. باید بدانیم که فرسودگی و تعمیر و نگه‌داری از ابزارهای مورد استفاده، اجتناب ناپذیر است. هنگامی‌که تیم‌های مختلف در طول یک شبانه روز، به مدت ۸ ساعت در یک فضای معین، مشغول به انجام وظایف خود هستند و در طی انجام امور از ابزارهای مختلف استفاده می‌کنند، صدمه، از بین رفتن، تعمیر و نگهداری ابزارها، قابل پیش بینی و اجتناب ناپذیر است. مساله‌ای که در اینجا اهمیت دارد را می‌توان این گونه بیان کرد: «به تمامی مشکلات در زمان وقوع آن‌ها رسیدگی کنید»!

جلوگیری از تعمیر زیاد مبلمان اداری

تیم تعمیر و نگهداری و یا پشتیبانی شرکت‌ها بیشتر تلاش می‌کنند، تا زمانی اقدام به تعمیر و نگهداری نمایند، که تعداد آن‌ها زیاد نباشد و وسیله را از حالت طبیعی خارج نکند. زیاد شدن مشکلات در تجهیزات اداری رفع آن‌ها را سخت خواهد کرد. از سوی دیگر امکان تکرار و پیوستگی بین تعمیرات، باعث تاخیر در تحویل تجهیزات می‌شود. این امر ممکن است سازمان را با معضل اساسی رو برو کند. به همین دلیل می‌توانید از تعمیرات تکراری و هزینه بردار، با خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری باکیفیت، جلوگیری کنید.

اصول تعمیر و نگهداری را رعایت کنید

در موقع تعمیر و نگهداری تجهیزات اداری سعی کنید؛ زیبایی ظاهری را نیز رعایت کنید. این به آن مفهوم است که باید به‌صورتی کار را انجام دهید که هیچ گونه نشانی از فرآیندی که انجام شده است، در منطقه‌ی تحت تعمیر نماند. وجود نشانه‌های تعمیر، ممکن است زیبایی و نمای محیط کاری را بگیرد و به اعتراض کارکنان انجامد. پس تعمیر و نگهداری را درست انجام دهید. اعتراض بیش از حد کارکنان و تیم‌ها نسبت به فضا و تعمیرات پی در پی و غیر قابل کنترل یک منطقه، از دیگر نشانه‌هایی است که باید به آن دقت کنید.

استفاده از مبلمان اداری جدید

عدم تطابق فرآیند بزرگ شدن تجارت بعد از سال‌ها، بدون شک در نحوه‌ی چیدمان و مبلمان نیز تاثیر خواهد گذاشت. با هر بار بزرگتر شدن نیاز به ابزارهای جدید و مبلمان اداری جدید احساس می‌شود. ممکن است ابزارها و مبلمان اداری جدید با سیستم‌های قدیمی‌تر از خود هم‌خوانی نداشته باشند؛ این یکی از نشانه‌های تغییر است. همیشه تلاش کنید یک دستی و همسانی را در دفاتر خود ایجاد کنید. وجود همسانی و هم‌پوشانی در دکوراسیون، علاوه بر نمای بیرونی خوب برای شرکا و مشتریانتان می‌تواند احساس نظم بیشتری، در محیط کاری فراهم نماید. به همین دلیل در زمان خرید مبلمان اداری و تجهیزات اداری، سعی کنید طرح و رنگی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون و فضای اداری مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد.

تجهیزات و مبلمان اداری ضروری کدامند؟

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که زمان خرید مبلمان و تجهیزات اداری فرا رسیده است، لازم است بدانید که کدام یک از وسایل ضروری محسوب می‌شوند؟ مهم‌ترین این موارد عبارت هستند از:

  • میز اداری
  • صندلی اداری
  • کتابخانه اداری
  • کمد و قفسه اداری
  • پارتیشن اداری

موارد فوق کلیات مهم و ضروریات مورد نیاز در یک مکان اداری است. هر یک وسایل اداری فوق، خود دارای انواع گوناگونی است. به ‌عنوان مثال صندلی اداری خود شامل صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی، صندلی اتاق کنفرانس، صندلی انتظار و … است. به‌علاوه در شرکت بینو، مبلمان اداری دارای طرح‌های متنوعی است؛ که متناسب با فضای کاری خود می‌توانید به انتخاب آن‌ها اقدام نمایید.

خرید مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری بینو می‌توانید ابتدا از صفحات اینترنتی ما دیدن نمایید و بعد از مشاهده انواع مبلمان اداری، اقدام به خرید نمایید. جهت سفارش مبلمان اداری مورد نیاز خود نیز، تیم بینو آماده ارایه خدمات لازم است. اگر در زمینه خرید مبلمان اداری یا آگاهی از قیمت مبلمان اداری سوالی دارید، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان ما بهر‌مند شوید.

قیمت مبلمان اداری

همیشه در زمان خرید مبلمان اداری اولین نکته؛ بررسی بودجه اختصاص یافته برای این امر است. در زمان خرید نیز باید متناسب با بودجه، مبلمان اداری قیمت مناسب را پیدا کنیم. خوشبختانه تنوع محصولات و ارایه خدمات در شرکت بینو آن‌قدر زیاد است که بدون شک، متناسب با بودجه‌تان، می‌توانید اقدام به خرید نمایید. در زمان خرید به کیفیت محصولات و طراحی متناسب با فضای اداری مورد نظر خود توجه نمایید. یک خرید مطمین می‌تواند تا سال‌های زیاد هزینه تغییر و نوسازی مبلمان اداری را به صفر برساند.

پیشنهاد ما

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاترتان را مطابق با بهترین و به‌روزترین طراحی دکوراسیون آماده سازی نماید و شادابی و شایستگی را برای‌تان به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه‌تان مطابق با علم روز دنیا، انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری را برایتان ایجاد کنیم.