راه اندازی دفتر استارتاپی چگونه است؟
راه اندازی دفتر استارت اپی چگونه است و به هنگام این کار میبایست چه تجهیزاتی را خریداری کرد؟ تقریبا دو سال از همه گیری کرونا میگذرد. شاید در این مدت ایدهی شروع یک کسب و کار در ذهن شما باشد و بخواهید فضای اداری خود را راهانداز کنید. اما راه اندازی این فضای اداری چگونه باید باشد؟ حتی اگر مکان مشخص شده باشد. مبلمان اداری مشخص باشد. دکوراسیون اداری مشخص شده باشد شما به یک بخش دیگر نیاز دارید و آن لوازم اداری است! با هم در ادامه این لوازم را بررسی خواهیم کرد.
لوازم اداری برای راه اندازی دفتر استارت اپی
یک دفتر اداری هر چقد هم کوچک باشد. هر چقدر در خرید تجهیزات آن صرفه جویی شده باشد. به یک سری از تجهیزات اداری نیازمند است. این جا بحث از تجهیزاتی است که بدون آنها امکان شروع کار اداری وجود ندارد. از این رو میتوان گفت تجهیز فضای اداری و راه اندازی دفتر استارت آپی با مبلمان اداری و دکوراسیون هر چقدر هزینه داشته است را میبایست کنار بگذارید. زیرا اینها تنها مقدمات بودهاند و حالا وارد جزیئات میشود. پس هزینهی زیادی نیز باید کنید. مهمترین لوازم برای راه اندازی دفتر استارت اپی عبارتاند از:
کاغذ، مداد، و خودکار
ممکن است فکر کنید که کاغذ، مداد، خودکار و… اقلام بیاهمیت است. اما نه، اینها برخی از لوازم التحریر اولیه هستند که بدون آنها نمیتوانید هیچ دفتری را تصور کنید.
صندلی اداری
صندلیهای اداری بخشی جدایی ناپذیر از تجارت و فضای اداری هستند. میتوانید انواع مختلف صندلی و میز کامپیوتر چرخ دار یا چرخ دار تهیه کنید. صندلیهای اداری مدرن مجموعهای از چرخها برای تحرک دارند و میتوان آنها را برای ارتفاع تنظیم کرد. برای خرید صندلی اداری میبایست موارد زیر را در نظر داشته باشید.
مهمترین نکات در خرید صندلی اداری
تنظیمات صندلی مانند ارتفاع و پشتی
پشتی صندلی
جنس مواد اولیه
قابلیت حرکت (چرخ دار بودن یا ثابت بودن)
صندلی اداری ارگونومیک یا غیر ارگونومیک
بودجهی در اختیار
ضمانت نامه
نیازمندیهای سازمان شما برای حال و آینده نگری
چاپگر چند منظوره
میتوانید یک چاپگر ساده داشته باشید که میتواند به چاپ اسناد مطابق با نیازهای تجاری شما کمک کند. اگر در مدیریت زنجیره تامین هستید، باید یک چاپگر بارکد داشته باشید که لیبل یا بارکد را چاپ میکند.
کابینت یا فایل ذخیرهسازی
کابینت باکشو، چه غلتکی یا ثابت، راه حلهای ذخیرهسازی هوشمند و ایمن برای هر دفتری هستند. این کشوها که در اندازههای مختلف موجود هستند، دارای قفلهای داخلی هستند تا اسناد شما را با خیال راحت ذخیره کنند. فایلهای مختلفی هم در اندازههای مختلف وجود دارند در جنسهای مختلف که میتوانید خریداری کنید. به یاد داشته باشید که در شروع و راه اندازی دفتر استارت اپی شما به جد نیازمند یک فضای ذخیرهسازی هستید.
فایلها و پوشههای اداری
مناسب برای حمل انبوه کاغذهای کوچک، استفاده از این نگهدارندههای اسناد است. این نگهدارندههای فایل که در رنگهای مختلف و جذاب موجود هستند و جزو نیازمندهای یک دفتر استارت اپی هستند.
نوت بوک
دفترچه یادداشت یکی از بهترین لوازم اداری است که میتوانید ایدههای خود را به راحتی یادداشت کنید. نگه داشتن دفترچه یادداشت در محل کار یک تکنیک مهم مدیریت اطلاعات است.
منگنه
از این ابزار مفید در چسباندن مواد به سطوح مختلف استفاده میشود. این ابزار سخت افزاری آسان برای استفاده، طولانی مدت و بادوام را میتوان برای بستهبندی کالاها، تعمیر ورقهای پلاستیکی استفاده کرد. ما فکر میکنیم که کار خود را نباید شروع کنید اگر این تجهیزات را برای فضای اداری استارت اپی خود ندارید.
دستگاه کاغذ خردکن
همه ما میدانیم که کاغذهای حاوی خصوصی، محرمانه یا حساس باید به درستی از بین بروند. در اینجا ست که دستگاه کاغذ ریختن وارد فضای اداری میشود. این دستگاه برای از بین بردن اسناد حساس استفاده میشود. کاغذ را به صورت نوار یا ذرات ریز برش میدهد. برای جلوگیری از سرقت هویت، خرد کردن هر کاغذ در دفتر راه اندازی شده ضروری است. یادتان باشد اگر به فکر راه اندازی دفتر استات اپی هستید نامهها و اسناد شما بسیار مهم است پس در خرید این دستگاه غفلت نکنید.
سطل زباله
آخرین اما نه کم اهمیت، شما باید چند سطل زباله در دفتر یا محل کار داشته باشید. علاوه بر این میتوانید سطلهای زبالهی تفکیکی داشته باشید تا علاوه بر جمع آوری درست زباله به محیط زیست نیز کمک کنید. همچنین با جمع آوری و تفکیک جزه به جز زبالههای دفتر استارت اپی خود میتوانید یه مقدار بازگشت هزینه داشته باشید.
نتیجه گیری
اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید با ما تماس بگیرید. ما سابقهی طولانی و درخشان در طراحی دکوراسیون و معماری داخلی استارت اپها داریم. همچنین میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در تیم پشتیبانی و فنی به صورت رایگان مشاورههای لازم جهت خرید تجهیزات اداری برای فضای استارت اپی نظر صندلی اداری، فایل اداری، کابینت و کتابخانه را به شما راایه خواهند کرد.