نظر: 0 دی 6, 1400

راهنمای خرید میز اداری مدرن

خرید میز اداری مدرن چگونه است؟ به هنگام خرید میز اداری مدرن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شما اغلب بر روی میز اداری خود چه کاری انجام می‌دهید و به چه امکاناتی نیاز دارید؟ خرید میز اداری مدرن و متناسب با نیزا‌های شما بدون شک بر می‌گردد به این که چه پاسخی برای همین چند سوال ابتدایی داشته باشید. ما در این راهنما و در ادامه به بررسی موارد مربوط به خرید میز اداری ندرن با هم خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

خرید میز اداری مدرن چگونه است

هنگام خرید میز اداری مدرن می‌توانید به این فکر کنید که میز اداری حال حاضر شما چه ویژگی‌هایی را نمی‌تواند در اختیار شما بگذارد و آیا این‌عدم داشتن ویزگی‌های مناسب منجر به کاهش بازدهی شما شده است یا خیر. اما تمام آن چه به هنگام خرید میز اداری مدرن می‌بایست در نظر داشته باشید این چنین ویژگی‌هایی نیستند، برای آگاهی از ویژگی‌هایی که می‌بایست به هنگام انتخاب و خرید میز اداری در نظر داشته باشید با ما تا انتهای متن همراه باشید.

فضای سطحی مورد نیاز

پیش از تصمیم گیری در مورد شکل و اندازه به دنبال پاسخ مناسبی برای این سوال باشید «چه کاری می‌خواهید پشت میز اداری خود انجام دهید؟». دانشتن پاسخ این سوال به شما کمک می‌کند که حداقل نوع میز و فضایی که میز اداری می‌تواند در اختیار شما قرار بدهید را بشناسید. برای مثال شما اگر به صورت همزمان از اسناد و مدارک و سیستم کامپیوتری استفاده می‌کنید فضای میز ادرای شما باید بزرگتر باشد، شاید در این حال میز L شکل برای شما بسیار انتخاب هتری باشد در حالی که اگر تنها با اسناد و مدارک یا سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کردید میز اداری تحریر یا میز کامیپوتر ساده برای شما انتخابی مناسب بود.

نکاتی برای انتخاب و خرید میز اداری مدرن و مناسب

با پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر استفاده از سیستم‌های کامپیوتری با حجم و اشغال فضای بسیار، کم شده است و کارمندان در سطوح مختلف از لپتاپ استفاده می‌کنند. به این خاطر می‌توان گفت یک میز اداری معمولی می‌تواند فضای مناسبی را به افراد جهت انجام کارهایشان بدهد. در نقطه‌ی مقابل به هر دلیل اگر شما نمی‌توانید فضای مورد نیاز خود را حدس بزنید و پیش بینی درستی ندارید بهتر است کمی بیش‌تر از فضای مورد نیزا را برای خود در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که فضای اداری مناسب زمانی برای شما ایجاد خواهد شد که بتوانید به راحتی کار خود را انجام دهید و ابزار و تجهیزاتی برای شما دست و پا گیر نباشد.

استاندارد میز اداری مدرن

بدون در نظر گرفتن میز اداری و ویژگی‌هایی که دارد باید به خاطر داشتهب اشید که میز اداری را چگونه در فضای در اختیار جانمایی کنید. میز اداری می‌بایست به گونه‌ای باشد که پس از قرار گیری صندلی اداری پشت آن، فاصله‌ی یک الی دو متری در پشت ان وجود داشته باشد. فضای در اختیار می‌تواند به شما کمک کند که میز اداری L شکل یا U شکل را انتخاب نمایید.

میز L شکل به گونه‌ای طراحی شده است که بیشترین فضا را در اختیار می‌گذارد و می‌تواند در کنج اتاق نیز قرار گیرد. این بدان معناست که شما می‌توانید از فضای اداری بیشترین استفاده را نمایید. اگر میز اداری انتخابی شما مستطیلی است، باید بدانید که این نوع میز می‌تواند در هر فضای ادار موثر باشد و در نهایت اگر انتخاب شما میز اداری U شکل است باید بدانید که اغلب این نوع میز اداری برای دفاتر بزرگ انتخاب می‌شوند. به صورت کلی می‌توان گفت زمانی که صحبت از اندازه میز اداری به میان می‌آید، میزها می‌توانند بسیار متفاوت باشند، بنابراین قبل از رفتن به فروشگاه مبلمان اداری، فضای خود را اندازه‌گیری کنید.

متریال و سبک مبلمان اداری

موادی که میز شما از آن ساخته شده است تأثیر زیادی بر سبک و حال و هوای آن خواهد داشت. به عنوان مثال، محصولات شیشه‌ای و فلزی در دسترس هستند، و می‌توانند یک فضای اداری مدرن را ایجاد نمایند. میزهای چوبی ظاهر سنتی‌تری دارند. چوب ماهون و گیلاس به ایجاد ظاهری کلاسیک و پیچیده برای فضای اداری می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

فضای ذخیره‌سازی را فراموش نکنید

تصمیم گیری در مورد اینکه چقدر فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید به همان سوال اصلی ابتدایی که گفتیم باز می‌گردد – برای چه کاری از میز اداری خود استفاده می‌کنید؟ اگر می‌دانید که با فایل‌ها و اسناد کاغذی کار می‌کنید، به دنبال یک میز با کشوهای متعدد بگردید، به خصوص آن‌هایی که فضایی برای نگه داشت فایل‌ها فراهم می‌کنند. اما اگر به ذخیره‌سازی اسناد در فضای ابری اعتقاد دارید بهتر است میز اداری با سطح مناسب برای کار را انتخاب نمایید تا بیشترین سطح کاری را داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب