نظر: 0 مهر 24, 1400

راهنمای خرید میز اداری مدرن و مناسب

خرید میز اداری

در ابتدا ، هنگامی که کار خود را از خانه شروع می کنید ، یا فضای اداری خود را تجهیز می کنید ، تمایل دارید تا حد امکان صرف پول برای اقلام غیر ضروری را کاهش دهید. بیشتر اوقات ، ممکن است سعی کنید با تجهیزاتی که پیش از شروع دورکاری در خانه خود در اختیار دارید کار کنید. بنابراین ، محدود کردن یا به حداقل رساندن هزینه ها بهترین سیاست است. پس زمانی افراد از خانه شروع به کار می کنند ، میزهای ناهار خوری آنها سکوی پرتاب آنها برای دفتر اداری در خانه می تواند تلقی شود اما سرانجام ان ها می بایست به سمت خرید میز اداری مدرن و مناسب برای انجام امور کاری خود باشند.

اما هنگامی که به ثبات رسیدید ، اولین مبلمانی که دفتر شما در خانه  به آن نیاز دارد یک میز اداری مدرن و مناسب است. میزهای اداری اصلی ترین و مهمترین تجهیزات اداری و مبلمانی هستند که دفتر خانه شما به آن نیاز دارد. میز اداری مدرن و مناسب می تواند تمرکز شما را بر روی کار خود بیشتر و بیشتر کند و مسیر را برای تمرکز بیشتر در انجام کار هموار سازد.

میز اداریاما هنگام خرید میز اداری مدرن و مناسب  می بایست یک سری نکات مهم و واجب را رعیات کنید تا انتخابی که انجام می دهید بهترین و بالاترین کارآمدی را برای شما داشته باشد. این نکات به صورت کلی عبارت اند از:

خرید میز اداری بسته به نوع کار و تناسب با وضعیت طراحی دفتر اداری

میزهای اداری دارای طیف گسترده ای از الگوها ، اندازه ها ، رنگ ها ، اشکال ، مواد و طرح ها هستند. هر یک از آنها کاملاً برای نیازهای مختلف مناسب هستند. بنابراین، هر زمان که می خواهید یک میز اداری مدرن و مناسب برای خود بخرید ، نوع میز اداری مورد نیاز خود را تعیین کنید. انواع مختلفی از میزهای اداری وجود دارد. در ادامه می توانید سایر انواع میز ها را برای خرید میز اداری مطالعه کنید.

میز شیشه ای

ویژگی های کلی میز اداری می توان به مواردی چون تمیز کردن و نگهداری این میز آسان اما خراشیدگی و از بین رفتن ظاهر در مدت زمان اشاره کرد.

میز پلاستیکی

میز پلاستیکی ویژگی های خوبی دارد اما به صورت کلی می توان گفت که در بهترین جنس و کیفیت نمی توان گزینه ی مناسبی برای فضای اداری باشد اما به راحتی تمیز می شود و در برابر خط و خش مقاوم است.

میز تحریر چوبی

این میز رایج ترین میز اداری است.

اندازه مناسب میز اداری با فضای در اختیار شما

پس از مشخص شدن نوع میز مورد نیاز خود ، دومین نکته مهم انتخاب سایز مناسب است. هنگام انتخاب اندازه ، وسعت یا فضایی را که می خواهید میز اداری خود را در آن قرار دهید ، دقیق اندازه گیری کنید. مطمئن شوید که فضای مناسبی پشت میز برای صندلی خود دارید.

همچنین بخوانید : بهترین برند مبلمان اداری ایرانی را بشناسیم؟

بهترین میز اداریذخیره سازی

فضای ذخیره سازی یکی از مهمترین معیارهای خرید میز اداری مدرن و مناسب است. شما بهترین فرد برای تعیین میزان فضای ذخیره سازی در میز اداری خود هستید. بسته به ماهیت کار ، میزان کار با کاغذها و پرونده ها و سایر اسناد ، می توانید تعیین کنید که چقدر فضای ذخیره سازی در میز اداری خود نیاز دارید. در طول روز ، اگر با انبوهی از کاغذها ، پرونده ها و اسناد مختلف سروکار دارید ، ترجیحاً میز را با چند کشو ، قفسه و قفسه و غیره انتخاب کنید. به این ترتیب ، می توانید همه اسناد را در یک مکان واحد نگهداری کنید.

راحتی

هنگام انتخاب میز اداری نمی توان سطح راحتی را به خطر انداخت. هنگامی که شروع به کار می کنید ، مطمئنا خرید میز اداری در زمینه حرفه‌ ای شما به مرکز فعالیت های شما تبدیل می شود. بنابراین ، باید راحت و ایمن باشد. راحت به این معنی است که باید کاملاً با صندلی شما متناسب باشد ، ارتفاع باید متوسط و حتی قابل تغییر ​​باشد و سطح آن باید متناسب با نحوه ی کار شما باشد و اگر می خواهید یک کامپیوتر را روی آن قرار دهید ، باید فضای کافی داشته باشد.

همچنین بخوانید : خرید انواع مبلمان اداری

طول عمر میز اداری

طول عمر به معنای دوام میز اداری شماست. برای این کار باید میزی را انتخاب کنید که از نظر جنس و همچنین برنامه ریزی آینده از دوام بالایی برخوردار باشد. میز اداری که امروز انتخاب می کنید ممکن است بعد از پنج سال مناسب نباشد ، بنابراین هنگام خرید ، این نکته را نیز در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

میز اداری اصلی ترین مبلمان شما در مراحل راه اندازی دفتر کار در خانه است. انتخاب میز اداری مدرن و مناسب کار دشواری است ، زیرا می بایست نکات مختلفیو مهمی در این راستا رعایت شود. راحتی به شما کمک می کند تا ساعت های طولانی کار کنید. همچنین راحتی کار شما را روان و سریع می کند. با پیروی از راهنمای خرید میز اداری مدرن و مناسب، تصمیم خود را عملی تر و هدفمندتر کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب