نظر: 0 اردیبهشت 19, 1400

راهنمای خرید میز اداری برای سازمان‌ها

خرید میز اداری برای سازمان‌ها

آیا یافتن میز اداری مناسب مهم است؟

ما فکر می‌کنیم اگر میز تحریر و اداری مناسب را پیدا نکنید. بعملکرد کارمندان‌تان کاهش می‌یابد. البته چگونه کارمندان شما می‌توانند چندین مانیتور را بر روی میز اداری خود جای دهند؟

چگونه افرادی که با اسناد کار می‌کنند می‌توانند ابزارهای خود را استفاده کنند؟

آیا میز اداری نامناسب بر عملکرد کلی شرکت تاثیر میگذارد؟

سلامتی کارمندان به چه میزان وابسته به تجهیزات اداری و مبلمان اداری است؟ این سوالات و سوالات مشابه این ما را به نگارش راهنمای خرید میز اداری برای سازمان‌ها وا داشت. اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید تا انتهای متن همراه ا باشید.

میز اداری

میز اداری

چه ویژگی‌هایی را باید در خرید میز اداری در نظر بگیرد؟

خرید میز اداری امری پیچیده است. به این سادگی نیست که شما به فروشگاه بروید و خرید کنید. حساسیت آن زمانی بالاتر می‌رود که شما بدانید که برای تمامی کارمندان نمی‌شود یک مدل و نوع میز را سفارش داد. و در عین حال زمان انتخاب به این نقطه خواهید رسید که تنوع بسیاری در بازار وجود دارد. راهنمای خرید میز اداری به شما کمک می‌کند که در انتخاب میز اداری هوشمندانه عمل کنید.

بنابر این به موارد زیر توجه کنید:

اندازه

ابتدا اتاق خود را اندازه بگیرید. قبل از اینکه تصمیم خرید میز اداری را نهایی کنید. باید بدانید که در چه فضایی کار می‌کنید. فضای میز اختصاص داده شده خود را اندازه بگیرید و جای صندلی را نیز مشخص کنید. با ترسیم دقیقاً فضای موردنظر، مشخصات میز بسیار معنی دارتر می‌شود. این گام اول در راهنمای خرید میز اداری است.

ارتفاع میز

گام دوم در راهنمای خرید میز اداری، بررسی ارتفاع میز است. ارتفاع میز می‌تواند به شما المان‌هایی از خرید نوع و مدل صندلی اداری را نیز در اختیار قرار دهد. طبیعتا بیشتر تولیدکنندگان به دنبال ساخت میزهای اداری با یک ارتفاع استاندارد هستند اما شما می‌بایست برای خرید به قد کارمندان خود توجه کنید. شاید به این نتیجه برسید که میز اداری برای یک فرد خاص باید ارتفاع بالتر و یا کممتری داشته باشد.

سطح

اهمیت سطح میز اداری بسته به نوع کار افراد دارد. فردی که با مانیتورهای زیادی سر و کار دارد با فردی که با اسناد و مدارک سر و کار دارد، سطح متفاوتی از میز اداری را نیاز دارد.

شکل

شکل میز مهم است زیرا تأثیر زیادی در اندازه و سبک دارد. بیایید نگاهی به همه اشکال مختلف آن‌ها بیاندازیم. در این بخش از راهنمای خرید میز اداری به انواع اشکال میز اداری به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

میز اداری L شکل

وقتی به میز کامپیوتر L شکل فکر می‌کنیم، «حرفه ای» فکر می‌کنیم. این میزها کامل به نظر می‌رسند و سطح زیادی را فراهم می‌کنند. همچنین از نظر فضای کمی را اشغال می‌کنند.

میز اداری U شکل

میز اداری U علاوه بر اندازه و فضای زیاد، میزان زیادی از فضای اداری شما را اشغال می‌کند. به همین خاطر پیش از خرید میز اداری یو شکل، نسبت به مورد اول ذکر شده در راهنمای خرید میز اداری توجه کنید.

میز گوشه‌ای

میزهای گوشه‌ای اگر فضای زیادی ندارید بسیار مناسب هستند. اما سطح کاربری کمی دارند.

مستطیل شکل

میز تحریر کلاسیک به شکل مستطیل متداول‌ترین است. در بسیاری از موارد، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

محفظه‌ها و کشوها

سطح میز خود را با وسایل غیر ضروری مانند کاغذ و خودکار شلوغ نکنید. بهتر است آن را در کشوی میز خود قرار دهید. برخی از میزها دارای جایگاهی برای کیبورد هستند. این نوع از میزهای اداری به ساماندهی و نظم کمک می‌کنند.

مدیریت کابل

یکی از معضلات سیستم‌های کامپیوتری، کابل‌های افشانی است که پشت و یا زیر میز قرار دارند و جلوه‌ی بدی به اتاق می‌دهند. از این رو میزهای نوین به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کابل‌ها در محفظه‌های مشخص قرار می‌گیرند و هیچ گونه نمای بیرونی ندارند.

مواد و کیفیت

مبلمان اداری و میز اداری از مواد مختلفی ساخته می‌شود. چوب، آهن، ام دی اف، شیشه و ترکیب این مواد با هم می‌تواند ساختار اصلی میز اداری را تشکیل دهد. شما می‌توانید با توجه نیاز اقدام به خرید اقدام نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب