نظر: 0 تیر 6, 1400

خرید میز اداری ارزان چه نکاتی دارد

خرید میز اداری ارزان – ما می‌دانیم که نقطه مرکزی فضای کار شما میز کار شماست.

از این رو می‌بایست هنگام خرید میز اداری ارزان به نکات بسیاری توجه نماییم. ما در این بخش میز اداری ارزان را معرفی می‌کنیم. زیرا همه‌ی امکانات در میز اداری گران قیمت و هزینه‌ی بالا خلاصه نمی‌شود.

وقتی در محل کار خود هستید، احتمالاً بیشتر وقت خود را پشت سر آن می‌گذرانید و بدیهی است، این مکانی است که اکثر کارمندام رایانه، تلفن و مدارک مهم خود را در آن نگه می‌دارند.

باید بدانیم میز اداری جایی است که تجارت در آن آغاز و انجام می‌شود.

به همین دلیل، انتخاب میز مناسب برای فضای اداری یا برای دفاتر کارمندان یا همکاران بسیار مهم است و می‌تواند کمی فرآیند انتخاب آن سخت باشد زیرا گزینه‌های زیادی در مورد خرید جدید وجود دارد.

 

چگونه میز اداری ارزان قیمت خرید کنیم

چطور بهترین تناسب را برای فضای خود تعیین کردید؟

چگونه تصمیم می‌گیرید که چه چیزی خوب به نظر برسد؟ چگونه تصمیم می‌گیرید که بهترین راه حل برای خرید میز اداری برای کارمندان کدام است؟

برای اینکه روند خرید میز اداری ارزان کمی ساده‌تر شود، بیایید نگاهی به چند نکته بیندازیم که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

پیشنهادات زیر چند نکته خوب برای خرید میز اداری ارزان ارائه می‌دهد.

 

هزینه یا بودجه

اول و مهمترین، شما می‌خواهید یک ایده داشته باشید اما چقدر می‌توانید هزینه کنید؟ میز اداری ارزان بخرید یا گران؟

یک میز اداری کاملاً جدید ممکن است چند میلیون هزینه داشته باشد. اما هزینه‌های زیاد همیشه منتج به کیفیت می‌شوند؟

خیر این گونه نیست.

میز اداری ارزان می‌تواند راه حل شما باشد اگر بدانید چه می‌خواهید. دانستن نیزا باعث می‌شود در خرج هزینه‌ها مدیریت کنید.

همچنین تعیین تعداد میزهای مورد نیاز و سبک‌های مورد علاقه شما در تعریف بودجه به شما کمک می‌کند.

نیازمندی‌ها

هر اداره و هر کارمند دفتر نیازهای متفاوتی دارند. بعضی از افراد به میز کار کوچک احتیاج دارند زیرا کار آن‌ها بیشتر روی کامپیوتر انجام می‌شود.

برخی از کارمندان برای پخش کاغذهای اداری، پرونده‌ها و سایر تجهیزات به میز اداری بزرگتر احتیاج دارند. درک نیازمندی کارمندان در این بخش بسیار مهم است.

از این روب هتر است از کارمندان خود در مورد نحوه‌ی کار آن‌ها با میز اداری سوال گنید و نظر بخواهید.

این موردب هش ما در صرف هزینه برای میز اداری کمک خواهد کرد. میز ادای ارزان به شما کمک می‌کند به آنچه که در مدریت هزینه‌ها می‌خواهید برسید.
شاید شما به یک میز تحریر دارای سبک اجرایی، میز L شکل یا U شکل یا موارد ساده‌تری نیاز داشته باشید.

آیا به فضای ذخیره‌سازی داخل میز احتیاج دارید؟

آیا برای نوشتن یا ترسیم به اتاق احتیاج دارید؟

فضای مربوط به فایل‌ها، صفحه کلیدها، لپ تاپ‌ها، بلندگوها یا تصاویر چطور؟ این‌ها نکاتی هستند که هنگام خرید میز اداری می‌بایست به آن‌ها توجه نمایید.

زیبایی

بعضی از دفاتر با مبلمان اداری شیک هستند که با رنگ‌ها، سبک‌ها و شکل‌ها تطابق ندارد.

بعضی از دفاتر ترجیح می‌دهند تمام مبلمان دقیقاً با سبک و تجارت آن‌ها مطابقت داشته باشن (تمام قطعات یک تولید کننده یا مارک مبلمان یکسان) یا حداقل موارد را تا حد امکان با هم مطابقت دهند.

یک مشاور با تجربه در فروشگاه مبلمان اداری می‌تواند در تعیین بهترین روش خرید مبلمان اداری به شما کمک کند.

زیبایی‌شناسی در این بخش بهتر است با بررسی و تجه زیاد صورت پذیرد اما توجه کنید هزینه‌ی بالا نمی‌تواند زیبایی ایجاد کند.

شما با خرید مبلمان اداری ارزان می‌توانید زیبایی داشته باشید اگر درست انتخاب کنید. همچنین تعیین اینکه کدام میز اداری را می‌خواهید مهم است.

رنگ‌ها، پارچه‌ها و طرح‌ها می‌توانند سهم مهمی در ظاهر فضای دفتر شما داشته باشند.

آیا به دنبال احساس مدرن هستید؟ امروزی؟ سنتی؟ به تمام این سوالت پیش از خرید پاسخ دهید.

انعطاف‌پذیر و کاربردی

همچنین میز اداری باید انعطاف‌پذیری و عملکرد را در نظر داشت، خصوصاً در مناطق پرتردد یا در فضاهای اداری که چندین کارمند ممکن است در یک میز مشترک باشند.

همچنین مهم است آیا میز باید با قطعات دیگر مانند قطعات ذخیره‌سازی، قفسه‌های اطراف یا فضای دسک تاپ چاپگرها متناسب باشد.

مقصود از کاربری این است که میز متناسب با فضا انتخاب شود. این به کارمندان اجازه خواهد داد که به راحتی رفت و آمد کنند. همچنین میز اداری ارزان در این بخش می‌تواند یکی از اولویت‌های خرید باشد.

آسایش

وقتی شرکت‌ها در حال خرید بهترین میزهای اداری هستند، راحتی اغلب نادیده گرفته می‌شود. هنگام خرید مبلمان اداری خود، امتحان نمایید که آیا واقعاً می‌توانید پشت میز بنشینید و بهتر است مطمئن شوید که این مناسب برای شما و کارمندانتان است.

اگر شما یا کارمندانتان سلامتی را در روز کاری خود را پشت میز خود بگذرانید می‌توانید بهره وری بیشتری داشته باشید. بهره وری بیشتر به شما در انجام امور کاری و به شرکت در نفع مالی در نهایت کمک خواهد کرد.

یک میز اداری ارزان به شما کمک می‌کند تا خستگی به یک مسئله تبدیل نشود.

همچنین می‌تواند به کارمندان کمک کند تا از درد گردن، مچ و کمر جلوگیری کنند. بدیهی است که انتخاب بهترین میز اداری مهم است، اما یک صندلی اداری راحت نیز مهم است.

بهترین ماده را انتخاب کنید

میزها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند؛ چوب، چوب فشرده با روکش، میزهای شیشه‌ای بالا، میزهای فلزی و انواع مختلف دیگر.

شما می‌خواهید بهترین ماده‌ی اولیه را انتخاب کنید که در «ظاهر و احساس» مورد نظر شما مناسب باشد و همچنین متناسب با نیازهای شما برای راحتی و یک ظاهر مناسب با سازمان‌تان طراحی شود.

میزهای فلزی و شیشه‌ای ارزان‌تر از میزهای چوبی نیستند اما خرید میز اداری ارزان همیشه بد نیست.

اندازه مناسب را انتخاب کنید

اندازه گیری فضای اداری فعلی شما کلیدی است. شما میز تحریر می‌خواهید که متناسب با فضا باشد، اما بیش از حد کوچک یا بزرگ نباشد. میز شما باید متناسب با تمام ملزوماتی باشد که روز به روز استفاده می‌کنید.

به این معنی که سطح میز باید به اندازه کافی برای کامپیوتر یا مانیتور رایانه، مدارک، مواد سازمانی و وسایل شخصی شما بزرگ باشد.

شما همچنین به فضای زیر میز برای فضای پا، فضای ذخیره‌سازی، کابل‌ها و سیم‌ها نیاز خواهید داشت. عموما در خرید میز اداری ارزان به این نکته کمتر توجه می‌شود اما شما اگر آن را در نظر بگیرید خرید موفقی خواهید داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب