خرید مبلمان اداری لوکس چگونه است و چگونه می‌بایست این خریدها را مدیریت کرد. به نظر می‌رسد شرکت‌ها پس از جابه جایی به یک مکان جدید یا به علت‌هایی چون برندینگ و … اقدام به خرید مبلمان اداری لوکس کنند اما برای این خرید چگونه می‌بایست عمل کنند؟ بهترین مبلمان اداری را چگونه تشخیص دهند و چگونه از اشتباه اجتناب نمایند. این یکی از بزرگترین چالش‌های خرید مبلمان اداری برای سازمان هاست. خصوصوا اگر بودجه و فضا محدود باشد. با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید تا نحوه‌ی خرید مبلمان لوکس را با هم بررسی کنیم.

خرید مبلمان اداری لوکس و مدرن برای فضای اداری کوچک

همان طور که بر کسی پوشیده نیست مبلمان اداری بر نحوه کار کارمندان موثر است. علاوه بر این بر سلامتی آن‌ها نیز تاثیرگذار است. مبلمان اداری جزو تجهیزاتی است که کارمندان مدت زمان زیادی را در طول روز با آن کار می‌کنند. بر روی صندلی می‌نشینند و از میز اداری به عنوان تخته جهت نوشتن، امضا کردن و استفاده از دستگاه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. با این وجود است که می‌توانیم بگوییم مبلمان اداری می‌تواند منجر به بهبود نحوه کار، افزایش ضریب سلامتی و شادابی در محل کار شود.

شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز به هنگام خرید مبلمان اداری لوکس می‌بایست کارمندان و نیازهای آن‌ها را در اولویت قرار دهند. علاوه بر این نکات پیش رو جزو مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید مبلمان می‌بایست در نظر گرفته شود.

مبلمان اداری متناسب با فضا

اندازه دفتر اداری به مقدار پولی که باید برای خرید مبلمان اداری لوکس خرج کنید، مرتبط است. در عین حال، تعداد کارمندان در محل کار باید به درستی در نظر گرفته شود. اگر محل کار چند کارمند را در یک فضای کوچک در خود جای داده است، می‌توانید به سراغ میزهای کار مشترک بزرگتر بروید. به این نوع میزهای اداری «میز کارگروهی» گفته می‌شود.

در زمانی که شرکت یا فضای اداری محدود است بهتر است یک اینده نگری نیز داشته باشید. آینده نگری به شما می‌گوید که در سال‌های آینده به چند میز و صندلی نیاز دارید. در این صورت شما بدون از بین رفتن دکوراسیون خود در سال‌های آتی می‌توانید از مبلمان نو استفاده کنید.

در هر صورت پیش از خرید اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری که انتخاب کرده‌اید متناسب با اتاق باشد و فضای کافی برای باز کردن کابینت‌ها و کشوها وجود داشته باشد و افراد فضای کافی برای رفتن به میزهای خود و ورود و خروج از دفتر را داشته باشند.

نیازمندی مبلمان اداری

یک میز اداری شیک با ظاهر شیک همیشه لزوما حداقل در زمینه نیازهای سازمان و افراد کاربرد کافی را نخواهد داشت. صندلی‌ها و میزهای سبک کافه ممکن است زیبایی آن چنان داشته باشند، اما آیا برای دفتر اداری و با توجه به نوع کسب و کار، مناسب هستند؟ همیشه فرهنگ کار و ماهیت کار خود را در نظر داشته باشید. وسایل اضافی اثاثیه اداری مانند کابینت‌های ذخیره سازی، قفسه‌های کتاب و پایه‌های کامپیوتر را فراموش نکنید زیرا این موارد عملکرد، ارگونومی و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای دفتر فراهم می‌کنند.

راحتی

هنگامی که برای خرید یا سفارش آنلاین مبلمان اداری در فضای وب جست و جو می‌کنید یا به بازار مبلمان می‌روید، باید به راحتی و شادی کارمندان اهمیت بسیاری داده شود. راحتی کارمندان امر بسیار مهمی است. راحتی ان‌ها در نشستن بر روی صندلی اداری و هنگام استفاده از میز اداری بر روی عمل کرد آن‌ها می‌تواند موثر باشد. اگر کارمندان صندلی و میز اداری درخور داشته باشند احساس رضایت می‌کنند. اشتیاق برای کار ان‌ها بیشتر می‌شود. دیرتر خسته می‌شوند و در نتیجه بهره وری آن‌ها بیشتر می‌شود.

بودجه خرید مبلمان اداری

بودجه عامل مهم دیگری است که باید در مورد آن فکر کنید. از این گذشته، طراحی و ارگونومی دفتر می‌تواند به بودجه بستگی داشته باشد زیرا می‌تواند محدودیت در خرید ایجاد کند. بنابراین پیش از خرید و حتی بازدید از مبلمان، در نظر بگیرید چه میزان بودجه در اختیار دارید.

آیا در صورت خرید اینترنتی مبلمان اداری می‌توانید یک معامله خوب داشته باشید؟ چه وب سایت‌هایی بهترین معاملات مبلمان اداری را به صورت آنلاین در تهران ارائه می‌دهند؟ برای دریافت پاسخ این سوالات می‌توانید با ما در بینو تماس بگیرید. تیم مشاوره ما به صورت رایگان در خدمت شماست. مشاوران و تیم فنی ما می‌توانند در صورت نیاز شما حتی به صورت رایگان از فضای اداری شما بازدید نمایند و با توجه به نوع کار و مشتریان و فضای در اختیار، بهترین مبلمان را پیشنهاد کنند. در نظر داشته باشید هنگامی که بر روی بودجه خود متمرکز شدید، به دنبال بهترین معاملات و مبلمان با بالاترین کیفیت باشید.

صندلی ها: ستون فقرات یک دفتر

صندلی‌ها ستون فقرات ظریف هر سازمانی هستند زیرا کارمندان در اکثر مکان‌های کاری ساعت‌ها روی صندلی‌های خود می‌نشینند. برای خرید صندلی اداری موراد زیر را در نظر داشته باشید:

  • تنظیم ارتفاع
  • چرخدار بودن
  • تکیه گاه
  • نشیمن گاه
  • بازوهای صندلی اداری

در نوع و اندازه صندلی‌ها به ویژه هنگام طراحی فضای اداری جدید خود کارمندان را در اولویت قرار دهید. طبیعی است که صندلی‌های اداری بسیار راحت و قابل تنظیم می‌بایست باشند. اگر در انتخاب نوع مناسب صندلی گیر کرده اید، می‌توانید صندلی اداری را به صورت آنلاین خریداری کنید و شک و تردید خود را برطرف کنید.

نتیجه گیری

برای چیدمان بهتر مبلمان اداری و تغییر دکوراسیون اداری خود می‌توانید با ما در بینو تماس بگیرید. کلیه مشاوره‌های ما برای ایجاد فضای اداری شما به صورت رایگان خواهد بود. همچنین در صورت تمایل بازدید از فضای اداری شما انجام خواهد شد تا به بهترین چیدمان فضای اداری برسید. ما در تمامی مراحل تغییر دکوراسیون اداری و خرید مبلمان اداری جدید در خدمت شما هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید