نظر: 0 مهر 24, 1400

۵ نکته برای خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین

خری مبلمان اداری به صورت آنلاین چگونه است؟

چه مواردی را به هنگام خرید مبلمان اداری آنلاین می‌بایست مورد توجه قرار داد؟ حقیقت این است که برای راه اندازی دفتری که بتواند شما را به بهترین و والاترین آرزوهایی که برای سازمان خود دارید، برساند نیازمند بررسی، تحقیق و زحمت بسیاری است. مقصود ما از زحمت به هیچ وجه کار پرفشار و بسیار نیست بلکه کار با دقت و مطابق با استانداردهاست.

یکی از مجموع رفتارهای استانداردی که می‌تواند یک سازمان و فضای اداری را نسبت به سایر فضاهای ادای متفاوت کند استفاده از مجموعه‌ی مناسب مبلمان اداری است. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا در ادامه متن به بررسی باید‌ها و نباریدهای خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین بپردازیم.

مبلمان اداریخرید مبلمان اداری به صورت آنلاین

قطعا مشکلات عمده‌ای در خرید آنلاین مبلمان اداری وجود خواهد داشت اما آیا خرید حضوری ارزش تحت خطر بودن در ابتلا به کرونا را دارد؟ بهتر است هنگام خرید آنلاین مبلمان اداری از جنبه‌های مختلف خرید را بررسی کنید از این رو در ادامه ما به شما ویژگی‌های مهم در این شیوه‌ی خرید را معرفی خواهیم کرد.

فضای موجود و در اختیار

اندازه دفتر شما باید با مبلمان هماهنگ باشد. به یاد داشته باشید، اگر تعداد کمی کارمند در فضای کوچک دارید، با میزهای کارگروهی می‌توانید علاوه بر ایجاد تعاون و همکاری فضای بهتر و پرنشاط کاری را به وجود آورید. اما اگر در یک دفتر کوچک تعداد کارمندان زیادی دارید می‌توانید تعداد میز‌های کوچک اداری را افزایش دهید.

همچنین می‌بایست پیش از خرید مبلمان از مکان قرار گیری آن مشخص باشد. زیرا پس از جانمایی می‌تواند به شما کمک کند که ببینید آیا فضای کافی برای باز کردن کابینت‌ها و کشوها دارد. همچنین، آیا کارمندان شما در اتاق فضای کافی برای حرکن و جابه جایی دارند.

همچنین بخوانید : خرید انواع مبلمان اداری

نیازمندی‌ها

هنگام خرید مبلمان، به خاطر داشته باشید که ارگونومی و ماهیت کار شما باید با نوع مبلمان اداری همسو باشد. به عنوان مثال، میز تحریر گران قیمت برای نیازهای شما در ابتدای راه تجارت شاید ضروری نباشد. به همین صورت، صندلی‌های به سبک کافه از نظر زیبایی‌شناسی با ویژگی‌های پیچیده طراحی شده‌اند، اما آیا آن‌ها مناسب محیط اداری و نیازمندی‌های شما هستند؟

در خرید مبلمان اداری همیشه به این موضوع فکر کنید آیا این تجهیزات می‌تواند مشکلی از فضای اداری را حل کند؟ تعداد افراد استفاده کننده از این دستگکاه چند نفر خواهند بود؟ بیشترین و کمترین کارآیی این تجهیز در دفتر اداری شما چه مقدار است؟ پی از رسیدن به پاسخی ناسب برای این سوالات بهتر است اقدام به خرید نمایید.

راحتی

راحتی و رفاه کارکنان را فراموش نکنید! حرکت بدن و درست قرار گرفتن بدن کارمندان به هنگام انجام کار، ضروری است. آن‌ها ممکن است در اتاقک‌ها یا میزهای اداری تهیه شده احساس خوبی نداشته باشند.

شاید این یک موضوع ساده به نظر بی‌آید اما همین مورد در بلند مدن می‌تواند منجر به رفتار تحریک‌آمیز شود و تأثیر منفی بر عملکرد کارمندان یک کسب و کار خواهد گذاشت. همچنین حجم کاری ناخوشایند ممکن است به کاهش بهره وری بی‌انجامد و منجر هب هرج و مرج شود.

مبلمان اداریبودجه

بودجه یکی دیگر از عوامل ضروری برای ایجاد دفتر جدید است. به هر حال، طراحی و راحتی در محیط کار چه بخواهیم بپذیریم و یا خیر به بودجه بستگی دارد. پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم عجولانه و احساسی برای خرید، از خود بپرسید خرید مبلمان اداری به صورت انلاین برای دفتر اداری شما چه مزیت‌هایی دارد؟ چه امکاناتی را می‌تواند به فضای ادرای شما اضافه کند؟

در صورت خرید آنلاین مبلمان اداری، آیا امکن صرفه جویی در هزینه وجود دارد؟ بازدید و مشاوره در خرید آنلاین مبلمان اداری چگونه است؟ برای یافتن بهترین پاسخ برای این سوالات می‌ابیست مدتی را در فضای وب مشغول به مطالعه باشید تا اطلاعات کافی را جمع آوری کنید علاوه بر این می‌توانید با شرکت‌های تولید مبلمان اداری تماس بگیرید و از آن‌ها شماوره بخواهید.

خرید مبلمان با کیفیت

مبلمان اداری ستون فقرات هر شرکتی پیش از شروع کار حرفه‌ای است. مبلمان اداری جزو تجهیزاتی است که به صورت مدوام و پیوسته مشغول به کار است و کارمندان شما از آن استفاده می‌کنند.

در حالی که نشستن طولانی ممکن است به ویژگی‌های ظاهری و جسمی بدن افراد آسیب بزند شما برای خرید مبلمان اداری می‌بایست به گونه‌ای خرید انجام دهید که هیچ گونه خطری بدن افراد را تهید نکند و ان‌ها هنگام استفاده از مبلمان اداری حس خوبی داشته باشند و بازدهی آنان بیشتر شود.

نتیجه گیری

نوع مبلمان و کیفیت، شخصیت سازمانی شما را در مقایسه با سایر رقبا مشخص می‌کند. هر چه می‌خرید، مبلمان اداری بسیار راحت و قابل تنظیم را برای کارمندان خود انتخاب کنید. یکی از راه‌های خرید در دوران کرونا خرید مبلمان اداربیبه صورت آنلاین است. اگر به خرید آنلاین علاقه دارید این روش را بررسی کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب