چه نکاتی را برای خرید آنلاین مبلمان اداری باید در نظر بگیریم؟
خرید آنلاین مبلمان اداری جدید میتواند یک روشی نوین با توجه به اوضاع شیوع کرونا و حضور مستقیم در مراکز فروش باشد. خرید مبلمان اداری آنلاین یا به صورت حضوری و بررسی موردی به رفاه و آسایش کارکنان شما کمک میکند و بهره وری افراد دفتر نیز تأثیر میگذارد.
ما در اهمیت مبلمان اداری و نقش آن در افزایش بهره وری کارمندان هیچ شکی نداریم اما آیا میبایست به هنگام خرید مبلمان آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه ویژگیهایی را میبایست در نظر بگیریم؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا ویژگیهای خرید مبلمان آنلاین را با هم بررسی کنیم.
خرید مبلمان اداری آنلاین چگونه است؟
در حال حاضر خرید مبلمان اداری را میتوان جزو ارکان اساسی شروع به کار یک سازمان و اداره در نظر گرفت. اما با توجه به گسترش کرونا آیا میابیست هنوز هم خطر حضور در اجتماعهای مختلف را پذیرفت؟ آیا میتوان خرید مبلمان اداری آنلاین انجام داد؟ خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین علاوه بر مزایایی که دارد و میتواند مشکلاتی را نیز برای خریدار در صورتعدم رعایت نکات فنی به وجود آورد.
از این رو در ادامه نکات خرید مبلمان اداری آنلاین را با هم برررسی خواهیم کرد.
فضای موجود در دفتر را در نظر بگیرید
خرید مبلمان متناسب با فضای اداری شما منطقی است. نصب قطعات بزرگ مبلمان اداری منجر به ایجاد فضایی تنگ میشود که در آن کارکنان شما نمیتوانند آزادانه حرکت کنند. قبل از انتخاب قطعات مورد علاقه خود به صورت آنلاین، اندازههای مناسب را بدست بیآورید. البته بهتر است در اتاق قدم بزنید تا محیط دفتر را تجسم کنید.
پیش از خرید برنامه ریزی کنید
همیشه پیش از اینکه به نتیجهای درباره خرید مبلمان اداری برسید، برنامه ریزی کنید. مبلمان اداری مدولار احتمالاً میتواند بهترین انتخابی باشد که میتوانید هنگام خرید مبلمان به صورت آنلاین آن را بررسی کنید.
اطمینان حاصل کنید که آنچه خریداری میکنید با محیط کار شما سازگار باشد زیراعدم هماهنگی با سازمان، نوع کسب و کار و فضا میتواند نتایج مقبول و خوبی برای شما نداشته باشد. البته به خاطر داشته باشید بررسی گزینههای بیشتر همیشه میتواند شما را به دید مناسبتری برساند.
همچنین بخوانید : هزینه خرید مبلمان اداری
راحتی، کیفیت و زیبایی
اکثر ما تمایل داریم که ظاهر را بیش از راحتی و کیفیت مبلمان اداری در نظر بگیریم. خوب، این به تنهایی کمکی نمیکند زیرا کار مقبول و مثبت فقط با نشستن روی مبلمان جذاب اتفاق نمیافتد.
بنابراین، اطمینان حاصل کنید که مبلمان مدرن که بصورت آنلاین خریداری میکنید نه تنها از نظر ظاهری خوب است بلکه بسیار راحت و مناسب است. به این ترتیب کارکنان شما نیز احساس رضایت میکنند و با تمام توان خود کار خواهند کرد.
به نیازهای ارگونومی کارکنان توجه کنید
کارکنان بیشتر روز در دفتر کار مینشینند و کار میکنند. بنابراین، تهیه صندلیهای اداری راحت برای آنها ضروری است. ملاحظات مبلمان ارگونومیک مانند میزهای مرکزی، محل کار دفتر، میزهای جانبی و غیره کار را آسانتر و سالمتر میکند. و در مدت کمی شما متوجه خواهید شد که بهرهور بیشتری در سازمان خود دارید.
تخفیف
بهترین راه برای خرید و معاملات عالی مبلمان اداری به صورت آنلاین این است که از تخفیفات عمده خرید صندلیهای اداری، محل کار دفتر، میزها و غیره استفاده کنید.
این امر میتواند با سفارش مقادیر مختلف اقلام خاص یا افتتاح حساب تجاری با یک تامین کننده به دست آید. با این روش میتوانید در هزینههای خود صرفه جویی کنید و در سایر تجهیزات اداری سرمایهگذاری کنید.
پیشنهادات و ضمانت فروشنده را بررسی کنید
ضمانتی که از فروشنده مبلمان اداری دریافت میکنید به اندازه مبلمان اهمیت دارد. چند نوع گارانتی را به شما ارائه میدهد؟ اگر اتفاقی برای مبلمان در حین حمل رخ دهد، چگونه تعمیر میشود؟ چه خدماتی برای تحویل، مونتاژ، راه اندازی و نصب ارائه میدهند؟ این موارد را بررسی کنید زیرا به نوعی سرمایهگذاری در آینده است.