نظر: 0 تیر 6, 1400

چگونه بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس داشته باشیم

بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس – برای برخی، جلسات بخشی ججدایی ناپذیر از شغل است و در حالی که برای دیگران، مکانی است که آن‌ها زمان خود را از دست می‌دهند.

علی رغم این تضاد واضح، اگر فضای اتاق کنفرانس مناسب باشد هر دو طرف مکی توانند اوقات بهتری را در ان داشته باشند.

بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس زمانی ایجاد می‌شود که هنگام خرید به موراد جزئی توجه نمود. مواردی چون اندازه و فضای در اختیار، نحوه‌ی دکوراسیون داخلی، رنگ، جنس مواد انتخابی و بودجه هردام به نوعی می‌توانند بر انتخاب نهایی موثر باشند.

 

موارد زیادی وجود دارد که باعث ایجاد فضای مناسب کنفرانس می‌شود. فضایی که شامل بهتری میز کنفرانس است.

اما بهتر ان است که چیش از خرید مبلمان اختصاصی اتاق کنفرانس به ابعاد اتاق کنفرانس را با توجه به استاندارد در نظر داشته باشید.

به صورت کلی اگر هدف شما ایجاد یک اتاق کنفرانس عملی، ارگونومیک و در عین حال زیبا از نظر بصری است، با ما همراه باشید.

 

 

ابعاد میز کنفرانس مناسب اتاق کنفرانس کدامند؟

 

اندازه میزهای کنفرانس به طور حتم اولین جنبه‌ای است که شما باید در نظر داشته باشید.

ابعاد میزهای کنفرانس استاندارد می‌تواند کاربری اتاق کنفرانس را برای سازمان‌ها بیشتر کند.

به این خاطر که شما در صورت‌عدم رعایت استاندارد در استفاده از فضا و حتی در جابه جایی افراد در اتاق کنفرانس به مشکل خواهید خورد. بنابر این بهتر است پیش از انتخاب و خرید میز کنفرانس اقدام به اندازه گیری فضا نمایید.

سپس یک ایده کلی را نسبت به فا داشته باشید. البته که خرید و ابعاد نهایی به شما بستگی دارد و مستقیما وابسته به سلیقه‌ی شماست. اما رعایت استانداردها می‌تواند بهترین کاربری را به شما بدهد.

 

عواملی که باید در ارزیابی ابعاد میزهای کنفرانس در نظر گرفته شود

اندازه میز در اتاق جلسات شما از عناصر مختلفی مانند زمان و تعداد جلسات و وسایلی که می‌خواهید استفاده کنید نشئت می‌گیرد. اگر می‌خواهید برای هر صندلی از میکروفون استفاده کنید، به یک میز عریض و مناسب‌تر نیاز دارید. اگر این طور نمی‌خواهید، میز کنفرانس شما ویژگی‌های دیگری خواهد داشت. در نهایت انتخاب میز کنفرانس به سلیقه‌ی شما بر می‌گردد.

 

تعیین فضای کلی در دسترس شما، با در نظر گرفتن درها و پنجره‌ها، امری حیاتی است. در حالت ایده آل، اتاق‌های اجتماعات باید جادار باشد. که این موضوع تنها در صورت قرار دادن میز با ابعاد مناسب امکان‌پذیر است.

به خاطر داشته باشید که یک میز کنفرانس بدون تداشتن صندلی اداری ارگونومیک کارایی چندانی ندارد. بنابراین شما باید فضای مورد نیاز صندلی‌ها را در نظر بگیرید.

 

محاسبه دقیق فضا به این معنی است که شما باید تجهیزات اداری مورد نیاز در اتاق در نظر بگیرید. اینها شامل یک میز کاری، سه پایه برای ارائه‌ها، صفحه‌های طرح ریزی یا حتی یک چرخ دستی، میکروفون، ال سی دی و ویدئو پروژکتور می‌شوند.

 

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

 

 

نحوه انتخاب میز کنفرانس

 

راهنمای خرید میز کنفرانس

نحوه انتخاب میز کنفرانس فراتر از اندازه گیری فضا و تنظیم اندازه میزهای کنفرانس مناسب است. در اینجا فاکتورهایی وجود دارد که باید هنگام خرید میز کنفرانس و تجهیز اتاق کنفرانس در مورد نحوه انتخاب میز کنفرانس به آن‌ها توجه کنید:

 

هدف اتاق کنفرانس

برای تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع میز باید اهداف اصلی اتاق کنفرانس خود را در نظر بگیرید. اتاقی با تمرکز بر ارائه‌ها و جلسات با اتاقی برای برقراری ارتباطات بیرونی و یا حضور بازدیدکنندگان ویژگی‌های متفاوتی خواهند داشت. به عنوان مثال، یک میز کنفرانس مستحکم و طولانی برای اولی و یک جدول مدولار برای دومی مناسب است.

 

ظرفیت صندلی

ابعاد میزهای کنفرانس با تعداد افرادی که قصد دارید در آن‌ها اقامت کنید همسان است. این دو به هم وابسته‌اند و تعداد صندلی‌های مورد نیاز شما را تعیین می‌کنند. یک میز کنفرانس باید به اندازه کافی جادار باشد تا هر شرکت کننده بتواند به اندازه کافی فضای آرنج را داشته باشد حتی در زمان اشغال همه صندلی ها.

 

طراحی میز کنفرانس

 

شما باید در مورد دکوراسیون موجود اتاق خود و اگر از قبل تجهیز اتاق کنفرانس، مبلمان اداری دارید، فکر کنید. زیبایی کلی فضای اداری شما نیز به این است که همسانی و یکپارچگی در محیط برای شما باشد. به طور معمول، شما می‌توانید از بین چهار نوع سبک انتخاب کنید:

 

مدرن

این ویژگی‌ها دارای ساختار شیشه‌ای، فلزی یا اکریلیک با زاویه هستن

 

معاصر

این میزها زیبا و متناسب با جزئیات هستند

 

با قابلیت جابه جایی

آن‌ها ترکیبی از جداول معاصر و سنتی هستند

 

سنتی

این ویژگی‌ها دارای جزئیات و طرح‌های مختلف و ریزکاری بسیار در طراحی هستند

 

 

چه ماده‌ای برای طراحی میز کنفرانس باید انتخاب کنید؟

میزهای کنفرانس در انواع و طراحی‌های مختلف در حال حاضر قابل دسترسی است. شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای از میزهای ساخته شده با آهن، شیشه، ام دی اف، روکش چوبی، تمام چوب و ترکیب این‌ها اقدام به انتخاب و خرید میز کنفرانس نمایید.

 

هزینه‌ها را در نظر بگیرید

نکته‌ای که در انت‌ها به شما یادآوری خواهیم کرد، هزینه‌ی میز کنفرانس است.

میز کنفرانس می‌بایست هطابق با هزینه‌ی شماتهیه شود.

پیش از خرید میز کنفرانس موارد گفته شده را رعایت کنید تا بدین ترتیب هنگام خرید میز کنفرانس هزینه‌ی بالایی را از دست ندهید.

از دست دادن هزینه برای خرید میز کنفرانس باعث کاهش بودجه شما و ضربه سازمان خواهد بود.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب