نظر: 0 شهریور 2, 1400

بهترین مبلمان اداری را چگونه انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین مبلمان اداری را بشناسیم و خریداری کنیم؟ به طور قطع اگر تاکنون به خرید مبلمان اداری اقدام کرده باشید بی‌شک و تردید به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه آن‌ها را تشخیص دهید و با چه قیمتی می‌توانید آن را خریداری کنید. اما به صورت کلی بهترین مبلمان اداری دارای چه ویژگی‌های فنی و بصری هستند؟ کدام فروشگاه‌ها بهترین مبلمان را به شما عرضه خواهند کرد؟ آیا بهترین مبلمان اداری قیمت بالایی دارد و باید بودجه‌ی بسیار زیادی برای خرید آن در نظر بگیرید؟ این‌ها تعدادی از سوالات هستند که اگر قصد خرید مبلمان اداری را داشته باشید به ذهن شما خطور می‌کند زیرا هر فردی دوست دارد که خریدش بهترین باشد. پس برای یافتن پاسخی مناسب برای این پرسش‌ها می‌توانید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

بهترین مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری

آیا خرید بهترین مبلمان اداری ضروری است؟

بارها در این وبلاگ در مورد اهمیت مبلمان اداری صحبت کرده‌ایم زیرا مبلمان اداری می‌تواند هویت برند تجاری شما را تحت تاثیر قرار دهد و از سمتی دیگر می‌تواند بر کارآیی کارمندان شما موثر باشد و آن‌ها را ارتقا دهد. اما چگونه مبلمان اداری می‌تواند بر عملکرد کارمندان موثر باشد؟ همان طور که می‌دانید بیشترین زمان را کارمندان شما بر روی مبلمان اداری صرف خواهند کردف نشستن بر روی صندلی اداری و استفاده از میز اداری به منظور انجام کار با مستندات یا کار با سیستم‌های کامپیوتری. مشخص است که‌عدم وجود هماهنگی در میان مبلمان اداری و کار آن‌ها باعث خستگی و مشکلات جسمی آن‌ها خواهد شد. موردی دیگری که در هنگام خرید مبلمان اداری مورد نظر استف بازدیدکنندگان هستند. آن‌ها پیش از شروع جلسات و گفت و گوهای حساس تجاری از مبلمان اداری شما استفاده می‌کنند این استفاده از لحظه‌ی ورود آن‌ها به فضای اداری شروع می‌شود. فضای اداری جذاب، متناسب با تجارت می‌تواند آن‌ها را به سازمان شما مشتاق کند. و در حین گفت و گوهای تجاری متناسب بودن میز کنفرانس و صندلی کنفرانس به راحتی و آسایش آن‌ها کمک می‌کند و در نتیجه رسیدن به توافق برای ما آسان‌تر خواهد بود.

بهترین مبلمان اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

در بخش قبل بررسی کردیم که چرا مبلمان اداری می‌تواند اهیمت داشته باشد و استفاده از بهترین مبلمان اداری برای سازمان شما می‌تواند علاوه بر تحت تاثیر قراردادن کارمندان و افزایش بازدهی کاری آن‌ها بر روی بازدیدکنندگان شما نیز موثر باشد اما چه ویژگی‌هایی در یک مبلمان اداری باید باشد تا ما آن را بهترین مبلمان اداری بدانیم؟ بیایید این ویژگی‌ها را با هم بررسی کنیم و بهتر بشناسیم.

ارگونومی در مبلمان اداری

کارمندان شما به صورت متوسط ۴۰ ساعت در هفته را از تجهیزات اداری استفاده می‌کنند. بیشترین تجهیزاتی که کارمندان از ان استفاده می‌کنند میز اداری و صندلی اداری است. وجود ارگونومی در صندلی اداری یعنی وجود پشتیبانی در صندلی اداری برای پشت، کمر و گردن، قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین وجود بازوهای قابل تنظیم برای صندلی اداری جهت قرارگیری درست دست و شانه‌ها برای استفاده از میز اداری در حالی که فشاری بر روی شانه‌ها نباشد. ارگونومی در میز اداری به معنای وجود فضای لازم با توجه به نوع کار است. بدان معنا که میز اداری برای فردی که با اسناد سر و کار دارد با میز اداری برای فردی که با سیستم‌های کامپیوتری مشغول به کار است می‌بایست متفاوت باشد، زیرا هر کدام از این میزهای اداری فضای مشخصی را به افراد می‌دهند. وجود ارگونومی در صندلی و میز اداری می‌تواند باعث کاهش خستگی و سلامت کارمندان شود و در نتیجه آن‌ها بهتر و راحت‌تر کار خود را انجام دهند.

زیبایی

زیبایی مبلمان اداری نیمی از فرآیند انتخاب بهترین میز اداری است. اگر مبلمان مورد استفاده زیبا نباشد حس خوبی را به کاربر و بازدیدکننده منتقل نمی‌کند. اما زیبایی به معنای صرف بودجه‌ی بسیار زیاد نیست زیبایی در هماهنگی بین اجزایی است که در فضای اداری خود دارید. بدان معنا که رنگ میز اداری، صندلی اداری و محیط اداری شما می‌بایست از یک طیف رنگی متناسب باشد و پراکندگی نداشته باشد.

ضمانت نامه

ضمانت نامه می‌تواند خردی شما را تضمین کند. این جمله تمام اتفاقی است که هنگام خرید مبلمان اداری می‌بایست در نظر داشته باشید.

نیازمندی

پیش از خرید مبلمان اداری با کارمندان خود صحبت کنید و دریابید که آن‌ها به چه تجهیزاتی نیاز دارند. هر فرد با توجه به کاری که انجام می‌دهد به یک نوع تجهیز نیازمند است. بنابراین تلاش کنید خرید خود را متناسب با نیازمندی‌های سازمانی انجام دهید.

بهترین مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری مدرن است یا کلاسیک؟

بدون هیچ شکی فرقی نمی‌کند که شما کدام را خریداری می‌کنید، شما می‌بایست اقدام به خرید مبلمانی کنید که به فضای تجاری شما نزدیک است و می‌تواند به تجارت شما قوت بصری ببخشد و در عین حال فضای اداری شما را یگانه کند.

نتیجه گیری

خرید بهترین مبلمان اداری نهایت قدرت و تصمیم گیری هر خریداری را نشان می‌دهد اما هنگام خرید مبلمان می‌بایست نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارت‌اند از داشتن ضمانت نامه تعمیرات و تعویض، نیازمندی سازمانی و کارمندان، رعایت اصول ارگونومی در مبلمان اداری و زیبایی بصری سازمان. با در نظر گرفتن این نکات در کنار در نظر داشتن بودجه و نوع تجارت می‌توانید اقدام به خرید مبلمان اداری نمایید که پس از خرید فضای اداری زیبا و جذابی داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب