نظر: 0 مهر 21, 1400

بهترین برند های مبلمان اداری کدامند؟ چطور مناسب ترین را پیدا کنیم

برند های مبلمان اداری چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؟

بر کسی پوشیده نیست که صنعت مبلمان اداری در ایران و طی سال‌های اخیر رشد خارق العاده‌ای داشته است و این رشد خارق العاده علاوه نشان دهنده‌ی اهمیت مبلمان اداری در سازمان‌ها بخش‌های مختلف اداری است. کارفرمایان در حال حاضر به این نکته پی برده‌اند که مبلمان اداری می‌تواند باعث بالاتر رفتن انرژی و بازده‌ی نیروی انسانی شود.

با این وجود اما یک سوال همچنان پابرجاست و آن این است که کدام برند مبلمان اداری معتبر است؟ چگونه برندهای معبر مبلمان اداری را بشناسیم؟ در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک برند معتبر مبلمان اداری خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

مبلمان اداریچرا خرید از برند های مبلمان اداری مهم است؟

برند های مبلمان اداری اعتباری را که طی چندین سال به دست آورده‌اند خدشه دار نمی‌کنند. این مهم‌ترین نکته هنگام خرید مبلمان اداری است می بایست در نظر بگیرید.

شما ممکن است به خاطر بودجه و صرف هزینه‌ی کمتر به سمت مبلمان اداری دست دوم بروید اما به طور قطع در آینده‌ای نزدیک به این نتیجه خواهید رسید که مبلمان اداری دست دوم با وجود هزینه‌ی کمتر به صورت دوره‌ای هزینه‌ی تعمیرات و نگهداری بالایی دارد و شما بیشتر از خرید تجهیزات اداری از برند های مبلمان اداری هزینه داشته اید. از این رو خرید از برندها جزو توصیه‌های اکید ماست. اما برندهای مبلمان دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟ بیایید ان‌ها را باهم بررسی کنیم؟

کیفیت در برند های مبلمان

به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از برند های مبلمان اداری که سال هاست مشغول به کار هستند حاضر نیستند از کیفیت محصولات خود بکاهند و خروجی ضعیفی از نظر کیفی و کمی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. کیفیت نه تنها ویژگی‌های بصری یک مبلمان بلکه ویژگی‌های طراحی و تولیدی را شامل می‌شود که عبارت‌اند از:

  • ماده اولیه (چوب، پلاستیک، آهن، MDF، شیشه و…)
  • نوع برش (بستگی مستقیم به دستگاه‌ها و فناوری مورد استفاده دارد)
  • طراحی (نتیجه‌ی تجربه و خلاقیت طراحان و متخصصان آن برند است)

ضمانت

بارها در این وبلاگ از اهمیت ضمانت در مبلمان اداری گفته‌ ایم و اکیداً به شما توصیه می‌کنیم به هیچ وجه اقدام به خرید مبلمان اداری بدون ضمانت نامه نکنید.

ضمانت نامه نشان دهنده‌ی کیفیت کالایی است که در اختیار شماست زیرا تولید کننده به آن میزان از کیفیت کالای تولید خود مطمئن است که آن را به مدت یک تا چند سال ضمانت تعویض و تعمیر نموده است.

این شیوه از ضمانت که گفته شدا تنها در برندهای معتبر مبلمان اداری یافت می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها اقدام به خرید مطمئن نمایید.

معیار طراحی و معماری فضا

همان طور که در بخش کیفیت گفتیم، برش و مواد اولیه به همراه طراحی و نوع طراحی می‌تواند به مبلمان اداری کمک کند تا هویت بصری بیشتری داشته باشد. اما هویت بصری مبلمان اداری تنها خود مبلمان به صورتی فیزیکی نیست بلکه بستگی به فضا و معماری داخلی نیز دارد. برای مثال شما نمی‌توانید از مبلمان اداری کلاسیک در فضایی کوچک و محدود استفاده کنید، ذات و هدف استفاده از این مبلمان و آن فضا با یکدیگر متفاوت هستند.

از این روست که هنگام خرید مبلمان اداری می‌بایست به سراغ برندهایی بروید که علاوه بر تولید تجهیزات اداری تیم فنی و پشتیبانی دارند که کار دکوراسیون نیز انجام دی دهد. آن‌ها با درک قابل قبول از فضا می‌توانند به شما در انتخابی مناسب کمک نمایند.

تیم فنی و پشتیبانی بینو نیز می‌تواند با بازدید رایگان از فضای اداری شما، طراحی و ایده‌ی خود را نسبت به چیدمان و مبلمان اداری سازمان شما ارائه کند.

چه نوع مبلمان اداری را خرید کنیم؟

خرید مبلمان اداری مدرن یا مبلمان ادرای کلاسیک یا مبلمان اداری مدولار بستگی به شرایط ویژه‌ی کاری و نوع تجارت که در آن مشغول هستید، دارد.

برندهای مختلف مبلمان اداری این توانایی را دارند که انواع مختلف مبلمان اداری را مطابق با سلیقه‌ی مشتریان خود در طراح‌های گوناگون و بروز تولید نمایند اما شما به هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمان اداری می‌بایست نکات زیر را در برندهای مبلمان نظر داشته باشید:

نیازمندی کارمندان

بودجه‌ی در اختیارتان

کیفیت و نوع طراحی مد نظر

نحوه‌ی ارتباط با مشتریان بیرونی

نحوه‌ی ارتباط کارمندان با هم

 

نتیجه گیری

 

خرید درست مبلمان اداری می‌تواند به شما کمک کند که علاوه بر افزایش بازدهی کارمندان بتوانید بر سایر رقبای خود از لحاظ ماندگاری در ذهن بازدیدکنندگان و شرکای تجاری ماندگار‌تر باشید. از این رو خرید مبلمان از فروشگاه‌ها و برند های مبلمان اداری معتبر می‌تواند چندین گام شما به هدف خود نزدیک‌تر کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب