میز کنفرانس – اهمیت میز کنفرانس مناسب برای هر سازمان
اهمیت میز کنفرانس مناسب – یک مهم و غیرقابل انکار در ساحتمان اداری هر سازمان که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد، میز کنفرانس است. هنگام انتخاب یک اتاق کنفرانس، بعضی از افراد اصلاً به فکر طراحی و مبلمان فضا نمیافتند. در حالی که تعدادی تمرکز خود را بر تجهیزت و مبلمان اداری میگذارند و حتی پیش از انتخاب اتاق کنفرانس به خریداری تجهیزات فکر میکنند. مهم نیست که شما در کدام گروه قرار دارید. میز کنفرانسی که انتخاب میکنید میتواند تأثیر بسزایی در نحوه برگزاری جلسات کاری خود داشته باشد.
چه نکاتی در خرید میز کنفرانس مهم هستند؟
آیا اندازه میز مهم است؟
تقریباً همه در یک دوره از زندگی خود و در یک محیط اداری، جلسه ناراحت کنندهای را تجربه کردهایم. هیچ چیز بدتر از این نیست که مجبور شوید دور یک میز کنفرانس جمع شوید که برای یک اتاق کنفرانس طراحی نشده است. این شرایط ناخوشایند باعث حواس پرتی میشود.
همچنین میتواند باعث کاهش تمرکز و کارایی شود. شاید نتیجه این باشد که هیچ کاری در اتاق کنفرانس شما انجام نشود. برای اطمینان از بهره وری در جلسات خود، باید میز مناسبی را انتخاب کنید. میز مناسب باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند تیم شما را در خود جای دهد. میز کنفرانس باید تناسب با اهداف سازمانی طراحی شده باشد. اهمیت میز کنفرانس مناسب بر هیچکس پوشیده نیست.
شکل ایده آل
به طور کلی، مدیران مشتاق و صاحبین کسب و کار میزهای مستقیم و مستطیلی را انتخاب میکنند. زیرا نگران این هستند که بتوانند همه افراد را در یک اتاق جا دهند. در حالی که مزایای زیادی برای شکل مستطیل وجود دارد. جستجو در انواع اشکال و طرحها میتواند جدولی را نشان دهد که متناسب با نیازها و انتظارات شما باشد.
به عنوان مثال، میز کنفرانس U شکل توجه کلیه افراد حاضر در اتاق را به سمت ریاست برای ارائهها و دموها جلب میکند.
یک میزگرد برای تیمهای کوچکتر و کاملاً مشارکتی که از برابری تیمی حمایت میکند و باعث پیشرفت میشود. یا شاید شما یک میز کنفرانس همه منظوره و بیضی شکل را انتخاب کنید که باعث ایجاد خلاقیت شود در حالی که نقشهای رهبری را در اتاق مشخص میکند. واضح است که گزینههایی برای انتخاب میز کنفرانس وجود دارد. همه اینها به نحوه عملکرد دینامیک جلسه بستگی دارد.
برداشتهای خوب اول در اتاق کنفرانس
نکتهای که باید در نظر بگیرید و هنگام انتخاب میز کنفرانس اغلب نادیده گرفته میشود، ایجاد اولین برداشت خوب است. وقتی کسی، چه مشتری و چه کارمند جدید، به یک فضای اداری بیاید، احتمالاً یک یا دو ساعت را در میز کنفرانس میگذراند.
در اینجا آنها منتظر میمانند، با شما تعامل میکنند، مقالاتی را امضا میکنند و اولین برداشت کلی از تجارت شما را ایجاد میکنند.
شما فرصتی دارید که با انتخاب میز کنفرانس عالی که نه تنها از نظر زیباییشناسی بلکه کاربردی نیز باشد. از تأثیر خوب آن اطمینان حاصل کنید. برای یافتن میز مناسب برای اتاق کنفرانس خود، میتوانید میز کنفرانس را در سایت ما بررسی کنید طیف گستردهای از طراحیهای مدرن و قابل استفاده برای شما آماده شده است.
شکل و اندازه میز کنفرانس و راهنمای نشیمن
وقتی صحبت از مبلمان اداری میشود، میز کنفرانس مهمترین چیز است. شما به یک میز کنفرانس نیاز دارید که خیره کننده به نظر برسد. نیازهای عملی شما را برآورده کند.
برای تعیین بهترین اندازه برای میزهای کنفرانس، باید ابعاد اتاق کنفرانس، شکل دلخواه و تعداد صندلیهایی را که برای قرار دادن میز خود نیاز دارید در نظر بگیرید. در ادامه المانهای دیگری که در انتخاب میز اتاق کنفرانس موثر است را باهم بررسی خواهیم کرد.
اندازه اتاق
یک مکان خوب برای شروع، اندازه اتاق کنفرانس شماست. اندازه اتاق کنفرانس شما ممکن است اندازه میز کنفرانس شما را محدود کند. همانطور که اتاق جلسات خود را اندازه گیری میکنید، به خاطر داشته باشید که ابعاد اتاق لزوماً نمیتواند فضای واقعی موجود در اتاق را منعکس کند.
اگر در امتداد محیط اتاق اشیایی مانند تریبون، اعتبار یا تجهیزات AV دارید، باید مناطق خالی اتاق را اندازه بگیرید، بدون احتساب فضای اشغال شده قبلی.
وقتی دانستید که چقدر فضای خالی دارید، باید تعیین کنید که به چه میزان از فضای اطراف میز خود احتیاج دارید. برای اتاقهای بزرگ، داشتن فضای خالی حدود ۱.۵ متر در اطراف محیط میز کنفرانس ایده آل است.
در اتاقهای کوچکتر باید مطمئن شوید که حداقل ۱ متر فضا در اطراف میز خود داشته باشید. این اتاق به افراد امکان میدهد بدون احساس گرفتگی، آزادانه دور میز حرکت کرده و صندلیها را بیرون بیاورند.
پس از مشخص شدن میزان فضای اتاق در اطراف میز، آن را از ابعاد قسمتهای خالی اتاق کم کنید. بعد از انجام این اندازه گیری و ریاضیات، ابعادی که باقی مانده نشان دهنده حداکثر میز میز اتاق کنفرانس شما است. با اینکه اهمیت میز کنفرانس مناسب برای همه ثابت شده است اما در نهایت شما باید فضای مناسبی برای آن در نظر بگیرید.
سخن پایانی
در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر میکنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. اینها و بسیار ناگفتههای دیگر که در مقالات قبلی آنها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.
بنابراین اگر به این موضوع فکر میکنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایستهای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.
تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.