نظر: 0 تیر 6, 1400

۴ دلیل پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت

اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت – بر کسی پوشیده نیست که دفتر اداری و طراحی دفتر اداری می‌تواند فضای راب ه سوی بهتر شدن سوق دهد.

پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت یکی از بهترین توصیفات این است «طراحی دفتر نمای بیرونی آنچه است که در سازمان شما اتفاق می‌افتد.

زمانی که یک باردید کننده برای بار اول به سازمان مشا می‌آیدف انچه در نخشتین برخورد با اوست نه کارمندان و نحوهی کار شماست و نه مکان قرار گیری دفتر شما و وسعت ان، تنها یک موضوع مطرح است «طراحی دفتر اداری و تجارت.

اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت ان جا مشخص می‌شود که بدانیم تعدادی از بازدید کنندگان و مشتران در آینده‌ای نزدیک و دور می‌توانند مشتری و یا همکار شما باشند.

قبل از خواندن این مقاله میتوانید با مراجعه به سایت  http://baynoco.ir  مبلمان اداری خود را سفارش دهید.

 

راه‌هایی برای یافتن دلائل اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت

آنچه که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم دقیقا همان مسیری است که ا با بیش از یک دهه کار و در این حوزه طی کرده‌ایم پس به نظر می‌رسد می‌تواند شما را به خواسته‌ی اصلی شما نزدیک کند.

اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت در آن جاست که می‌تواند تنها در چند لحظه شما را به نمادی محبوب و برندی در خاطر بازدیدکننده برای همیشه قرار دهد.

از این رو می‌توان گفت که طراحی دفاتر اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در ادامه چهار نکته پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

نکاتی مهم پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت

 

دفتر فانتزی با رنگ خاکستری و سفید

کارمندان حداکثر وقت خود را در دفتر کار خود سپری می‌کند و این دلیل کافی است که فضای کاری فعال یم بایست متناسب و سازگار با ان‌ها باشد.

دفاتر اداری باید به خوبی طراحی شود تا راحتی کارمندان را فراهم کند. علاوه بر این، این کار همچنین باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می‌شود تا مرتباً به دفتر مراجعه کنند.

فضای خوب ضمن تأمین محیط کار منظم، تأثیر زیادی در ذهن کارمندان ایجاد می‌کند. چیدمان نشستن و صندلی‌ها، رنگ دیوارها، لمینیت‌ها و به صورت کلی تمامی اجزا می‌بایست به زیبایی طراحی شود.

همچنین با توجه به وسایل، کارهای هنری و نظافت شما در محل کار، تاثیر آن بر روی مشتری بیشتر خواهد شد. اشتباه نیست که اگر بگوییم رنگ و نوع طراحی می‌تواند نقطه عطف طراحی دفتر اداری و تجارت شما باشد.

 

 جا به جایی و نحوه‌ی کار کارمندان را در نظر بگیرید

طبق این تحقیق، کارمندان دفتری با فضاهای نزدیک را برای تمرکز در فضاهای بهتر و باز برای برقراری ارتباط بهتر و اعتمادسازی ترجیح می‌دهند.

بهترین کار می‌تواند با ایجاد بخشی از هر دو باشد تا بتوانید مطابق وظیفه تغییر دهید تا به بهترین نتیجه برسید. می‌توان اتاق‌های کنفرانس یا فضاهای مشترک شخصی را ایجاد کرد که ممکن است توسط کارکنانی که تمایل دارند به تنهایی تمرکز کنند استفاده شود.

این باعث می‌شود کارمندان احساس ارزش کنند و آن‌ها می‌توانند بهره وری و خلاقیت خود را به روش بهتری به نمایش بگذارند.

کارمندانی که وظیفه‌ی کاری ارتباطی دارند در طول روز ۱.۵ درصد ارتباط بیشتری دارند. از ایجاد محل اجتماع برای ناهار یا آشپزخانه مرکزی و برخی از کاناپه‌ها برای بحث‌های دوستانه اطمینان حاصل کنید.

همچنین در اولویت قرار دادن سلامت کارمندان خود در سازمان‌ها می‌تواند با ایجاد اتاق ورزش و یا محل بازی و استراحت در طراحی دفتر و تجارت مورد توجه قرار گیرد.

 

 بهره وری کارمندان را در نظر بگیرید

کارمندان مختلف سبک کاری متفاوتی دارند. برخی ممکن است حریم خصوصی را ترجیح دهند و نتایج مثبتی را ایجاد کنند.

می‌توان دستگاه‌های مخابره داخل ساختمان مانند اسکایپ و وب کم و… را برای بحث و گفتگوهای سریع و بدون جابجایی از فضا نصب کرد و جلسات مهمتر در اتاق‌های کنفرانس برگزار شد.

افزودن گیاهان و چراغهای طبیعی باعث ایجاد محیطی سالمتر کمک می‌کند و فضای بیماری را به حداقل می‌رساند. ضرورت دیگر مبلمان ارگونومیک برای جلوگیری از مشکلات کمر با نصب میزهای تردمیل، توپ‌های ورزشی و صندلی‌های قابل تنظیم است.

این به آن‌ها امکان می‌دهد در ساعات کاری خسته کننده آزادانه راه بروند و هوای تازه مصرف کنند. فضای کاری خود را به یک فضای رنگارنگ تبدیل کنید و اجازه دهید طراحی در پشت آن فضا صحبت کند.

اگر اهل فن آوری پیشرفته هستید، کمی فضای مملو از تکنولوزی و لمسی را ایجاد کنید تا مشتری شما را به هیجان بیاورد.

 

روحیه شرکت را تقویت می‌کند

مزایای ارزشی و مزایای کارمندی که به وی ارائه می‌شود انعطاف‌پذیری زیادی برای وی ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود که کارمندان وقت بهتری را در دفتر خود بگذرانند، یعنی تقریباً ۴۰ ساعت در هفته.

یک پذیرایی گرم و جذاب با فضای باز و مبلمان صوتی برای جلوگیری از سر و صدا ایجاد کنید. فضای باز ضمن ایجاد بهره وری بیشتر، همکاری بیشتری ایجاد خواهد کرد.

نصب مبلمان مدولار فضایی را برای جمع شدن کارمندان به دور از میز فراهم می‌کند که می‌تواند خشکی فضای اداری را از بین ببرد. طراحی دفتر شما هرگز نباید کارمندانتان را از محیط اداری خسته کند.

شما می‌توانید یک نمونه منحصر به فرد در شهر بسازید که چیزی مشابه برای ارائه ندارد. کارمندان شما باید از اینکه به دوستان خود بگویند در دفتر خاصی کار می‌کنند هیجان زده شوند.

طراحی دفتر شما می‌تواند پول بیشتری در حساب شما قرار دهد.

 

چگونه صرف هزینه برای خدمات یک طراح داخلی می‌تواند منجر به پول بیشتر در بانک شود؟

ساختار قدیمی ممکن است بسیار فضای بیشتری داشته باشد اما روشنایی قدیمی باعث افزایش قبض‌های برق شما می‌شود.

چراغ‌های جدید می‌توانند میزان خروجی را به حداقل برسانند و فضاهای باز باعث صرفه جویی می‌شوند.

این بدان معناست که شما مجبور نیستید برای آموزش کارمندان جدید هزینه زیادی کنید.

 

نتیجه

بنابراین، این همه در مورد دلایل مهم بودن طراحی دفتر شما برای تجارت شما بود. اگر به فکر بازسازی هستید می‌توانید این موارد را در نظر بگیرید، وگرنه، مطمئناً این ایده‌ها احساس تغییر را در شما ایجاد می‌کنند.

با مراجعه به سایت  http://baynoco.ir  مبلمان اداری خود را سفارش دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب