نظر: 0 فروردین 30, 1400

نکاتی درباره نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب

انتخاب مبلمان اداری مناسب – صرف هشت ساعت یا بیشتر در روز نشستن روی صندلی اداری غیر ارگونومیک، همزمان با کارکردن با یک کامپیوتر روی یک میز اداری کوچک، ناپایدار و بهم ریخته، به سختی باعث افزایش بهره وری می‌شود.

مدت هاست که اثبات شده است که مبلمان اداری مناسب نقشی اساسی در افزایش بهره وری کارمندان و در نهایت تأثیر بر گردش مالی شرکت‌ها دارد.

اگر می‌خواهید مبلمان اداری خود را تعویض کنید. به توصیه و موراد زیر در مورد نحوه انتخاب مبلمان اداری که می‌تواند از عوامل تأثیرگذار باشد توجه کنید.

 

چگونه انتخاب مبلمان اداری مناسب داشته باشیم

وقتی به فکر طراحی محل کار خود افتادید. جنبه‌های بسیاری وجود دارد که باید قبل از شروع کار آن‌ها را در نظر بگیرید. بدست آوردن مکان مناسب و فضای مناسب برای دفتر کارتان به همان اندازه انتخاب مبلمان اداری مناسب مهم است.

انتخاب مبلمان ادرای را جدی بگیرد زیرا هر مبلمان ادرای متناسب برای کار شما نیست. کارمندان شما در آن راحت نیستند. و بهره وری ان‌ها کاهش می‌یابد

. شاید جدی به نظر نرسد اما باید راحتی مبلمان را نیز بررسی کنید. جنبه‌های زیر نه تنها فضای مطبوعی را برای کار ایجاد می‌کند. بلکه مهمتر از آن تأثیر بسیار مناسبی را برای مشتری ایجاد می‌کند.

بنابراین، ظاهر یک دفتر رویکرد مشتری و بهره وری کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از قطعات مبلمان اداری مانند میزهای اجرایی، ایستگاه‌های کاری، صندلی‌ها و موارد دیگر برای انتخاب وجود دارد. بنابراین قبل از انتخاب مبلمان اداری مناسب، اطمینان حاصل کنید که عوامل اساسی اما مهمی را باید در نظر بگیرید را شناخته اید.

 

راحتی را در اولویت قرار دهید

صندلی‌های راحت و میزهای کار بزرگ باید در بالاترین معیارهای خریدو انتخاب مبلمان اداری مناسب برای باشند. این منطقی است، اگر کارمندان به دلیل داشتن مبلمان ناراحت کننده از گردن درد، سفتی عضلات یا هر بیماری دیگری رنج ببرند.

و در نتیجه یا این‌عدم سلامت جسمانی بدیهی است که بتوانند با بیشترین بازدهی خود کار کنند. .

در مقابل، مبلمان اداری راحت و جادار به شما کمک می‌کند تا نیروی کار آرام و آماده کار باشید.

 

مبلمانی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد

مانند مبلمان موجود در خانه‌های ما، مبلمان اداری نیز باید منعکس کننده شخصیت، چهره و مارک تجاری یک شرکت باشد. به همین خاطر می‌بایست معیارهای شغلی را در نظر بگیرید.

این که افراد در چه جایگاهی و چه مسئولیتی دارند در انتخاب مبلمان اداری مناسب موثر است. برای مثال میز اداری برای افرادی که بیشترین زمان ممکن را با سیستم کامپیوتری کار می‌کنند، با میز اداری برای افرادی که بیشتر با اسناد سر و کار دارند متفاوت است.

 

فضای ذخیره‌سازی و فضا را در نظر بگیرید

دفاتر تولید کننده طبیعی انبوهی از مدارک هستند و در نتیجه برای ذخیره مقادیر زیادی بایگانی به جایی احتیاج دارند.

بنابراین هنگام انتخاب مبلمان اداری مهم است که فضای ذخیره‌سازی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، یک میز با کشوهایی متصل ممکن است به میز بدون هیچگونه ذخیره‌ای ارجح است. همچنین علاوه بر این موضوع می‌بایست فضای ذخیره‌سازی مانند کابینت و کمد را نیز در نظر بگیرید. .

 

آسایش و راحتی

صندلی اداری ارگونومیک از همه جنبه‌ها راحت است. کارمندان شرکت شما بیشتر وقت خود را در دفتر می‌گذرانند، بنابراین باید مبلمان اداری راحت به آن‌ها داده شود. صندلی‌ها باید از پشتی مناسبی برخوردار باشند.

ارتفاع آن باید قابل تنظیم باشد تا راحتی بیشتری به پشت بدهد. وقتی قبل از خرید و انتخاب مبلمان اداری مناسب فاکتور راحتی را در نظر بگیرید رضایت کارمندان را بدست می‌آورید. آن‌ها با انگیزه‌ی بیشتری کار می‌کنند.

راندمان بالاری دارید. سلامتی در کارمندان بیشتر می‌شود.

بسیار واضح است که اگر کارمندان خوشحال شوند، بهره وری قطعاً افزایش می‌یابد. همچنین می‌توانید برای مبلمان بهتر و راحت به سراغ مبلمان اختصاصی و سفارشی بروید.

 

اندازه

همچنین برای اطمینان از ظاهری تمیز، منظم، خرید مبلمان با اندازه مناسب نیز مهم است. طیف وسیعی از مبلمان اداری، فضای وسیعی از دفتر شما را مصرف می‌کند.

کارمندان و مهمانان شما را ناراحت می‌کند. اندازه مناسب، فضای کافی برای کارمندان شما ایجاد می‌کند.

در صورت نداشتن فضای زیاد با انتخاب مبلمان اداری مناسب می‌توانید فضای ارزش‌تری به کار خود بدهید.

با داشتن مبلمان مناسب، شما و مشتری هنگامی که مشتری برای بازدید و بحث در مورد تجارت هستید، راحتی خواهید داشت.

 

ظاهر

مبلمان خریداری کنید که مکمل دکوراسیون موجود در خانه یا محل کار شما باشد و با طرح و رنگ فضای شما سازگار باشد. گفته می‌شود که فضای داخلی دفتر شما باید با تجارت شما مطابقت داشته باشد.

اگر مبلمان اداری مشابه را با در نظر گرفتن نکات فوق بخرید، باعث بهبود ظاهر داخلی فضای داخلی شما می‌شود.

یک طراحی خوب اداری روحیه کارمندان را بالا می‌برد و به مهمانان و مشتریان نیز تأثیر خوبی می‌دهد.

 

نتیجه گیری

آنچه در خرید و انتخاب مبلمان اداری مناسب مهم است بررسی است. بررسی پیش از خرید به شما کمک می‌کند تا به بهترین هاب رسید. بهترین انتخاب مبلمان اداری سازمان شما را از نظر ظاهری در رده‌ی بالاتری قرار می‌دهد.

و در نهایت بهره وری بالاتری را برای سازمان شما به همراه دارد.

هر مقدار که زمان و وسواس بیشتری در خرید و انتخاب مبلمان اداری صرف کنید، خرید بهتری خواهید داشت. و قطعاً دکوراسیوت داخلی شما مورد تحسین خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب