۴ نکته برای انتخاب سیستم ذخیره سازی، کابینت و کمد دفتر
انتخاب سیستم ذخیره سازی – هر اداره به یک سیستم ذخیره مناسب نیاز دارد. فایل و کمد ذخیرهسازی به سامان دهی کمک میکند. نظم و مرتب بودن را به ارمغان میآورد. فضای شیک و بروز را نشان میدهد. از سردگمی و حرکت چشمها جلوگیری میکند. مجموعهای میتواند از نگاه تجهیزات اداری و مبلمان اداری کامل باشد که کابینت، کمد و فایل مناسب را برای کارمندان در نظر بگیرد. در ادامهی این متن با چگونکی انتخاب و ویژگیهای یک انتخاب مناسب آشنا خواهیم شد.
۴ نکته برای انتخاب کابینت، کمد و فایل برای دفتر و فضای اداری
وظیفهی اصلی کابینت و کمد مرتب نگه داشتن دفتر کار است. اگرچه درست است که امروزه افراد اسناد مهم را به صورت الکترونیکی ذخیره میکنند. اما همیشه نیاز به ذخیره نسخههای مهم فیزیکی وجود دارد. به نکات ما در مورد انتخاب بهترین سیستم ذخیرهسازی برای دفتر خود نگاهی بیندازید. با این روش همه اسناد و اقلام مهم خود را مرتب نگه دارید.
نکات ما به شما کمک میکند بهترین انتخاب را برای مواردی که میخواهید ذخیره کنید انجام دهید. به یاد داشته باشید که سیستم ذخیرهسازی مناسب به شما کمک میکند تا در کمترین زمان همه چیز را در دسترس داشته باشید.
-
چند مورد را باید نگه دارید؟
قبل از خرید سیستم ذخیرهسازی اداری، ابتدا باید به مقدار و اندازه وسایلی که میخواهید ذخیره کنید، فکر کنید. سیستم ذخیرهسازی شما – کمد، کابینت پرونده یا قفسه – باید به اندازه کافی بزرگ باشد. آنها باید متناسب با هر آنچه در ذهن دارید باشد. توصیه میکنیم کمی بزرگتر از آنچه فکر میکنید نیاز دارید را خریداری کنید. این فضای اضافی مکان کافی برای ذخیره چیزهای دیگر را فراهم میکند. علاوه بر این، خرید بزرگتر به مرور مفید خواهد بود. زیرا نیازمند خرید جدید نیستید. و فضای شما کم نخواهد شد.
تعداد مواردی را که قصد دارید در سیستم ذخیرهسازی خود ذخیره کنید در نظر بگیرید. بهترین مکان را برای آن پیدا کنید. اگر فقط قصد ذخیره فایلها، گزارشها یا اسناد را دارید، ممکن است بتوانید کمد، فایل و کابینت را به گونهای خرید کند تا همشه در مجاورت شما باشد. دسترسی عامل مهمی در انتخاب است.
از طرف دیگر، اگر مقدار قابل توجهی اسناد و مدارک دارید. قصد دارید کمد و فایل را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. همه چیز را در یک اتاق جداگانه نگه دارید. استفاده از مجموعهای از قفسهها با پوشههای سازمان یافته یا کابینتهای فایل برای استفاده در سازمان و مشاغل عمومی بهتر خواهد بود.
-
چه نوع اشیایی را ذخیره خواهید کرد؟
به این فکر کنید که چه نوع عناصری را میخواهید ذخیره کنید. بسته به نوع آنها، باید نوع خاصی از کمد، فایل و کابینت را خریداری کنید. اگر میخواهید وسایل کوچک را ذخیره کنید، یک کمد کشو کوچک کافی است. اما اگر میخواهید اسناد را ذخیره کنیدو مدلها و نیازهای خود را فهرست کنید. اگر میخواهید وسائل بزرگ ذخیره کنید، قفسه انتخاب مناسبی است. قفسهها با اشکال و مواد مختلف وجود دارند. میتوانید با کمی جستجو به مورد مناسب خود برسید. نکته ی بعدی در زمینه ی انتخاب سیستم ذخیره سازی بسار اهمیت دارد.
-
در دسترس بودن فایل، کمد و کابینت ذخیرهسازی
عامل دیگری که باید به آن فکر کرد قابلیت دسترسی است. اگر قصد دارید اسناد یا پوشههایی را که روزانه به آنها نیاز دارید ذخیره کنید، سعی کنید آنها را در نزدیکی نگه دارید. دور نگه داشتن سیستم ذخیرهسازی به شما کمک میکند راحتتر و کارآمدتر کار کنید. اما قابلیت دسترسی را از شما میگیرد. دسترسی همیشگی میتواند در زمان شما صرفه جویی ایجاد کند.
یک گزینه عالی مجموعهای از کشوهای کوچک است. آنها ظرفیت ذخیرهسازی خوبی دارند. در زیر میز کار شما قرار میگیرند. برخی از مدلها دارای چرخ برای جابجایی آسان هستند. آنها علاوه بر کشوهایی هستند که در طراحی میز اداری تعبیه میشوند. اگر میز کار شما فضای مورد نیاز را ندارد، مجموعهای از کشوهای کوچک را در نظر بگیرید.
کابینتهای نگهداری درب رول دار یکی دیگر از گزینههای عالی است. آنها به لطف طراحی دربشان به فضای زیادی احتیاج ندارند و از ظرفیت ذخیرهسازی خوبی برخوردار هستند. میتوانید آنها را به راحتی باز کرده و پروندههای خود را به ترتیب نام و تاریخ نگه دارید.
۴. آیا باید آنها را در معرض دید بگذارید یا آنها را پنهان کنید؟
قبل از خرید سیستم ذخیرهسازی، باید به این فکر کنید که آیا میخواهید آن را در معرض دید یا دور از چشم خود قرار دهید. در نهایت، به عناصری که میخواهید ذخیره کنید بستگی دارد. و اگر مشتری دارید، تضمین حریم خصوصی آنها عامل مهم دیگری است. به عنوان مثال، اگر با صورتحساب یا اسناد شخصی کار میکنید. باید به دنبال گزینهای باشید که از دید شما دور باشد. ما کمد درب دار را پیشنهاد میکنیم. اگر حداکثر امنیت را میخواهید، سیستمی را در نظر بگیرید که دارای قفل امنیتی است که روی درب آن تعبیه شده است. آنها از گزینههای استاندارد گران ترند، اما از ایمن بودن پروندهها اطمینان خواهند داد.
نکاتی که گفته شد همگی نظرات کارشناسان ما در حوزه ی انتخاب سیستم ذخیره سازی در دفاتر و ادارات بوده که طی سال ها تجربه و گردآوری شده و در اختیار شما قرار گرفته است.
سخن پایانی
در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر میکنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد.
اینها و بسیار ناگفتههای دیگر که در مقالات قبلی آنها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.
بنابراین اگر به این موضوع فکر میکنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایستهای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.
تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.
ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم