×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

خرید و انتخاب میز اداری
نظر: 0 مرداد 10, 1400

خرید و انتخاب میز اداری مناسب برای سازمان

هنگام خرید و انتخاب میز اداری، مهمترین نکته این است که میز کار نیازهای خاص شما را برآورده کند. بدان معنا که بتوانید کار خود را در حد توانایی خود انجام دهید. اما پیش از خید و انتخاب چه باید انجام دهیم؟ قبل از بررسی گزینه‌های میز کار، یک لیست اولویت‌بندی از آنچه برای کار […]

ادامه مطلب
خرید مبلمان اداری مدرن
نظر: 0 مرداد 10, 1400

خرید مبلمان اداری مدرن- پنج دلیل برای خرید مبلمان اداری مدرن

خرید مبلمان اداری مدرن – آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه مبلمان اداری شما می‌تواند باعث افزایش بهره وری، افزایش تعامل و کمک به موفقیت بیشتر کسب و کار شما شود؟ نحوه پیکربندی و دکوراسیون مبلمان اداری شما قسمت عمده‌ای از موفقیت نیروی کار است. خرید مبلمان اداری مدرن موضوعی نیست که […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری شیک
نظر: 0 مرداد 10, 1400

مبلمان اداری شیک و خرید آن چگونه است؟

خرید مبلمان اداری شیک بر کسی پوشیده نیست. تمامی افرادی که اقدام به خرید مبلمان اداری می‌کنند می‌خواهند دفتر و فضای اداری که در آن مشغول به کار هستند شیک و مجلل به نظر برسد. اما چرا هر مدل مبلمان اداری شیک نیست؟ تنوع مبلمان اداری چگونه است؟ برای خرید مبلمان اداری شیک باید به […]

ادامه مطلب
دفتر اداری لوکس
نظر: 0 مرداد 10, 1400

مبلمان اداری خاص چیست؟ چرا و چگونه خاص باشیم؟

مبلمان اداری خاص را بدون هیچ توضیحی می‌توان در برداشت ابتدایی از یک مجموعه اداری و فضای اداری تشخیص داد. اما همه می‌دانیم که خاص یکی از صفاتی نسبی است. هر فرد با توجه به جهان بینی، دنیای خود، محل کار، موقعیت‌های اجتماعی که در آن قرار گرفته و روحیات و تیپ شخصیتی یک برداشت […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری لاکچری
نظر: 0 مرداد 10, 1400

مبلمان اداری لاکچری و انواع آن

مبلمان اداری لاکچری از پرکاربردترین تجهیزات اداری برای سازمان‌هایی است که افراد سرشناس و دارای جایگاه مدیریتی و اجتماعی در آن رفت و آمد می‌کنند. بنابراین مبلمان اداری لاکچری یکی از اهداف سازمان‌های خاص و مجلل است. مبلمان لاکچری علاوه بر تاثیرگذاری بر مشتریان به هنگام ورود، حضور و استفاده از آن‌ها بر کارمندان که […]

ادامه مطلب
میز کار یا میز اداری
نظر: 0 مرداد 10, 1400

راهنمای خرید میز کار یا میز اداری برای کار در منزل

میز کار یا میز اداری – -بدون میز تحریر و محکم هیچگونه تنظیم دفتر کار در خانه‌ای نه تنها کامل بلکه ممکن نیست. در این مقاله پنج نکته اساسی برای انتخاب میز کار در منزل یا میز اداری شما جمع آوری شده است که می‌توانید با آن‌ها به خریدی درست دست بزنید. اما پیش از […]

ادامه مطلب
بهترین میز اداری
نظر: 0 تیر 8, 1400

چگونه بهترین میز اداری کار را انتخاب کنیم

بهترین میز اداری – بر کسی پوشیده نیست که میز اداری کار مناسب برای دفتر اداری می‌تواند روز کاری شما را بسیار بهتر کند. در حالی که میز اداری نامناسب می‌تواند انرژی و زمان بسیاری را از شما بگیرد. اما اگر به دنبال میز اداری هستید چه ویژگی‌هایی را می‌بایست در نظر داشته باشید؟ کدام […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری برای کار در خانه
نظر: 0 تیر 8, 1400

راهنمای خرید مبلمان اداری برای کار در خانه

مبلمان اداری برای کار در خانه – مهم نیست که چگونه می‌خواهید در خانه کار کنید، تمامم وقت و یا پاره قوت، زیرا شما برای کار در خانه به یک فضای اداری با میز و سایر مبلمان اداری برای پشتیبانی نیاز دارید. اول از همه، شما به یک میز اداری و یک صندلی اداری راحت […]

ادامه مطلب
بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس
نظر: 0 تیر 6, 1400

چگونه بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس داشته باشیم

بهترین میز کنفرانس و اتاق کنفرانس – برای برخی، جلسات بخشی ججدایی ناپذیر از شغل است و در حالی که برای دیگران، مکانی است که آن‌ها زمان خود را از دست می‌دهند. علی رغم این تضاد واضح، اگر فضای اتاق کنفرانس مناسب باشد هر دو طرف مکی توانند اوقات بهتری را در ان داشته باشند. […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری برای کارمندان
نظر: 0 تیر 6, 1400

عوامل موثر بر خرید مبلمان اداری برای کارمندان

خرید مبلمان اداری برای کارمندان – در صورت داشتن پول و منابع قابل اعتماد ، راه اندازی یک دفتر کار جدید ساده است ، اما تهیه نوع مناسب مبلمان اداری برای دفتر کار شما کار طاقت فرسایی است. تهیه مبلمان اداری عالی نه تنها برای راحتی کارمند بلکه برای افزایش بهره وری کسب و کار […]

ادامه مطلب
خرید مبلمان اداری آنلاین
نظر: 0 تیر 6, 1400

۵ نکته برتر برای خرید مبلمان اداری آنلاین

خرید مبلمان اداری آنلاین – برای راه اندازی دفتری که بهترین آرزوها، آینده و کسب و کار را برای شرکت تازه تاسیس شما به ارمغان می‌آورد، باید سخت تلاش کنید. تلاش زیاد و کارشبانه روزی تنها منوط به ساعات کاری نمی‌شود. چه بسیار شرکت‌هایی که با افزایش ساعت کاری نتوانستند، موفقیت کسب نکرده اند. اما […]

ادامه مطلب
اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت
نظر: 0 تیر 6, 1400

۴ دلیل پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت

اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت – بر کسی پوشیده نیست که دفتر اداری و طراحی دفتر اداری می‌تواند فضای راب ه سوی بهتر شدن سوق دهد. پیرامون اهمیت طراحی دفتر اداری و تجارت یکی از بهترین توصیفات این است «طراحی دفتر نمای بیرونی آنچه است که در سازمان شما اتفاق می‌افتد. زمانی که یک […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

میز کارشناسی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در فضای اداری خود، میز کارشناسی استاندارد داشته باشید، به طور قطع میزان بهره‌وری، بازدهی و آسایش کارکنان در دفتر کار شما بهبود خواهد یافت. اینکه ظاهر و طراهی دفتر کار یا حتی فضای کار خانگی شما چگونه باشد، روی حس و حال بازدیدکننده‌ای که به هر عنوان وارد فضای کار شما می‌شود، تاثیر […]

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری

طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری جهت حفظ سلامت جانی و ایمنی در حین انجام کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل انگیزشی در ادامه ی همکاری کارمندان با شرکت‌ها است. این موضوع از آن جایی مهم تلقی می‌شود که اکثر کارکنان نیمی از زندگی روزانه ی خود را در محل کار خود سپری می […]

ادامه مطلب

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی، کدام بهتر است؟

میز اداری ام دی دف MDF و فلزی و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از میز اداری صحبت می‌شود در اکثر موارد تاکید […]

ادامه مطلب