×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

منطقه پذیرش و میز پذیرش چگونه باید باشد؟
نظر: 0 بهمن 12, 1400

منطقه پذیرش و میز پذیرش چگونه باید باشد؟

منطقه پذیرش و میز پذیرش چگونه باید باشد و چه نقشی بر بهبود فضای کاری و اداری دارد؟ همانطور که یک چهره نشان دهنده یک شخص است، منطقه پذیرایی نشان دهنده یک دفتر یا یک تجارت است و بسیاری از شکست‌ها و موفقیت‌ها می‌توانند به آن بستگی داشته باشند زیرا منطقه‌ی پذیرش و میز پذیرش […]

ادامه مطلب
میز پذیرش مناسب برای محل کار
نظر: 0 بهمن 3, 1400

نحوه انتخاب میز پذیرش مناسب برای محل کار

میز پذیرش مناسب در محل کار شما معمولا اولین بخش از سازمان شما است که مشتریان، کارمندان بالقوه، و هر بازدیدکننده ای با ورود به فضای اداری شما می بیند. قسمت پذیرش می تواند بین کسب و کار شما و رقبایتان تفوات بسیاری ایجاد کند که تاثیر اول خوبی ایجاد می کنید یا نه. در […]

ادامه مطلب
ترفندهای خرید مبلمان اداری
نظر: 0 دی 28, 1400

نکات و ترفندهای خرید مبلمان اداری

نکات و ترفندهای خرید مبلمان اداری چیست و آیا تا کنون فکر کرده‌اید که کدام یک از این ترفندها و نکات می‌توانند برای شما مفید باشند؟ با ما همراه باشید. چه سال‌ها از کار شما در یک دفتر اداری گذشته باشد یا در حال راه اندازی دفتر اداری جدید باشید، مبلمان اداری مورد استفاده برای […]

ادامه مطلب
طراحی فضای داخلی اداری
نظر: 0 دی 28, 1400

شش پیشنهاد شگفت انگیز برای طراحی فضای داخلی اداری

می توان گفت در سال های گذشته و پس از گسترش کرونا، طراحی فضای داخلی اداری دچار تغییرات گسترده ای شده است. از نحوه کار تا نحوه طراحی فضاهای اداری و سازمانی، همه ی  این ها دچار تحول بزرگی شده اند. به هر صورت و پس از گذشت چند سال از شروع و شیوع کرونا […]

ادامه مطلب
طراحی دفتر دوستدار محیط زیست
نظر: 0 دی 28, 1400

طراحی دفتر دوستدار محیط زیست چگونه است؟

ادارات و سازمان‌ها فضاهایی هستند که انرژی زیادی مصرف می‌کنند. با تبدیل شدن پایداری و استفاده‌ی کمتر و به موقع از انرژی جهت کاهش آسیب به محیط زیست، به عنوان یک هدف برای داشتن زمینی پاک و بدون هیچ گونه سازمان‌ها و ادارات به سمت طراحی دفتر دوستدار محیط زیست روی اورده اند. اما در […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری مدولار
نظر: 0 دی 28, 1400

هر آنچه باید برای انتخاب مبلمان اداری مدولار بدانید

از آنجایی که شرکت یا فضای کاری شما با زمان مدرن تغییر می‌کند، لازم است که نیازهای دائمی در حال تغییر فضای اداری را بشناسید. با این حال، بازسازی مداوم و تنظیم مجدد فضای داخلی همیشه گزینه ایده آل نیست. به خصوص با در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز و بازه زمانی کلی که این […]

ادامه مطلب
انتخاب میز اداری مناسب و مدرن
نظر: 0 دی 21, 1400

پنج نکته برای انتخاب میز اداری مناسب و مدرن

در این تردیدی نیست که افراد و کارمندان زمان زیادی را صرف نشستن پشت میز در دفتر اداری خود می‌کنند (البته در دوران کرونا این اتفاق در دفاتر خانگی رخ می‌داده است)، بنابراین و بدون شک مهم است که هنگام خرید یک میز اداری مناسب و مدرن و جدید، انتخاب عاقلانه، درست و مناسبی داشته […]

ادامه مطلب
طراحی دفتر بیوفیلیک
نظر: 0 دی 20, 1400

طراحی دفتر بیوفیلیک چیست و چرا باید به ارتقای دفتر خود فکر کنید؟

طراحی دفتر بیوفیلیک چیست؟ طراحی دفتر بیوفیلیک (یا طراحی دفتر اداری دوست‌دار محیط زیست) به شما امکان می‌دهد عناصری از طبیعت را به دفتر بیاورید و از آن‌ها برای افزایش بهره وری کارمندان سود ببربد. ما در این مقاله به صورت کلی با این موضوع آشنا خواهیم شد و در آینده بسیار بیشتر از این […]

ادامه مطلب
انتخاب و خرید صندلی اداری مدرن
نظر: 0 دی 20, 1400

انتخاب و خرید صندلی اداری مدرن و مناسب چگونه است؟

وقتی صحبت از صندلی اداری و خرید صندلی اداری مدرن و مناسب به میان می آید، یک نکته ی مهم را می بایست به صورت کلی در نظر داشته باشیم که تمام افراد نمی توانند از یک الگو برای داشتن صندلی اداری استفاده کنند. و صد البته بهترین صندلی اداری آن است که متناسب با […]

ادامه مطلب
دفتر کاری ارگونومیک
نظر: 0 دی 13, 1400

۵ مرحله برای ایجاد یک دفتر کاری ارگونومیک

امروزه بحث‌های زیادی درباره ارگونومی وجود دارد. واقعاً ارگونومی درفضای اداری چیست؟ و در حال حاضر چقدر سازمان شما اصول ارگونومی را رعایت کرده است؟ ما این اصطلاح را برای شما تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به تجربه‌ی چندساله یمان در صنعت مبلمان اداری آن را با فرآیندها و ایده‌آل‌های سازمانی بررسی و […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های مبلمان اداری مدرن و مناسب
نظر: 0 دی 8, 1400

ویژگی‌های مبلمان اداری مدرن و مناسب

ویژگی‌های مبلمان اداری چیست ؟ ما می‌توانیم به صورت کلی بگوییم که یکی از بزرگترین اهداف ما در مبلمان اداری بینو در طول بیش از ده دهه کار درصنعت مبلمان اداری، کسب رضایت مشتری و انجام کار مطابق با طرح‌ها و ایده‌های بروز دنیا بوده است. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که از نظر تیم […]

ادامه مطلب
انتخاب مبلمان اداری مناسب
نظر: 0 دی 7, 1400

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفتر کار

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفتر کاری چگونه باید باشد؟ چه عواملی بر انتخاب مبلمان اداری تاثیر می‌گذارد؟ اگر مدت زمان زیادی را پشت میز اداری خود سپری می‌کنید چه ویژگی‌هایی را باید برای میز اداری و صندلی ادار خود در نظر بگیرید؟ چه امکاناتی در میز اداری و صندلی اداری شما می‌بایست وجود داشته […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی، کدام بهتر است؟

میز اداری ام دی دف MDF و فلزی و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از میز اداری صحبت می‌شود در اکثر موارد تاکید […]

ادامه مطلب

در ستایش نور- نور طبیعی چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟

از آن جایی که اکثر ما، زمانی حدود یک سوم از شبانه روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم، منطقی و کاملاً قابل درک است که به نور و اهیمت حضور آن ارزش والایی بگذاریم. نور اگر با کیفیت مناسب باشد، می‌تواند اثر اعجاب آوری بر ما داشته باشد. مزایای زیبایی شناختی یک دفتر […]

ادامه مطلب

آیا نیاز به باز طراحی مبلمان اداری و فضای اداری داریم

نرخ رشد فناوری در چند دهه ی اخیر نسبت به گذشته افزایش چشم گیری داشته است. افزایش ارتباطات، منجر به تبادل تجربیات و علوم مختلف شده است. علوم جدید پدید آمده انتظارات را در تمامی بخش‌ها دگرگون ساخته است. نیروی کار طبق همین روال دچار تغییر نگرش شده است و خواسته‌هایش دچار تغییر شده اند. […]

ادامه مطلب