×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

رعایت فاصله اجتماعی در فضای اداری
نظر: 0 فروردین 30, 1401

رعایت فاصله اجتماعی در فضای اداری

تاکنون ما در مقالات بسیاری در مورد نحوه‌ی رعایت فاضله اجتماعی گفته‌ایم و شاید بارها در مورد بهتر شدن فضای کار در خانه و به صورت دورکاری نیز بحث کرده‌ایم اما اگر فضای اداری دارید و هنوز هم کارمندانی در دفتر خود از آن استفاده می‌کنند، چطور؟ چگونه با چیدمان اداری و چیدمان مبلمان خود […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری ارزان قیمت
نظر: 0 فروردین 30, 1401

چگونه مبلمان اداری ارزان بخریم؟

مبلمان اداری ارزان چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم به خرید آن اقدام کنیم؟ خرید مبلمان اداری نیز مانند بسیاری از کالاهایی است که این روزها پیش از خرید آن در اینترنت جستجو می‌کنیم نیاز به بررسی و جستجو دارد. اما پس از جستجوی مبلمان اداری در فضای اینترنت با صدها و هزار صفحه مواجه […]

ادامه مطلب
تمیز کردن میز اداری
نظر: 0 فروردین 29, 1401

تمیز کردن میز اداری چگونه است؟

تمیز نگه داشتن دفتر کار برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها و بیماری‌ها در محیط اداری بسیار مهم است. کافی است بدانید که تعداد میکروب‌ها و ویروس‌هایی که ممکن است آسیب‌زا باشند، بر روی میز اداری ۴۰۰ برابر بیشتر از سرویس‌های بهداشتی است. از این رو بهتر است همیشه به تمیز کردن میز اداری اقدام کنید. […]

ادامه مطلب
اشتباهات مرگبار در خرید مبلمان
نظر: 0 فروردین 29, 1401

اشتباهات مرگبار در خرید مبلمان

آیا تغییرات دکوراسیون و تحولات ساختاری در سازمان شما به گونه ایست که می‌خواهید مبلمان اداری بخرید، اما نمی‌خواهید اشتباه کنید؟ اگر تحقیق نکنید، مطلع نباشید و مطمئن نباشید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید، خرید مبلمان اشتباه بسیار نزدیک است. به عنوان مثال، ممکن است مبلمانی را خریداری کنید که از نظر رنگ و […]

ادامه مطلب
موسیقی در دفتر اداری
نظر: 0 فروردین 28, 1401

موسیقی در دفتر اداری

دنیا بدون موسیقی چگونه خواهد بود؟ اگر بخواهیم کمی فکر کینم متوجه خواهیم شد که ما در بسیاری از موراد مویقی گوش می‌دهیم در حین سخت‌ترین تمریناتمان و یک نوبت بعد از کار با دوستان به آن گوش می‌دهیم. این چیزی است که همه ما می‌توانیم در مورد آن توافق داشته باشیم، یا اینطور به […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری
نظر: 0 فروردین 28, 1401

راهنمای جامع خرید مبلمان اداری خاص

خرید مبلمان اداری خاص برای هر سازمانی ضروری است زیرا مبلمان اداری می‌تواند موجب تقویت قوا و وضعیت بصری یک سازمان شود. هنگام راه‌اندازی یک دفتر اداری، مبلمان مورد استفاده شاید ابتدا در اولویت نباشد اما پس از مدتی برای همه روشن خواهد بود که مبلمان اداری نقش غیر قابل انکاری خواهد داشت. از این […]

ادامه مطلب
چیدمان فضای اداری
نظر: 0 فروردین 28, 1401

ایده‌های چیدمان فضای پذیرش اداری

فضای پذیرش اداری یک فضای بسیار خوب و تاثیر گذار برای هر دفتری است. به ویژه میزهای پذیرش اولین برداشت از محل کار هستند. میز پذیرش عاملی ضروری در ارایه خدمات حضوری به مشتریان است. بدون یک فضای پذیرش جمع و جور و تمیز، آن چه در باقی قسمت‌های یک دفتر ممکن است اتفاق بی‌افتد […]

ادامه مطلب
فضای اداری ایمن پس از دوران کرونا
نظر: 0 اسفند 19, 1400

فضای اداری ایمن چیست؟

فضای اداری ایمن در حال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اکثر کارمندان در حال حاضر ترجیح می‌دهند که در فضایی مشغول به کار باشند که سلامت آن‌ها حفظ شود. از آنجایی که تعداد افراد واکسینه شده همچنان در حال افزایش است، بسیاری از رهبران کسب و کار و مدیران دفاتر در حال برنامه […]

ادامه مطلب
طراحی فضای اداری مدرن
نظر: 0 اسفند 18, 1400

طراحی فضای اداری برای ارتباط بهتر در سازمان

طراحی فضای اداری برای ارتباط بهتر کارمندان با هم و همچنین با مراجعه کنندگان چگونه باید باشد؟ استاندارد‌های طراحی فضای اداری چیست؟ در حال حاضر و پس از دوران کرونا چه ویژگی‌هایی برای فضای اداری وجود دارد که می‌تواند کارمندان را به ارتباط بهختر تشویق کند! آیا ایده‌هایی برای ساخت و چیدمکان فضای اداری با […]

ادامه مطلب
آینده دفتر اداری
نظر: 0 اسفند 18, 1400

آینده دفتر اداری چگونه خواهد بود؟

آینده دفتر اداری را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آن چه نشان از تغییرات گسترده در فضای اداری می‌دهد تغییرات در تکنولوژی است. برای انطباق با این تحولات می‌توان گفت ۳ عامل مهم بر محل کار تأثیر می‌گذارد: دسترسی به افراد و اطلاعات، رفتارهای کاری ما و فضاهایی برای حمایت از نیازهای افراد. تغییران در مورد […]

ادامه مطلب
مبلمان فضای پذیرش
نظر: 0 اسفند 17, 1400

آیا نیاز به مبلمان فضای پذیرش دارید؟

مبلمان فضای پذیرش آیا ضروری است؟ تاکنون به نقش مبلمان فضای پذیرش و ورودی سازمان‌ها توجه کرده اید؟ همانطور که انتظار دارید از متقاضیان همکاری، تامین کنندگان یا سایر بازدیدکنندگانی که با آن‌ها در تعامل هستید، برداشت درستی از سازمان شما داشته باشند، می‌بایست برای آن‌ها نیز فضایی مناسب ایجاد کنید تا برداشت آن‌ها نیز […]

ادامه مطلب
محیط کار ایده آل
نظر: 0 اسفند 17, 1400

محیط کار ایده آل و افزایش بهره وری

محیط کار ایده آل به معنای داشتن فضای اداری است که بهره وری را افزایش می‌دهد. کارمندان در آن احساس راحتی می‌کنند. سلامت آن‌ها حفظ می‌شود و با نشاط کار می‌کنند. به نظر می‌رسد مهم نیست در کجا کار می‌کنید، مهم این است که محیط ایده آل برای کار وجود داشته باشد. با منظم نگه […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفه‌ی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]

ادامه مطلب

فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟

به طور معمول نظم‌بخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکت‌ها، به هر اندازه که باشد، چالش‌برانگیز است. راه‌های زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشه‌های مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشه‌ها داشته باشید. مشکل نه تنها […]

ادامه مطلب

طراحی داخلی کلینیک و 3 ایده که باید در ذهن داشته باشید!

وقتی دارید به طراحی داخلی کلینیک فکر می‌کنید، فرض ما این است که چشم‌انداز و ایده‌ای ولو محدود از المان‌های معماری مناسب و نامناسب محیط خود دارید. مثلا می‌دانید انتخاب رنگ در طراحی چقدر مهم است یا با طراحی باز کلینیک آشنایی دارید؛ این روزها این نوع چیزها مهم هستند. اما به غیر از این، […]

ادامه مطلب