×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

میز کارشناسی, میز اداری, میز مدرن, مبلمان اداری
نظر: 0 مرداد 26, 1399

فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟

به طور معمول نظم‌بخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکت‌ها، به هر اندازه که باشد، چالش‌برانگیز است. راه‌های زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشه‌های مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشه‌ها داشته باشید. مشکل نه تنها […]

ادامه مطلب
انتخاب صندلی انتظار مناسب
نظر: 0 مرداد 25, 1399

انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفه‌ی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس
نظر: 0 مرداد 23, 1399

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز
نظر: 0 مرداد 20, 1399

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه
نظر: 0 مرداد 16, 1399

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
نظر: 0 مرداد 15, 1399

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

صندلی کارشناسی مدرن چه نقشی در افزایش بهره‌وری کارمندان دارد؟

صندلی کارشناسی مدرن چیست؟ یکی از عواملی که باعث افزایش بهره وری در محل کار می‌شود راحتی است. یک کارمند راحت، یک کارمند مولد است. تکیه گاه قابل انعطاف در صندلی‌ها می‌تواند باعث ایجاد راحتی بسیار زیادی شود. هنگامی که پس از نشستن در یک حالت بیش از حد احساس خستگی می‌کنید، تمایل به تغییر […]

ادامه مطلب

صندلی کارشناسی ارگونومیک، راحتی و سلامتی برای کارکنان

اگر به صندلی کارشناسی ارگونومیک نیاز دارید که بتواند در هنگام کار در دفتر، حالت نشستن شما را راحت نگه دارد، می‌توانید بین صندلی اداری مختلفی که در بازار وجود دارد صندلی کارشناسی ارگونومیک را انتخاب کنید که راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این یک اتفاق طبیعی است که شما در حین […]

ادامه مطلب

برای خرید صندلی کارشناسی چه ویژگی‌هایی مهم است؟

نشستن می‌تواند به طور جدی کار سخت و طاقت فرسایی باشد. شاید جالب باشد که بدانید برخی از استرس‌زا‌ترین و شدیدترین مشاغل موجود در جهان حتی نیاز به ایستادن کارمندان ندارند. به عنوان مثال، مسئول برقراری و ارتباطات اضطراری و مهم ممکن است در طول ساعت کاری خود زیر فشار کاری تماس‌ها و استرس باشد […]

ادامه مطلب