×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

راهنمای خرید صندلی اداری,خرید صندلی اداری,صندلی اداری
نظر: 0 اردیبهشت 25, 1400

چند نکته که می تواند راهنمای خرید صندلی اداری باشد

راهنمای خرید صندلی اداری  – صندلی اداری مناسب باید از نظر اقتصادی مناسب باشد. از بدن شما در موقعیت های مختلف پشتیبانی کند. در حالی که همچنان به شما امکان می دهد بدون زحمت کارها را با بازدهی بالاتر انجام دهید. زیبایی شناسی نیز مهم است. همچنین اطمینان از مطابقت صندلی اداری با طراحی دفتر […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری برای سازمان و ادارات,مبلمان اداری,خرید مبلمان اداری
نظر: 0 اردیبهشت 25, 1400

راهنمای تهیه و خرید بهترین مبلمان اداری برای سازمان و ادارات

مبلمان اداری برای سازمان و ادارات – اگر به یک فضای اداری جدید منتقل شده‌اید و برنامه‌هایی برای تهیه مقداری پول کلان روی آن طراحی کرده‌اید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می‌توانید بهترین مبلمان اداری را خریداری کنید. اگر فضای محدودی برای کار داشته باشید خرید بهترین […]

ادامه مطلب
خرید و انتخاب مبلمان اداری خوب
نظر: 0 اردیبهشت 19, 1400

۶ عاملی مهم برای خرید و انتخاب مبلمان اداری خوب

خرید و انتخاب مبلمان اداری خوب کاری بسیار دشوار است. ممکن است شما ساعت‌ها و روزها در فروشگاه‌ها رفت آمد داشته باشید. اما به آنچه می‌خواهد نرسید. این فرآیند آن قدر سخت است که بسیاری از مدیران را از پیش خسته می‌کند. آن‌ها می‌دانند که انتخاب و خرید  خوب به چه میزانی دشوار است. مدیران […]

ادامه مطلب
خرید صندلی اداری مناسب
نظر: 0 اردیبهشت 19, 1400

خرید صندلی اداری مناسب چگونه است؟

در هنگام خرید مبلمان اداری مناسب، بسیاری از افراد تمایل دارند که بیشتر از یک صندلی اداری برای خرید یک میز اداری هزینه کنند. اما اگر در نظر بگیرید که چند ساعت را روی صندلی می‌گذرانید و صندلی چقدر برای سلامتی و راحتی شما مهم است، باید برعکس باشد. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ یکی […]

ادامه مطلب
خرید میز اداری برای سازمان‌ها
نظر: 0 اردیبهشت 19, 1400

راهنمای خرید میز اداری برای سازمان‌ها

خرید میز اداری برای سازمان‌ها آیا یافتن میز اداری مناسب مهم است؟ ما فکر می‌کنیم اگر میز تحریر و اداری مناسب را پیدا نکنید. بعملکرد کارمندان‌تان کاهش می‌یابد. البته چگونه کارمندان شما می‌توانند چندین مانیتور را بر روی میز اداری خود جای دهند؟ چگونه افرادی که با اسناد کار می‌کنند می‌توانند ابزارهای خود را استفاده […]

ادامه مطلب
۵ نکته اساسی قبل از خرید مبلمان
نظر: 0 اردیبهشت 18, 1400

۵ نکته اساسی که باید قبل از خرید مبلمان اداری مناسب به خاطر بسپارید

۵ نکته اساسی قبل از خرید مبلمان – اگر به یک فضای اداری جدید منتقل شده‌اید و برنامه‌هایی برای صرف مقداری پول کلان برای فضای اداری آن دارید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می‌توانید بهترین خرید مبلمان اداری مناسب را که مناسب و شایسته کار و تجارت […]

ادامه مطلب
پارتیشن شیشه‌ای
نظر: 0 اردیبهشت 18, 1400

بهترین نوع پارتیشن شیشه‌ای اداری

عنصر اصلی در ساخت پارتیشن شیشه‌ای مشخصات است. این به عنوان یک پایه و یک اصل در پشتیبانی است که پانل‌ها به آن متصل می‌شوند. طبق مطالعه و بررسی‌های ما از مصرف کنندگان و درخواست کنندگان پارتیشن شیشه‌ای، آلومینیوم بهترین و محبوب‌ترین ماده برای ساخت قالب پارتیشن‌های اداری است. این ماده سبکی و استحکام را […]

ادامه مطلب
پارتیشن‌های شیشه‌ای
نظر: 0 اردیبهشت 18, 1400

مزایای اصلی نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای چیست؟

پارتیشن‌های شیشه‌ای – بسیاری از افراد غالباً در مورد مزایا و معایب استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای، به ویژه برای دفاتر اداری، بحث می‌کنند. در حالی که برخی از افراد بر این باورند که تنها می‌توان با تفکیک تیم‌های خود به منظور جلوگیری از هر نوع هرج و مرج، به کارایی خوبی دست یافت. اما دیگران […]

ادامه مطلب
پارتیشن اداری
نظر: 0 اردیبهشت 6, 1400

پارتیشن اداری چیست و مزایا و معایب آن کدام‌ند؟

پارتیشن اداری  – ما در جهانی زندگی می‌کنیم که پارتیشن اداری در آن روز به روز از شهرت بیشتری برخودار می‌شوند. اما همچنان این عقیده وجود دارد که دیوارهای آجری قدیمی از قابلیت و کارایی بیشتری برخودار هستند. در چنین تنظیماتی، بخش‌های مختلف فضای کار با دیوار‌های مختلف از یکدیگر جدا شده اند. و هر […]

ادامه مطلب
پارتیشن شیشه‌ای مدولار
نظر: 0 اردیبهشت 6, 1400

۵ مزیت پارتیشن شیشه‌ای مدولار کدام‌اند؟

پارتیشن شیشه‌ای مدولار – تیم‌های مدیریت ساختمان سعی دارند همزمان با به حداقل رساندن هزینه‌های جاری، اشغال فضای اداری را به حداکثر برسانند. ممکن است تأمین نیاز طیف وسیعی از مشتریان شرکتی و کارمندان بدون ایجاد خطر در یک یا چند از این اهداف دشوار باشد. ما می‌دانیم یک نقشه طبقه اداری که برای یک […]

ادامه مطلب
چگونگی انتخاب مبلمان اداری
نظر: 0 اردیبهشت 5, 1400

انتخاب مبلمان اداری مناسب چگونه ممکن است

چگونگی انتخاب مبلمان اداری – پس از تصمیم گیری در مورد محیط دفتر، مدیر دفتر باید در مورد انواع و انتخاب مبلمان اداری مناسب، مورد نیاز و تعداد آن‌ها تصمیم بگیرد. نوع مبلمان اداری فقط بر اساس ماهیت کاری که کارمند انجام می‌دهد و تعیین و خریداری می‌شود. عمدتا کارهای اداری کار روی میز اداری […]

ادامه مطلب
انتخاب مبلمان اداری مناسب
نظر: 0 فروردین 30, 1400

نکاتی درباره نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب

انتخاب مبلمان اداری مناسب – صرف هشت ساعت یا بیشتر در روز نشستن روی صندلی اداری غیر ارگونومیک، همزمان با کارکردن با یک کامپیوتر روی یک میز اداری کوچک، ناپایدار و بهم ریخته، به سختی باعث افزایش بهره وری می‌شود. مدت هاست که اثبات شده است که مبلمان اداری مناسب نقشی اساسی در افزایش بهره […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

میزاداری مدرن – نکات مهم برای انتخاب بهترین میز اداری

میز اداری مدرن به عنوان یکی اجزای جدایی ناپذیر در طراحی داخلی فضای اداری و مبلمان اداری شناخته می‌شود. به صورت جزئی‌تر اگر به آن نگاه کنیم میز اداری مکانی است که شما در طول مدت ساعات کاری می‌بایست بیشتر زمان کاری را با آن سپری کنید. از طرفی میز اداری همیشه جزو پرکاربردترین و […]

ادامه مطلب

اتاق بازی بخش نوینی در طراحی مبلمان اداری

اتاق بازی سرکت چیست؟ چه مزایایی دارد؟ مشاغل مدرن و مطابق با علم و تکنولوژی روز، در چند سال اخیر با سرعت روزافزون گسترش یافته اند. مشاغل جدید قطعاً ویژگی‌های جدید هم خواهند داشت. کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای جدید از خود می‌پرسند آیا اتاق بازی کارمندان مناسب فضای اداری آن هاست؟ آیا با […]

ادامه مطلب

5 پیامد و عوارض ناشی از نشستن روی صندلی اداری نامناسب

صندلی اداری نامناسب چه آسیب‌هایی در پی دارد؟ به صورت کلی می توان گفت که 5 نتیجه نشستن روی صندلی اداری نامناسب مربوط به حالت نشستن و قرارگیری بر روی صندلی ، خستگی و درد سر و گردن و عضلات پشت و کمر است. ما ساعت های طولانی را روی صندلی اداری خود پشت میز […]

ادامه مطلب