نظر: 0 آبان 28, 1399

6 نکته مهم هنگام خرید مبلمان اداری برای فضای کار

اگر ندانید که چه دکوراسیونی برای شما مهم است. کدام چیدمان و فضا مناسب کسب و کار شماست. چگونه می‌خواهید به اراب رجوع خود پاسخ دهید و از او پذیریایی کنید. قطعاً در انتخاب و گزینش مبلمان اداری متناسب با کسب و کار خود کار سختی در پیش رو خواهید داشت. شما در بهترین شرایط پس از روزها بازدید از شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه‌ی مبلمان اداری، طراحی دکوراسیون سرانجام می‌توانید با تعدیل کردن بسیاری از خواسته‌های خود یک مبلمان اداری شیک و عالی که متناسب با تجارت و بودجه شما باشد را انتخاب کنید.
انتخاب مبلمان اداری مناسب به اندازه انتخاب نوع دفتر و فضا و موقعیت آن مهم است. مبلمان اداری نه تنها به رفاه کمک می‌کند، بلکه بر بهره وری کارمندان شما در دفتر نیز تأثیر می‌گذارد. افراد را برای ایجاد و توافق جهت همکاری با شما تشویق می‌کند. فضای دوستانه و قابل رقابتی در شرکت شما را افزایش می‌دهد. تفاوت بصری بسیاری با رقبا برای‌تان ایجاد می‌کند. از هویت نام تجاری شما دفاع می‌کند. آن چه گفته شد و بسیار مزایای دیگر از ویژگی‌های خرید مبلمان اداری است. بنابراین صرف زمان قبل از خرید جهت تحقیق و بررسی نیازمندی‌ها و نیازها کاملا امری درست و قابل تحسین است.
شرکت برنا یاور ویرا، با نام تجاری بینو با تجربه‌ی بیش از یک دهه فعالیت در تولید، توزیع، طراحی، نصب و اجرای پروزه‌های بزرگ و کلان کشوری و همکاری با سازمان بزرگ دولتی به شما پیشنهاد می‌کند که اگر قصد بر خرید و یا نوسازی مبلمان اداری خود را دارید به نکاتی که در ادامه‌ی گزارش خواهد آمد، توجه کنید. آنچه در این گزارش نگاشته شده حاصل تلاش و تجربه‌ی بیش از یک دهه‌ی کارکنان فنی و تحقیق و توسعه بازار ماست.

خرید مبلمان برای فضای کار

                                 خرید مبلمان برای فضای کار

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کار خود در نظر بگیرید

1. بودجه‌ی خرید مبلمان اداری
تأمین مالی استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک آسان نیست. هر سکه خرج شده یک سرمایه‌گذاری است. شما باید به سرمایه گذاران خود نشان دهید که آگاهانه و بر طبق یک برنامه‌ی مدون پولی را که به شما سپرده شده است، هزینه می‌کنید. بنابراین، قبل از خرید مبلمان اداری، هزینه آن را در نظر بگیرید. چه مقدار پول برای میز اداری و صندلی اداری هزینه خواهید کرد؟ چند تعداد از آن‌ها می‌خرید؟
تعیین بودجه قبل از خرید به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود مشخص کنید. لیست مورد نیاز خود را تهیه کنید. بدانید که دنبال چه هستید. کدام مبلمان اداری به شما کمک می‌کند. خرید کدام یک از اجزای مبلمان اداری برای شما از اولویت برخوردار است.
2. نیازمندی کسب و کار خود از مبلمان اداری را بشناسید
کارمندان بیشتر روز بر صندلی اداری نشسته اند. آن‌ها بیشترین زمان کار مفید خود را پشت میز اداری خود سپری می‌کنند. بنابراین تهیه و خرید میز اداری و صندلی اداری برای آن‌ها ضروری خواهد بود. امروزه، صندلی اداری ارگونومیک، میز اداری ارگونومیک می‌تواند از گزینه‌های انتخابی شما برای کارمندان باشد. آن‌ها می‌توانند روند انجام کار را ساده‌تر کنند. القای آرامش و آسایش بیشتر به کارمندان از دیگر ویژگی‌های صندلی اداری و میز اداری مناسب و ارگونومیک است.
جدا از صندلی اداری و میز اداری، می‌توانید مبلمان اداری دیگری نیز بخرید و بسته به نوع شغل خود فضای داخلی خود را طراحی نمایید. آیا شما به دنبال فضایی کافه مانند هستید که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند؟ یک میز کارگروهی و چند صندلی اداری بخرید. آیا می‌خواهید یک حس رسمی با اطاقک‌ها داشته باشید تا بتوانند تمرکز کنند؟ یک میز کارگروهی اداری باتقسیم کننده خریداری نمایید. به خاطر داشته باشید که برنامه و انتخاب شما هر چه باشد می‌تواند با ایجاد تحول در دفتر کار شما، آن جا را به محلی بسیار خوب و جذاب برای ادامه‌ی همکاری و یا شروع همکاری بدل کند.
3. انعطاف‌پذیری و عملکرد مبلمان اداری می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد
نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، انعطاف‌پذیری و عملکرد مبلمان اداری است. آیا میز اداری شما، میز کارشناسی کارمندان، میز‌های کارگروهی و…که در مبلمان اداری خود استفاده می‌کنید فضای ذخیره‌سازی پرونده‌ها را دارد؟ آیا نحوه‌ی قرار گیری بدن شما در مناسب‌ترین حالت است؟ آیا آن‌ها به اندازه کافی برای کارمندان شما راحت هستند؟ اگر پاسخ‌های شما مثبت است، پس یک سرمایه‌گذاری عاقلانه انجام داده اید.
مبلمان با ویژگی‌های متعدد همیشه انتخاب بهتری است. هنگامی که عملکرد را با کم کردن هزینه به دست می‌آورید به این معناست که شما توانسته‌اید دو موهبت را تنها با یک خرید بدست بیآورید.
4. فضای اداری شما مناسب با کدام دکوراسیون است
عقل سلیم می‌گوید که مبلمان اداری متناسب با فضای دفتر خود خریداری کنید. خرید و حمل نقل مبلمان اداری حجیم و نامتوازن به هدر رفت میزان زیادی از فضا در دفتر کار شما می‌انجامد. هستند. با فضای کم، شما و کارمندانتان نمی‌توانید آزادانه حرکت کنید. بنابراین، ابتدا ابعاد دفتر کار خود را بشناسید و از آن، به دنبال روشی باشید که به وسیله‌ی انجام ان بتوانید به افزایش فضای کاربردی کمک کنید. چیدمان مبلمان اداری به روشی خاص نیز می‌تواند به جادارتر نشان دادن دفتر شما کمک کند. نکته اصلی این است که هنگام تهیه مبلمان اداری مناسب را برای دفتر خود به یاد داشته باشید که ان فضای کافی برای شما و تیم شما را بتواند تا مدتی فراهم سازد.

خرید مبلمان برای فضای کار

خرید مبلمان برای فضای کار

5. مبلمان اداری شما ارزش زیبایی شناختی دارد و هویت برند شماست
آن مبلمان اداری را خریداری کنید که می‌تواند به زیبایی دفتر شما کمک کند. طراحی خوب دفتر کار باعث سبک شدن روحیه، کاهش استرس و افزایش بهره وری می‌شود. برای انجام این کار، داشتن کمی سابقه در مورد روانشناسی رنگ‌ها یک مزیت است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید دفتر کار شما فضای خلاقانه و پرانرژی داشته باشد، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می‌خواهید کارمندان به انجام امور محوله به با شادابی، رعایت و حفظ آرامش روی بیا آورند، از رنگ آبی استفاده کنید. با این حال، هنگام انتخاب مبلمان اداری میان انبوهی از رنگ‌های مختلف، مراقب باشید. اگر رنگ‌های متنوع و غیر متعارفی را انتخاب کنید باید بدانید که این رنگ‌ها می‌تواند به هوبت برند شما آسیب بزند.
علاوه بر این، مبلمان اداری را فقط به این دلیل که رنگ یا طرح آن را دوست دارید انتخاب نکنید. شما باید مبلمان اداری را انتخاب کنید که با برند تجاری شما یا شخصیت دفتر شما سازگار باشد. مبلمان اداری شما باید از ارزش زیبایی و راحتی که ارائه می‌دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.
6. نظافت مبلمان اداری
اگر مبلمان اداری پیدا کرده‌اید که مطابق با استانداردهای کسب و کار شما هستند – با استفاده از پنج فاکتور ذکر شده در بالا – خرید مرحله بعدی است. به یاد داشته باشید که قبل از آوردن آن به دفتر کار، ابتدا آن را کاملاً تمیز کنید. مبلمان تمیز به داشتن یک دفتر دفتر تمیزتر، شیک‌تر کمک می‌کند.
تلاش برای یافتن نوع مناسب دفتر و مبلمان اداری برای تجارت شما ممکن است آسان نباشد. با این حال، این تلاشی است که باید به خاطر شرکت و کسب و کار خود انجام دهید. ممکن است در طول فرآیند خرید و جستجو برای یافتن ان چه مد نظر شماست خسته شده باشید اما قطعا ان چه که پس از خرید و جانمایی در دفتر شما اتفاق می‌افتد برای شما لذت بخش خواهد بود. شما با انتخابتان می‌توانید شکوه و شایستگی را برای نام تجاری خود به ارمغان بیآورید.

پیشنهاد ما

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب