نظر: 0 آبان 8, 1399

خرید مبلمان اداری – 5 نکته کاربردی در انتخاب مبلمان اداری

انتخاب درست مبلمان اداری –  یکی از مهمترین مواردی است که باید در شرکت‌ها و سازمان‌ها در نظر گرفته شود. چه بخواهیم در سطح عملکرد و افزایش کارآیی کارمندان و چه در سطح مشتریان و شرکای تجاری نتایج خوبی بگیریم می‌بایست به مبلمان اداری و نحوه‌ی خرید ملمان اداری و چیدمان آن توجه زیادی نماییم.

دفتر مرکزی هر شرکت همان منطقه یا مکانی است که بیشترین تجمع به صورت روزانه در آن صورت می‌گیرد. کارمندان بیشترین زمان را در آن سپری می‌کنند.

آن‌ها در این زمان به امور محوله‌ی خود می‌پردازند.

بنابراین، خرید مبلمان اداری انتخاب شده توسط تیم خرید می‌بایست زمانی صورت پذیرد که از قابلیت خوبی برخوردار باشد و کارمندان هنگام کار احساس راحتی نسبت به آن داشته باشند.

از این رو اگر شما به فکر خرید مبلمان اداری برای شرکت و یا سازمان خود هستید می‌بایست به خوبی تمام باید‌ها و نبایدهای مربوط به آن را برسی کنید و سپس به خرید بپردازید.

 

خرید مبلمان اداری

نکات مهم و کلیدی در خرید مبلمان اداری

هنگامی که تصمیم به خرید مبلمان اداری و یا تغییر در چیدمان و دکوراسیون در دفتر کار خود را دارید، ضروری است که برای انتخاب و خرید مبلمان جدیدی که قصد استفاده از آن را دارید برخی از فاکتورها و توصیه‌هایی که بسیار مهم هستند را در نظر بگیرید.

بسیار مهم است قبل از فکر کردن در مورد چهره‌ها و برخوردها، فقط به دو کلمه فکر کنید که آنچه به پیشرفت شما در دنیای تجارت کمک می‌کند: مبلمان اداری.

 

اگر با ما تا انتهای گزارش امروز همراه باشید، ما پنج نکته برای انتخاب صحیح در انتخاب و خرید مبلمان اداری به شما ارائه می‌دهیم:

 

تاثیر بودجه‌ی شما بر خرید مبلمان اداری

قیمت ریالی یکی از فاکتورهای اصلی است که باید هنگام خرید مبلمان اداری و عملیاتی آن را در نظر بگیریم. قیمت به تولید کننده، دوام و کیفیت، خدمات پس از فروش، طراحی و مواد اولیه مورد استفاده در تولید بستگی دارد.

ما می‌بایست تلاش کنیم به تعادلی بین کیفیت و ارزش ریالی آن با توجه به بودجه‌ی اختصاص یافته برسیم.

در این حالت هم کمیت و هم کیفیت را در نظر گرفته ایم. این یکی از راه های موفقیت و انتخاب درست در خرید مبلمان اداری است.

 

نقش فضای ساختمان در طراحی دکوراسیون اداری

فضا یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در انتخاب و خرید مبلمان اداری است. انتخاب مبلمان اداری عموماً می‌بایست به گونه‌ای باشد که پاسخ گوی نیاز شما باشد.

باید در نظر داشته باشیم که فضا می‌تواند به ما اجازه دهد تا با افزودن المان‌های تزئینی به زیباتر و شاداب‌تر شدن فضای اداری کمک کنیم.

البته این نکته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در اکثر موارد ما با کارفرمایانی مواجه‌ایم که پس از خرید مبلمان اداری در اندیشه‌ی جانمایی و انتخاب فضا هستند.

به همین خاطر است که تیم مشاوره‌ی ما در اولین گفت و گوها به کارفرمایان توصیه می‌کند که فضای کاری خود را اندازه گیری کنند.

خرید مبلمان اداری مناسب

 آیا رنگ مبلمان اداری، میز اداری و صندلی اداری از اهمیت برخوردار است؟

رنگ عامل مهم دیگری در انتخاب و خرید مبلمان اداری است. البته انتخاب رنگ بستگی به منطقه‌ای دارد که می‌خواهیم مبلمان اداری آن جا را تغییر دهیم و البته نوع کسب و کار. سبک دکوراسیون دفتر اداری شما نیز بسیار مهم است.

توصیه‌ی ما این است که تمام تلاش خود را کنید که سبک و مبلمان اداری همچون میز اداری، صندلی اداری و … را همزمان با هم تغییر دهید تا همخوانی و جلوه‌ی بیشتر و بهتری داشته باشند.

 

در کیفیت مبلمان اداری چه نکاتی را رعایت کنیم.

قطعا شرکت‌ها در طول مدت کاری خود بارها اقدام به تعویض و خرید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری می‌کنند اما آن‌ها در هر زمان این انتظار را دارند که دوام و کیفیت در کار به گونه‌ای باشد که آن‌ها تا مدتی از نگرانی های مربوط به تعمیر و نگهداری آن فارغ شوند.

قابل ذکر است که کیفیت به صورت مستقیم می‌تواند بر روی بودجه‌ی شما نیز تاثیر بگذارد.

کیفیت، مارک و قیمت مبلمان به مواد بستگی دارد، زیرا برخی از تولید کنندگان کار با مواد با مقاومت بیشتر را انتخاب کرده‌اند، بنابراین قیمت آن‌ها معمولاً بالا است.

 

 نقش ارگونومی صندلی اداری و میز اداری در خرید مبلمان اداری

بی راه نیست اگر بگوییم که کارفرما مسئول است به این با اندیشد که کارمندانش احساس راحتی می‌کنند یا خیر.

مبلمان آن‌ها از ظرافت، سادگی و کاربری خوبی برخوردار هستند یا خیر. به همین خاطر است که توصیه می‌شود با توجه به خرید‌های قبلی، خرید مبلمان اداری و صندلی اداری سازکار با ارگونومی بدن صورت پذیرد.

 

پیشنهاد ما:

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب