نظر: 0 بهمن 15, 1399

چگونه میز کنفرانس و صندلی کنفرانس انتخاب کنیم

میز کنفرانس و صندلی کنفرانس –  یک اتاق کنفرانس میزبان بسیاری از استراتژی‌هایی است که روند کسب و کارها و ایده‌هایی را که سازمان‌ها را به اوج چشم‌انداز خود می‌رساند. اتاق کنفرانس میزبان مدیران رده بالا، مدیران میانی و کارشناسان هر سازمان است. اتاق کنفرانس میزبان مهمانان است و شرکای تجاری در آن برای اولین بار اقدامات مربوط به ایجاد یک رابطه‌ی تجاری را با یکدیگر آغاز می‌نمایند. اتاق کنفرانس بسته به موضوعاتی که در آن به گفت‌وگو  و بحث پرداخته می‌شود می‌تواند تا ساعت‌ها میزبان افراد و کارشناسان باشد.

از ویدئو کنفرانس و سیستم‌های کنفرانس تا میز کنفرانس و صندلی کنفرانس همه می‌توانند بر آنچه که خروجی اتاق کنفرانس است تاثیر گذار باشند. اتاق کنفرانس به صورت کلی در هر شرکتی می‌بایست متناسب با نام تجاری، رنگ و کارایی اشکال مختلف را داشته باشد و از یک طراحی ویژه برخوردار باشد. در اتاق کنفرانس مهم‌ترین بخش میز کنفرانس و صندلی کنفرانس است. به علت این که افراد می‌بایست به کار ویژه در اتاق کنفرانس بپردازند، میز کنفرانس و صندلی اداری شما برای بسیار قابل اهمیت هستند. شما می‌بایست مطابق و متناسب با فضای در اختیار، ویژگی‌های بصری، نور، رنگ سازمانی، فرهنگ غالب در سازمان و… نسبت به طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس سازمان خود اقدام نمایید.

صندلی اداری و میز اتاق کنفرانس مدیریتی

صندلی اداری اتاق کنفرانس را چگونه انتخاب کنیم؟

کارمندان مدت زمانی زیادی را در طی زمان کاری بر روی صندلی خود نشسته اند. به علاوه آن‌ها در اتاق کنفرانس هم چنین وضعیتی را دارند. اتاق کنفرانس و صندلی‌های آن می‌بایست به گونه‌ای باشد که افراد در صورت نشستن طولانی مدت در آن احساس خستگی نکنند. مدل جلساتی که در اتاق‌های کنفرانس برگزار می‌شود عموماً متمادی و طولانی است. کارمندان بر روی صندلی اداری خود و در بخش کاری خود می‌توانند هر چند دقیقه یکبار از جای خود برخیزند و چند قدم بردارند. یاحرکات کششی انجام دهند. به تغییر حالت بدن خود کمک کنند.

اما در اتاق کنفرانس این مورد می‌بایست به گونه‌ای دیگر در نظر گرفته شود. افراد در اتاق کنفرانس زمان بیشتری بر روی صندلی می‌نشینند. احتمال ایجاد فرصت برای جابه جایی بسیار کمتر است. به دلائل گفته شده و بسیار دلائل دیگر و اگر می‌خواهید یک محیط کار شاد، سالم و مثمر ثمر داشته باشید، صندلی‌هایی تهیه کنید که کارمندانتان آن‌ها را دوست دارند. آن را به عنوان سرمایه‌گذاری برای کارکنان خود در نظر بگیرید در اسن صورت بازدهی برای شما از اهمیت بالائی برخوردار می‌شود نه هزینه، زیرا این جا فقط راحتی و آرامش مطرح نیست بلکه سلامتی آن‌ها نیز هست.

برخی از عواملی که می‌توانند منجر به انتخاب یک صندلی کنفرانس مناسب شوند عبارتند از:

  • پشتی یا تکیه گاه صندلی:

صندلی اداری و کنفرانس دارای تکیه گاه به پشت شما را در حین نشستن کمک و پشتیبانی می‌کند. وضعیت بد بدن احساس درد ایجاد می‌کند به همین دلیل صندلی اداری و صندلی کنفرانسی که از وضعیت نشستن شما پشتیبانی می‌کند ضروری است. این باعث افزایش بهره وری و کاهش درد و استرس در بدن می‌شود. همچنین به سر شما استراحت و پشتیبانی مورد نیاز را می‌دهد. کمی گرانتر از صندلی‌های دیگر است اما سلامتی ارزش آن را دارد.

  • انعطاف پذیری:

زمانی که ما در مورد انعطاف‌پذیری در صندلی از نظر قابلیت تنظیم و تحرک صحبت می‌کنیم از صندلی اداری می‌گوییم که از نظر ارتفاع، نشیمن گاه و… قابل تنظیم باسد تا کارمندان بتوانند سطح و شیوه‌ی نشستن راحت خود را انتخاب کنند. همچنین، یک محیط کار نباید افراد را تحت فشار برای جابه‌جایی باشد و صندلی چرخ دار به جابه جایی راحت‌تر کمک می‌کند. صندلی‌ای که امکان تحرک را فراهم می‌کند و فضای کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد، اغلب به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفته می‌شود.

  • مواد اولیه:

مواد با کیفیت بالا که استفاده می‌شود نه تنها می‌تواند احساس راحتی فوق العاده‌ای در صندلی ایجاد کند بلکه آن را بسیار لوکس و زیباتر نشان می‌دهد. اگر به فکر خرید صندلی اداری بصورت آنلاین هستید، حتماً مواد استفاده شده در کادر توضیحات را بررسی کنید. از موادی که در حال حاضر به عنوان رویه در صندلی استفاده می‌شوند می‌توان به پارچه، فلز، ابر، مخمل، چرم و… اشاره کرد. در مورد ساختار هم می‌توان به پایه‌های فلزی، کرومی، استیل و… اشاره نمود.

صندلی اداری و میز اتاق کنفرانس

میز کنفرانس را چگونه انتخاب کنیم؟

میز کنفرانس و یا میز جلسات می‌تواند قسمت برجسته‌ای از اتاق کنفرانس است. به صورت عملی ثابت شده است که وقتی همه مجبورند برای بحث در مورد استراتژی‌ها و ایده‌ها با هم درگیر شوند بسیار کاربردی هستند. آن میزهای طولانی که برای انتخاب اتاق کار شما به یک انتخاب کلیشه‌ای تبدیل شده‌اند، ممکن است چندان مفید و قابل اجرا نباشند. بسیار مهم است که انتخاب درست، نه فقط برای فضای داخلی بلکه برای داشتن جلسات سازنده، انجام شود.

برخی از عواملی که شما باید هنگام خرید میز جلسه یا میز کنفرانس در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • شکل و اندازه:

شرکت در هر جلسه‌ای ضروری است. کارمندان باید در زمانی که پشت میز هستند بتوانند بر جلسه تسلط داشته باشند. یک میز کنفرانس مناسب باید بگونه‌ای طراحی شود که صندلی‌های با فاصله‌ی مناسب در کناریدگیر قرار داشته باشد. فضای کافی برای هر فرد هنگام کار بر روی میز را ایجاد کند و در عین حال ارتفاع آن به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند ارتباط چشمی با هم داشته باشند. اندازه و میزان فضای شخصی در میز کنفرانس می‌تواند بستگی به ساعات و مدل جلساتی که شما در سازمان خود دارید نیز باشد.

  • طراحی:

تنوع گوناگونی در طراحی میز کنفرانس وجود دارد اما شما باید آن را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه و فضای داخلی دفتر شما باشد. میز کنفرانس باید با بقیه مبلمان همگام شود. یک طراحی کلاسیک در فضای اداری معمولاً بهترین گزینه برای انتخاب است زیرا شخص به میز کنفرانس نیاز دارد تا عملکردی متعادل و رو به جلو داشته باشد.

  • مشخصات و مواد:

وقتی طرحی را می‌پسندید و آماده خرید یک میز کنفرانس به صورت آنلاین هستید، اطمینان حاصل کنید که ابعاد را بررسی کرده و آن را با اتاق کنفرانس خود تطبیق دهید. مواد اولیه در میز کنفرانس دوام و کارایی را بیشتر می‌کند. همچنین می‌تواند عمر یک میز کنفرانس را نیز بالاتر ببرد.

پیشنهاد ما

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب