نظر: 0 اسفند 19, 1399

چرا انتخاب مبلمان مدولار اداری کار درستی است؟

مبلمان مدولار اداری – با تغییر زمان و در گذشت سال‌ها، دکوراسیون مخانگی، دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری تغییر می‌کند. این تغییرات عمدتاً مربوط به مبلمان مورد استفاده در اداره برای کارمندان و مدیریت است.

مبلمان مورد استفاده در هر دفتری اهداف زیادی را به همراه دارد. به طور عمده استفاده از آن، مانند میز اداری برای نگهداری رایانه و نوشتن روی آن، از اتاقک‌ها و مبلمان اتاق کنفرانس برای جلسات و ویدئو کنفرانس و گردهامیی‌های درون سازمانی و خارج سازمانی و از کمد و کابینت برای نگهداری اسناد و مدارک استفاده می‌شود.

به همین ترتیب، استفاده از مبلمان مدولار می‌تواند زیبایی فضای اداری را نیز افزایش می‌دهد. با گذشت زمان، مواد ساخت این مبلمان مدولار تغییر کرده است. امروزه مردم ترجیح می‌دهند مبلمان سفارشی و به ویژه از نوع مدولار خریداری کنند. این‌ها چند پاسخ برای چرا هستند.

 

چرا باید از مبلمان مدولار در فضای اداری استفاده کنیم؟

استفاده از مبلمان اداری با توجه به تغییرات در نگرش نسبت به دکوراسیون در سال‌های اخیر تفاوت کرده است. مدرن شدن فضای اداری دیگر شیوه‌ی گذشته را نسبت به دکوراسیون فضای اداری نمی‌پسندد.

از این رو نمونه‌های جدید از مبلمان به فضای اداری افزوده شده است که به آن‌ها مبلمان مدولار می‌گویند. این دسته از مبلمان اداری می‌توانند به استفاده‌ی بهینه از فضای اداری کمک کند. اما چرا می‌بایست از این مبلمان استفاده کرد؟

چه لزومی دارد از این مبلمان استفاده کنیم؟

در ادامه به پاسخ این سوال‌ها خواهیم پرداخت.

 

مبلمان مدولار؛ حداکثر قابلیت استفاده با حداقل استفاده از فضا

مبلمان مدولار اداری به گونه‌ای ساخته و طراحی شده‌اند که تمام قطعات آن کاملاً مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به صورت کلی مبلمان مدولار در خدمت یک هدف هستند. ایستگاه‌های کاری که به واسطه‌ی مبلمان مدولار به جود می‌آیند به قدری از نظر ارگونومی خوب و متناسب طراحی شده‌اند که فردی که در آن نشسته فضای مناسبی برای کار بر روی میز اداری دارد.

ایستگاه‌های کاری که با پارتیشن به وجود آمده‌اند، مقدار دوبرابر فضا را در اختیار قرار می‌دهند. زیرا به عنوان پارتیشن بین دو یا چند میز عمل می‌کنند.

همچنین دارای صفحه پین، تخته سفید یا تخته مغناطیسی برای استفاده کارمندان در سطح خود هستند از این رو به صورت غیر مستقیم فضای شخصی را چند برابر می‌کنند.

فضای زیر میزها عموماً دارای کشوها و فضای کمد برای اهداف ذخیره‌سازی است. همه این بخش‌ها در یک فضای کوچک قرار دارند که حداکثر استفاده را از فضای اداری دارند.

اتاقک‌ها و ایستگاه‌های کاری به گونه‌ای ایجاد می‌شوند که می‌توان بیش از ۲ میز را در مقدار فضای قبلی که فقط برای یک میز و یک کارمند استفاده می‌شد، قرار داد.

 

پایدار و سازگار با محیط زیست

مبلمان اداری سفارشی با مواد کاملاً سازگار با محیط زیست ساخته شده است. چوب مورد استفاده به راحتی قابل بازیافت است و دارای وزن سبک و پایدار است.

مبلمان مدولار به گونه‌ای ساخته شده است که می‌توان آن را جدا و مونتاژ کرد. مبلمان اداری در صورت تصمیم به جابجایی فضاهای اداری، حمل آن از یک مکان به مکان دیگر آسان می‌شود.

ساییدگی و پارگی این نوع مبلمان در مقایسه با نوع مبلمان سنگین که در روزگار قدیم استفاده می‌شد، بسیار کمتر است. هر قسمت از مبلمان به صورت قطعات منفرد در کارخانه‌ها ساخته می‌شود.

مبلمان اداری در فضای اداری شما مونتاژ و مناسب سازمان شما می‌شود. هر قطعه را می‌توان به میزان فضای موجود به صورت سفارشی ساخت.

 

مبلمان مدولار انعطاف‌پذیری و همچنین حفظ حریم خصوصی را حفظ می‌کند

منظور از مبلمان مدولار، روشی است که شما می‌توانید مبلمان اداری را طبق نیاز خود تغییر دهید.

این نوع به شما هم حریم خصوصی و هم قابلیت دسترسی را می‌دهد. ایستگاه‌های کاری یا منطقه کاری برای شما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید به همراه گروهی از هم تیمی‌های خود نشسته باشید.

ام هر کدام پشت میز کار خود قرار دارید. بنابراین احساس نشستن و کار با بسیاری از افراد در اطراف شما را ایجاد می‌کند.

با این حال، هر میز با کمک پارتیشن‌هایی که به هر میز اداری متصل هستند فضایی خصوصی برای هر فرد را در اختیار قرار می‌دهد.

از این رو هم حریم خصوصی برای خود و هم دستیابی همکاران برای کارمندان و جود دارد. مبلمان اداری مدولار از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. می‌توانید از سازندگان مبلمان اداری مدولار طرح‌های ساخته شده را به روشی که می‌خواهید بگیرید.

اینها تنها چند دلیل است که شخص باید مبلمان مدولار را برای سازمان خود انتخاب کند. ممکن است فضای اداری کوچک یا بزرگی داشته باشید. اما همچنان می‌توانید مبلمان ساخته شده را طبق نیاز خود تهیه کنید.

تولیدکنندگان در انتخاب رنگ و لوازم جانبی مبلمان نیز انتخاب زیادی به شما می‌دهند. وقتی به دنبال تولید کننده می‌گردید، همیشه دریابید که آن‌ها چه طرح‌هایی را ارائه می‌دهند.

چگونه می‌توانند مبلمان اداری شما را به صورت سفارشی بسازند تا جلوه شخصی شما را به آن‌ها بدهد. از این رو هنگامی که بازدید کننده و مشتری دارید که به ملاقات شما می‌آیند، آن‌ها ذات شرکت شما را از طریق دکوراسیون دفتر شما می‌توانند درک کنند.

 

خلاصه

دلایل مختلفی وجود دارد که شخص باید مبلمان مدولار را برای دفتر کار خود انتخاب کند. دوام، پایداری، زیبایی ظاهری زیبا، انعطاف‌پذیری، سازگار با محیط زیست و فضای کمتری از جمله ویژگی‌هایی است که هنگام خرید مبلمان مدولار باید روی آن‌ها حساب کرد.

 

نتیجه گیری

شان، منزلت و جایگاه مدیر یک سازمان، اداره و یا یک کسب و کار علاوه بر نحوه‌ی کار آن یازمان و نمود بیرونی ان می‌تواند در چیدمان اتاق مدیریت و دکوراسیون آن به خوبی نمایان شود. و نکته‌ی هیجان‌انگیز این اتاق که می‌تواند به نگین اتاق مدیریت تشبیه شود صندلی لوکس مدیریت است.

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.

تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب