نظر: 0 مهر 9, 1399

مبلمان آموزشی و بررسی 4 جزء پرکاربرد و خصوصیات آن

مبلمان آموزشی چیست؟ و مهمترین خصوصیات آن چیست؟

یکی از فرآیند های همیشه در حال انجام شرکت هایی با چشم انداز بلند مدت، آموزش است. لازمه ی هر آموزشی داشتن و کامل بودن ابزارهای آموزشی نظیر مبلمان آموزشی است. در ابزار های آموزشی سازمان ها و ادارات مانند مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

آموزش های حرفه ای عموماً در اتاق های کنفرانس برگزار می گردد. اتاق کنفرانس مناسب می بایست میز کنفرانس مناسب و صندلی های خوبی داشته باشد(که در این مقاله به آن ها مبلمان آموزشی می گوییم) . با کیفیت بودن صندلی از آن رو می تواند مهم تلقی شود که ممکن است آموزش ساعت ها به طول بی انجامد بنابراین نمی بایست برای کارمند یا دانش پژوه احساس خستگی ایجاد کند. در حالت ایده آل مبلمان اداری، میز اداری و صندلی های خریداری شده توسط شما می تواند پاسخ گوی کارمندان باشد.

اگر احساس می کنید در فرآیند آموزشی طراحی شده برای سازان خود در آینده به کمبود مبلمان آموزشی خواهید خورد؟ اگر بازخوردهای دوره های آموزشی برگزار شده در اداره و یا سازمان شما از تجهیزات موجود منفی بوده؟ اگر تعداد زیاد کارمندان شما و برگزاری دوره های آموزشی متعدد باعث تخریب صندلی، میز کنفرانس و مبلمان آموزشی شده است؟ می توانید به خواندن گزارش پیش رو ادامه دهید تا با شیوه های انتخاب بهترین ها را در زمینه ی مبلمان آموزشی داشته باشید:

مبلمان آموزشی

مبلمان آموزشی

1.میز کنفرانس و نقش آن در مبلمان آموزشی

برای برگزاری جلسات با تیم های مختلف سازمانی، به میز کنفرانسی نیاز دارید که علاوه بر استحکام و مقاومت زیاد در مقابل کاربری بالا، دارای مساحت سطح کافی باشد تا کارمندان و تیم های مختلف را در اطراف خود جای دهد. بینو ، میزهای کنفرانس را در طرح ها و رنگ های مختلف و مدرن را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار خواهد داد. بی تردید یکی از ارکان های اصلی مبلمان آموزشی، میز کنفرانس است.

2.صندلی کنفرانس

صندلی های کنفرانسی از آن جهت قابل اهمیت هستند که در صورت برگزاری دوره های آموزشی و جلسات مختلف، نه تنها تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند زیاد بوده بلکه ساعت های طولانی نیز تحت فشار توسط کاربران است. این مدل کاربری باعث می شود که شما به عنوان خریدار می بایست در انتخاب های خود دقت بسیار کنید. همان طور که می دانید کیفیت آن ها می تواند بر کیفیت دوره های آموزشی و در طولانی مدت به هزینه ی انجام شده برای مبلمان آموزشی تاثیر بگذارد. صندلی های مدرنمختص ادارات در سایت ما با برند های صندلی اداری نیلپر، صندلی اداری بینو، صندلی اداری لیو، صندلی اداری اروند موجود هستند.

میز کارگروهی

میز کارگروهی

3.میزهای آموزشی در مبلمان آموزشی چگونه انتخاب می شوند

یکی دیگر از ابزارهای آموزشی پرکاربرد در دوره های آموزشی ، میزهای کارگروهی است. این نوع میزها به علت ایجاد فضای کاری برای هر فرد به اندازه ی کافی می تواند گزینه ی بسیار جذابی باشد.  این میزها در رنگ های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این میزها به زیبایی مبلمان آموزشی شما کمک بسیاری خواهد نمود.

میز اداری

میز اداری

4  . صندلی تاشو اداری

برگزاری دوره های آموزشی در شرکت ها و ادارات مختلف بستگی به زمینه ی کاری آن ها دارد. از این رو تعدادی از آن ها جلسات آموزشی را به صورت مدام و طی یک برنامه زمانی برگزار می نمایند و گروهی دیگر حداکثر یک یا دو بار در سال اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نمایند. این گونه سازمان ها دیگر نیاز به تهیه ی میز و صندلی های آموزشی و مبلمان آموزشی به صورت یکپارچه ندارد. از این رو می توانند از صندلی های تاشو استفاده نمایند که علاوه بر اشغال فضای کمتر، قابلیت حمل و نقل نیز دارد.

موارد زیادی برای دکوراسیون و طراحی یک فضای اداری عالی برای شما و همکارانتان وجود دارد. انتخاب چیدمان مناسب برای دفتر کار و مبلمان اداری و مبلمان آموزشی، بخش بزرگی از احساس درونی و بیرونی و عملکرد دفتر شما است.
آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری و مبلمان آموزشی هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟
بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر میز اداری و مبلمان آموزشی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.
همچنین برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر ما در شبکه‌های اجتماعی مختلف چون اینستاگرام، توئیتر، لینکدین همواره آمادهی مشاوره، پاسخ گویی به سوالات و کمک به شما هستیم.

مطالب مرتبط با این موضوع که می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند:

 

انتخاب پارتیشن اداری – نکاتی که بهتر است پیش از خرید بدانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب