نظر: 0 آذر 10, 1399

چرا مبلمان اداری مدرن در استخدام افراد موثر است

با توجه به این که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی میان کارفرمایان در بخش‌های مختلف صنعت برای استخدام افراد زبده و ماهر وجود دارد، آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که از نظر دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری مدرن و پیشرو هستند از توانایی جذب و استخدام بالاتری برخوردارند. کارفرمایان از روش به عنوان یکی از روشهای نوین در جذب و حفظ استعدادها و نیروهای مستعد استفاده می‌کنند.
همان طور که در مقاله‌ی “چگونه می‌توان با چیدمان مبلمان اداری، بهره‌وری را افزایش داد؟” اشاره کردیم، نقش مبلمان اداری در افزایش بهره وری و بهبود عملکرد کارکنان بسیار مشخص و غیر قابل انکار است. به این خاطر خرید مبلمان اداری مدرن و دکوراسیون جذاب و مطابق با طراحی روز دنیا، در دستور کار شرکت‌های بزرگ قرار دارد. در ادامه‌ی این گزارش ما تلاش خواهیم کرد از نقش پر رنگ مبلمان اداری مدرن در استخدام و جذب نیروی کار برای کسب و کار شما صحبت کنیم. چنانچه شما هم می‌خواهید در فرایند استخدامی کسب و کار خود به این عنصر ارزش بیشتری بدهید و یا اگر می‌خواهید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری خود را تغییر دهید با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

مبلمان اداری یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است.

مبلمان اداری یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است.

چرا مبلمان اداری مدرن برای سازمان‌ها مهم است؟

هنگام بازگشایی شرکت و یا تغییر مبلمان اداری شاید خرید مبلمان اداری برای شما از اولویت آن چنانی برخوردار نباشد. اما چه بخواهیم این موضوع را بپذیریم و چه نه مبلمان اداری می‌تواند در نگاه اول برای شما انرژی خوب بیآورد. یکی از مواردی که مشتریان بالقوه می‌بینند و آن را باور می‌کنند، مبلمان اداری است. این مهم است که آن‌ها در نخستین دیدار با شما و کسب و کارتان از یک مبلمان اداری مدرن و زیبا استفاده کنند.
یکی دیگر از ابزارهایی که کارفرمایان ممکن است از آن چشم پوشی کنند، نحوه ساختار، طراحی و طراحی دفاتر خود است. وقتی متقاضیان جایگاه‌های شغلی خالی شما وارد دفتر می‌شوند. این دفتر، ساختار آن، دکوراسیون، نور و مبلمان اداری مدرن استفاده شده در آن است که به متقاضیان دید کلی و نشانه‌ای از محل کارشان به آن‌ها می‌دهد. اما چه راه‌هایی برای این امر وجود دارد؟ در ادامه تعدادی از آن‌ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

اجازه دهید تیم شما برای سازمان تصمیم بگیرد.

بهترین ایده برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مدرن این است که شما آن را با توجه به نظرات کاربران آن انتخاب کنید. کارمندان و تیم‌های مختلف استفاده کننده از مبلمان اداری شما تنها کسانی هستند که به علت کاربری آن می‌خواهند از مبلمان اداری استفاده کنند از این رو بهتر است حق انتخاب و سلیقه به عهده‌ی آن‌ها باشد. مبلمان اداری مدرن در حال حاضر در اکثر شرکت‌های بزرگ دنیا در حال استفاده است و ممنکن است آن‌ها عکس‌های زیادی از مبلمان اداری را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیده باشند و آن محیط کار را برای کار کردن معقول و جذاب بدانند. پس شما هم برای این که جذابیت محل کار را برای کارمندان‌تان حفظ کنید بهتر است افدام به خرید مبلمان اداری مدرن نمایید تا کارشناسان و مدیران کسب و کار شما با اولین پیشنهاد از یکی از شرکت‌ها به خاطر مبلمان اداری به فکر جدایی از مجموعه‌ی شما نباشند.

اولین برداشت موفق، می‌تواند شما را به استخدام افراد مورد نظر ترغیب کند.

تفاوتی بین افرادی که نیاز به شغل دارند و افرادی که واقعاً می‌خواهند در کسب و کار شما مشغول به کار شوند بسیار زیاد است. برای اکثر کارمندان احتمالی، ورود به دفتر شما اولین تعامل آن‌ها با نام تجاری شما خواهد بود، بنابراین مهم است که استعدادهای برتر احساس خوش آمد گویی، احترام و راحتی نمایند. در جریان باشیم که آن‌ها اگر برای شما و کسب و کارتان کار نکنند می‌توانند برای رقبایتان کار کنند و در دفاتر آن‌ها مشغول به کار شوند.

بازخورد بخواهید

آیا اعضای تیم شما دوست دارند ملاقات در اتاق استراحت را بیش از یک فنجان چای و یا نوشیدنی انجام دهند یا اینکه آن‌ها اتاق کنفرانس رسمی را ترجیح می‌دهند؟ آن‌ها ممکن است به فضایی که یک میز کنفرانس در اختیار شما قرار می‌دهد نیاز داشته باشند، اما آیا فضای خسته کننده باید ادامه یابد!؟ با کارمندان خود گفت و گوی غیررسمی داشته باشید یا برای آن‌ها نظرسنجی یا پرسشنامه کوتاهی به صورت دستی و یا ایمیلی ارسال کنید. این یکی از آسان‌ترین مسیرها جهت نظرسنجی درسازمان شماست. اگرچه نمی‌توانید به طور مداوم همه را راضی کنید، اما در مورد اینکه چه نوع محیطی برای تیم شما مناسب است ایده‌های بسیاری خواهید گرفت.

صندلی انعطاف‌پذیر، فضای انعطاف‌پذیر

صندلی راحت که فرد متقاضی از آن استفاده می‌کند می‌توان این برداشت را به او بدهد که در تمامی بخش‌ها او در صورت مشغول بودن احساس رضایت خواهد کرد و مشکلات جسمانی ناشی از مبلمان اداری نامناسب را نخواهد داشت. مبلمان اداری مدرن در بخش صندلی اداری در سال‌های اخیر به پیشرفت قابل توجهی رسیده است و توانسته هرساله با در نظر گرفتن مشکلات و معضلات کارمندان نسبت به رفع آن و راحتی کارمندان، افزونه‌هایی را به صندلی اداری ملحق کند تا راحتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

مبلمان اداری زیبا می تواند به شما در رسیدن اهداف سازمانی کمک کند

مبلمان اداری زیبا می تواند به شما در رسیدن اهداف سازمانی کمک کند

زیبایی‌شناسی

هنگام استفاده از مبلمان اداری مدرن و دکوراسیون، خوب است که بدانیم هدف از انتخاب چیست، زیرا می‌تواند برای سازمان شما نتیجه‌ی عکس داشته باشد. پیش از انتخاب و خرید تجهیزات مبلمان اداری مدرن، می‌بایست الگویی از فضای خود را داشته باشید که این الگو می‌تواند شامل میزان فضای در اختیار، نور طبیعی و غیر طبیعی در اختیار، رنگ مورد استفاده، بودجه و… باشد. هر کدام از این خصوصیات می‌تواند به شما محدوده‌ی مشخصی را بدهد تا انتخاب شما درست‌تر و بهتر باشد.

عملکرد

هر آن چه شما در مبلمان اداری مدرن در اختیار دارید زمان حضور بازدید کننده، شرکا و مشتریان در این مورد خاص متقاضیان همکاری با سازمان شما، به محک در می‌آید. فرد یا افراد حاضر با توجه به جانمایی آن‌ها، میزان کاربری، راحتی و آسایش می‌تواند از آن‌ها راضی باشد و یا خیر. شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌بایست آن چنان دقیق در خرید این موارد دقت کنید که نیرو مستعد شما را به جای رقبا در شرایط یکسان به عنوان کارفرما برای شغل آینده‌ی خود انتخاب کند.
توجه شما را به این نکته جلب می‌کنم که هیچ کس نمی‌خواهد روز کاری خود را به زنجیر کشیدن روی صندلی ناراحت کننده بگذراند. سرمایه‌گذاری روی صندلی‌های حمایتی آگاهانه از سلامتی افراد است. برای تحقق بخشیدن به حداکثر فضاهای کاری آگاانه از سلامتی کارکنان خود محافظت کنید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از موارد گفته شده و غیر قابل انکار بودجه است. البته شما به عنوان مدیر و صاحب کسب و کار می‌بایسنت به این مدل فکری رسیده باشید که مبلمان اداری و هزینه برای مبلمان اداری یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است. برای مثال خرید صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند به نیروی کار شما کمک کند سلامت بهتری داشته باشد و در نتیجه میزان استفاده‌ی ان از مرخصی‌های پزشکی کمتر می‌شود، زمان حضور او در سازمانم بیشتر می‌شود و به همین سهولت افزایش مالی و عملکرد نصیب سازمان شما می‌شود.
بودجه‌ی شما به همراه موارد گفته شده تاکنون می‌تواند یک بازه‌ی انتخابی خوب را برای شما مشخص کند تا شما زودتر و بهتر به نتیجه برسید.

بهره‌وری بالاتر یکی از نشانه‌های مبلمان اداری مناسب است.

بهره‌وری بالاتر از نشانه‌های مستقیم خرید و استفاده از مبلمان اداری مناسب است.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فمنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

.
.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب