نظر: 0 فروردین 14, 1400

در خرید میز کنفرانس مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید میز کنفرانس مناسب – هر دفتر اداری و یا سازمانی به یک میز کنفرانس مناسب نیاز دارد. یک اقاق با میز کنفرانس برای ایده‌های روشن و جدید. فضایی برای تسهیل ملاقات و دیدارهای کاری. قابل توجه است که برخی از بهترین ایده‌ها در اطراف میز کنفرانس مناسب شکل می‌گیرند.

همچنین اکثر توافق‌های تجاری در اتاق کنفرانس انجام شد.

از این رو تجهیز و خرید مبلمان اداری برای اتاق کنفرانس از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است. برای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس می‌بایست موارد مختلفی را در نظر بگیرید.

میز کنفرانس مناسب، صندلی مناسبریال مبلمان مناسب و… از مهمترین پارامترها هستند.

 

راهنمای خرید میز کنفرانس مناسب برای یک سازمان

در حال حاضر تقریبا شما سازمانی را نمی‌توانید بیابید که اتاق کنفرانس نداشته باشد. اتاق کنفرانس با توجه به کارایی و تبادل اطلاعات نقش به سزایی در سک سازمان دارد. تعداد زیادی از مهم‌ترین تصمیمات در ان اتخاذ می‌شود. گفتوگو‌ها در ان شکل می‌گیرد.

قراردادهای همکاری در ان بسته می‌شود.

چالش‌های کاری در ان مطرح می‌شود. این‌ها تنها تعداد کمی از کارایی میز کنفرانس و اتاق کنفرانس است.

با توجه به انجه گفته شد عوامل زیادی قبل از انتخاب میز کنفرانس مناسب برای دفتر مدرن شما باید در نظر گرفته شود. و ما در حال حاضر همه چیزهایی را که باید در اینجا بدانید را در متن برای شما به صورت یک گزارش جامع آماده کرده ایم.

 

اندازه

مهمترین عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد، اندازه میز کنفرانس است. این کار باعث می‌شود تا خرید متناسب با فضای در اختیار باشد.

فضایی که میز کنفرانس مدرن دفتر شما قرار است در آن قرار گیرد را اندازه گیری کنید. سپس یک جدول ابعادی تهیه کنید که در آن فضا جای بگیرد. اگر اینگونه نباشد، پس پول خود را برای خرید یک مبلمان اداری بی‌فایده هدر داده اید.

میز انتخابی شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد. میز کنفرانس مناسب باید قابلیت استفاده و کاربری در سازمان شما را داشته باشد.

 

چیدمان

چیدمان مبلمان اداری نیز بسیار مهم است. در خرید میز کنفرانس مناسب چیدمان مبلمان ادرای باید در نظر گرفته شود.

این مشخص می‌کند که آیا شما به کدام محصول نیاز دارید. یک میز با پایه ثابت می‌خواهید. یا یک میز با پایه متحرک و یا یک میز تاشو نیاز دارید. این کار باعث می‌شود تا طراحان دفتر شما بتوانند میز ساده‌تری برای همه پیدا کنند.

دنیا به سمت سادگی می‌رود. سادگی می‌تواند برای شما کارایی بیاورد. استفاده از سادگی در میز کنفرانس رابطه مستقیم با ساختار چیدمان در سازمان شما دارد.

از این رو می‌بایست همسانی میان اجزا باشد. انتخاب میز کنفرانس مناسب به همین علت امری پیچیده محسوب می‌شود.

 

مواد

موادی که در مبلمان استفاده می‌شوند تأثیر زیادی در دوام مبلمان خواهند داشت. بهترین میز کنفرانس اداری مدرن که می‌توانید خریداری کنید باید از چوب ساخته شود. با دوام‌ترین و طولانی‌ترین ماندگاری را خواهند داشت. میز کنفرانس مناسب که از چوب و یا مشتقات چوب ساخته شده باشد علاوه بر دوام کارای خواهد داشت.

 

مفهوم

هنگام انتخاب بهترین میز کنفرانس مدرن اداری، باید به این نکته نیز فکر کنید که این مفهوم چقدر مهم است. اگر به دنبال چیزی هستید که قرار باشد مورد توجه واقع شود، پس اتاق کنفرانس را از سایر بخش‌ها جدا کنید. در یافتن طرح مناسب باید به دنبال انتقال برند خود نیز باشید. برند شما چه المانی دارد. کدام ویژگی را می‌توانید در میز کنفرانس مناسب نشان دهید. جزئی‌ترین موارد را در نظر بگیرید. شاید میز کنفرانس شما ان قدر مناسب باشد که اتاق کنفرانس شما را در میان شرکت‌های همرده، شما را به بهترین تبدیل کند.

 

ضمانت

یکی از مواردی که در خرید تجهیزات اداری به ان کم توجهی می‌شود، ضمانت نامه است. وجود ضمانت در خرید باعث افزایش انگیزه‌ی شما برای خرید می‌شود.

تولید کننده به صورت غیر مستقیم از کیفیت بالای تولیدات خود خبر می‌دهد. کیفیت و کارایی ان را تضمین می‌کند. مسئولیت‌پذیری را نشان می‌دهد. تمام این‌ها می‌تواند یک المان قدرتمند برای شما در خرید باشد.

 

نتیجه گیری

در خرید مبلمان اداری و میز کنفرانس می‌بایست المان‌های مختلفی را در نظر بگیرید.

خواسته یا نخواسته بر نحوه‌ی خرید شما موثر هستند.

علاوه بر آنچه گفته شد شما می‌بایست بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید. میزان بودجه می‌تواند دامنه‌ی خرید شما را اشکار کند.

انتخاب را محدود می‌کند. شما را سریع‌تر به خرید نزدیک می‌کند و… .

 

سخن پایانی

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد.

این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید مبلمان اداری و ورود به فروشگاه وجود دارد.

تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب