نظر: 0 آذر 18, 1399

برای خرید صندلی کارشناسی چه ویژگی‌هایی مهم است؟

نشستن می‌تواند به طور جدی کار سخت و طاقت فرسایی باشد. شاید جالب باشد که بدانید برخی از استرس‌زا‌ترین و شدیدترین مشاغل موجود در جهان حتی نیاز به ایستادن کارمندان ندارند. به عنوان مثال، مسئول برقراری و ارتباطات اضطراری و مهم ممکن است در طول ساعت کاری خود زیر فشار کاری تماس‌ها و استرس باشد بدون اینکه هرگز صندلی خود را ترک کند. کارمندان امنیتی شرکت‌ها و سازمان‌های مهم باید بتوانند راحت بنشینند در حالی که چشم و گوش خود را به سمت کار خود متمرکز می‌کنند. صندلی کارشناسی یکی از مهمترین ابزار آنهاست.

افرادی که در اتاقهای کنترل فرآیند کار می‌کنند باید تعداد بیشماری از سیستم‌های مهم را کنترل کنند تا اطمینان حاصل شود که هزاران نفر، اگر نه میلیون‌ها نفر، خدمات خود را بخوبی دریافت می‌کنند و از امنیت کافی حین انجام کار برخوردارند. این مشاغل و سایر مشاغل دارای استرس بالایی هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند، اما همه آن‌ها «مشاغل پشت میزی» محسوب می‌شوند. آسایش و ثبات برای کمک به افراد در این موقعیت‌ها لازم و ضروری است آن‌ها می‌بایست ذهن خود را معطوف به کارهای اساسی خود کنند، بنابراین تهیه صندلی کارشناسی با کیفیت بالا و ارگونومیک برای آن‌ها بسیار مهم است.

اهمیت انتخاب صندلی کارشناسی

اهمیت انتخاب صندلی کارشناسی

اهمیت انتخاب درست در خرید صندلی کارشناسی

حتی اگر صنعت ما هیچ ارتباطی با مشاغلی که گفته شد نباشید و از آن شرایط برخوردار نباشد، صندلی‌های باکیفیت یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه هستند زیرا مزایای بی‌شماری برای کارمندان شما فراهم می‌کنند، از جمله:

راحتی و آسایش کارمند

خرید صندلی میبایست رویکردی متناسب با مدل کاری داشته باشد و اما اگر بخواهد به گونه‌ای انتخاب شود که در هزینه‌ها صرفه جویی کند و به ویژگی‌های کاری توجه نکند در بلند مدت می‌تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، صندلی‌هایی با گزینه‌های محدود در تغییر در ارتفاع، چرخ‌ها و نشیمن‌گاه می‌توانند برای افرادی که از هیکل و قد بزرگتر و بلندتری برخوردار‌اند ناراحت کننده باشد و منجر به درد کمر، گردن و شانه شوند. صندلی‌های اداری ارگونومیک با ویژگی‌های قابل تنظیم به کارمندان کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری راحت بنشینند و بهره وری بالاتری داشته باشند.

دوام بالاتر

صندلی اداری ثابت و بدون قابلیت تغییر در حالت در ابتدا ممکن است یک صندلی بسیار مقرون به صرفه و خوب به نظر برسد اما آیا می‌تواند فشارهای جسمی و روحی کارمندان شما را کم کند؟ در این صورت می‌بایست خیلی زودتر از ان چه که فکر می‌کنید ان‌ها را جایگزین کیند. زیرا به خوبی و بعد از بررسی‌های ساده متوجه خواهید شد که آن چه را که به عنوان صندلی کارشناسی خریداری نموده‌اید منجر به کاهش بهره وری کارمندان شما شده است. صندلی‌های اداری با وزن مناسب و طراحی ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر دوام بالا بتوانند مدت زمان بیشتری برای کارمندان و ادارات کاربری داشته باشند.

ارگونومی را در نظر بگیرید

اگرچه به راحتی می‌توان این را پذیرفت که نشستن روی صندلی اداری و صندلی کارشناسی در تمام روز به معنای خطر آسیب دیدگی در محل کار بسیار کمتر از مشاغل فعال است، اما صندلی کارشناسی که گزینه‌های تنظیم‌پذیری کمتری دارند کارکنان شما را در معرض خطر ابتلا به شرایط ناتوان کننده، مانند کمر درد، دردهای عضلانی، درد مهره‌ها و… قرار می‌دهند. صندلی‌هایی که قابلیت تنظیم بیشتر را دارند، احتمال نشستن کارمندان را برای مدت طولانی در موقعیت‌های غیر طبیعی را کاهش می‌دهد. نتیجه‌ی آن کاهش خطر آسیب‌هایی مانند سندرم تونل کارپ، کمر درد و خستگی چشم است. صندلی کارشناسی ارگونومیک می‌تواند از احتمال آسیب کارمندان کم کند و این در بلند مدت می‌تواند از نظر بیمه و تعداد روزهای کار کارمندان و ساعاتی کاری آنان برای شما سودمند باشد.

ضمانت

ضمانت کارکرد می‌تواند به عنوان یکی از فاکتورهایی باشد که شما را به سمت انتخابی درست‌تر ببرد. تولیدکنندگانی که از کارایی و دوام کالای خود مطمئن هستند برای آن ضمانت‌های طولانی‌تری در نظر می‌گیرند. این موضوع می‌تواند علاوه بر کیفیت مسئولیت‌پذیری تولید کننده را نشان دهد از این رو هنگام خرید صندلی کارشناسی و صندلی اداری می‌توانید به این نکته نیز توجه کنید.

تناسب انتخاب صندلی کارشناسی با کسب و کار

تناسب انتخاب صندلی کارشناسی با کسب و کار

تناسب انتخاب صندلی کارشناسی با کسب و کار

اگر شما یک کسب و کار بسیار پیشرو هستید می‌بایست در انتخاب صندلی به این نکته توجه کنید، تفاوت بسیاری وجود دارد بین شرکت و سازمانی که دولتی است و شرکت و سازمانی که در فضای استارت آپ کار می‌کند. انتخاب‌ها در این دو فضا می‌توانند مسبب پیشرفت شود. اگر دقت کنید می‌توانید متوجه شوید که توجه به کارایی و راحتی کارمندان در کسب و کار‌های نوین توانسته بهره‎وری بالاتری برای آنان به ارمغان بیاورد. پس قبل از انتخاب به سازمان خود، هدف و کارمندان خود فکر کنید.
به یاد داشته باشید، نشستن همیشه یک کار ساده نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، فاکتورهای زیادی در تولید و تمرکز فرد هنگام نشستن در محل کار تأثیرگذار است. علاوه بر این، برخی از مشاغل به مدلی از صندلی کارشناسی و صندلی اداری نیاز دارند که می‌تواند کامل‌ترین پشتیبانی را داشته باشد. قبل از تصمیم گیری درباره خرید صندلی اداری و صندلی کارشناسی برای محل کار خود، بهتر است مزایای استفاده از صندلی متناسب را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب