مبلمان اداری مدرن- بررسی مزایای مبلمان اداری در دفاتر سازمانها و ادارات
جمله ی معروف و پرکاربردی در تجارت وجود دارد که میگوید «اولین برداشت از تجارت شما، آخرین برداشت از آن است.». در مورد مبلمان اداری مدرن، جانمایی و چیدمان آنها هم این موضوع به وضوح صادق است. مزیتهای مبلمان اداری مدرن در بیشتر مواقع کاملاً ملموس و قابل ذکر است به صورت ی که میتوان از آنها به عنوان یکی از دلائل رجحان یک سازمان نسبت به سازمان دیگر نام برد.
در دنیای تجارت امروز و برای جذب مخاطب و ایجاد رابطه ی عمیقتر مابین سازمانهای و شرکای تجاری خود رعایت نکات ریز، غیرملموس در نگاه اول و اساسی به مانند مبلمان اداری مدرن میتواند به توفیق سازمان و ادارات در جهت رسیدن به غایت و اهداف اصلی کمک بسیار زیادی کند.
ما در این گزارش مزایای عمده مبلمان اداری را یک به یک برای شما شرح داده و آنها را بررسی خواهیم کرد.
مزایای استفاده از مبلمان اداری مدرن در سازمان ها
انواع مختلفی از مبلمان اداری مدرن مانند صندلیهای متناسب با ارگونومی بدن، میز کارشناسی و میز مدیریت، میز کنفرانس و میزهای دورهمی و قفسههای اشیاء در بازار با طرح و رنگهای متنوع و با قیمتها و کیفیتهای مختلف برای سلایق گوناگون وجود دارد. بسیاری از شرکتهای در حال حاضر اقدام به تولید متناسب با سلیقه ی خریدار با نرخ مقرون به صرفه و بهترین کیفیت هستند.
رقابت سنگین مابین تولید کنندگان وجود دارد. این رقابت مصرف کنندهها را به این سمت سوق میدهد که پیش از خرید مبلمان اداری مدرن و تجهیزات اداری مدرن اقدام به مطالعه و بررسی محصولات تولیدی نمایند. بنابراین بررسی و تحقیق پیرامون آن و بایدها و نبایدهایش کاملاً امری تخصصی است.
اهمیت مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری مدرن یکی از اصلیترین و مهمترین تجهیزات برای دفاتر شرکتها و ادارات مختلف است. دفاتر شرکتها و ادارات به عنوان شناسنامه ی بصری آنها وظیفه ی جذب مخاطب و ایجاد رابطه ی صمیمانه و آرامش برای آنها را دارند از این رو مسئولیت افردای که دست به انتخاب این تجهیزات میزنند بسیار سنگین و مهم است. آنها مسئول ایجاد خلاقیت در چیدمان و طراحی هستند و هرگونه انتخاب آنها تاثیر کاملاً واضح و مشهودی بر رفتار و حالت جسمی کارکنان میگذارد.
همان طور که میدانیم این روزها بسیاری از ما، حدود یک سوم از زمان روزانه ی خود را در محل کار به سر میبریم. به همین خاطر وظیفه ی اخلاقی فرد یا گروه افرادی که توسط یک سازمان ملزم به انتخاب مبلمان اداری مدرن میشوند، حکم بر این میدهد که آنها با اطلاع از این جزئیات انتخابی شایسته، جذاب، دلپذیر و در عین حال مقرون به صرفه برای سازمان داشته باشند.
انواع مختلف مبلمان اداری برای دفاتر یا محل کار
همان گونه که در مورد نیاز به استفاده و طراحی مدرن گفته ایم، دنیای مدرن نیازمندیهای نو و جدیدی را با خود به همراه دارد و این اتفاقات منجر به تغییر دیدگاه نسبت به ابزارها و کارایی آنها، مبلمان اداری و بالطبع آن منابع انسانی گردد.
به همین دلیل رقابت در تهیه و تولید مبلمان اداری مدرن و طراحی صندلیها، میز کارشناسی و میز مدیریت، کابینتها، قفسهها و مبلمان وجود دارد. این تنوع زیاد برای اهداف مختلفی مانند مدیران بالادستی، مدیران میانی، کارمندان و بازدیدکنندگان در دسترس است که حاکی نیازمندی در سطوح مختلف است. در اینجا ما فهرستی از انواع مبلمان اداری مدرن را به شما معرفی خواهیم کرد:
صندلی اداری
صندلیهای اداری جزو نیازمندیهای قدیمی و جدید هر سازمان و ادارهای است. از کارمندان و مراجعه کنندگان تا مدیران همه و همه از آن استفاده خواهند کرد و برای انجام امور کاری خود به آن نیاز دارند. هر صندلی با توجه به نوع مکان مورد استفاده و فردی که از آن استفاده میکند دارای شخصیت بصری، ویژگیهای اختصاصی، اهداف و کارآییهای متفاوتی است. در این بخش بگذارید با انواع آن آشنا شویم:
صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، صندلی کنفرانس، صندلی انتظار، صندلی همایش و .. از مهترین آنها هستند.
میز اداری:
میزهای اداری بخش دیگر و بسیار مهمی در فرآیند جانمایی مبلمان اداری مدرن سازمانها و ادارات هستند که علاوه بر این که فضای مشخصی را اشغال میکنند میتوانند به سادگی نمود عینی از دورنما و شخصیت اصلی شرکت نیز باشند. طرحها، تنوع و رنگهای مختلف در میزهای اداری میتواند ما را از اهمیت وجود آن در شرکتها، ارادات و سازمانها آگاه سازد. از جمله میزهای اداری میتوان به میز کارشناسی، میز مدیریت، میز کنفرانسی، میز گردهمایی و… اشاره کرد.
مبلمان اداری
تنوع در این بخش بسیار زیادتر از سایر بخش هاست، از آن جایی که در حال حاضر دکوراسیون و طراحی داخلی به سمت راحتی و ایجاد احساس بهتر برای کارکنان حرکت میکند، جستجو و یافتن مبلمان اداری مورد نظر میتواند بسیار سادهتر و جذابتر باشد. نیم ست اداری از جمله مهمترین نوع آن است. به صورت کلی میتوان گفت مبلمان اداری مدرن یک سرمایه گذاری طولانی مدت و همچنین نیاز اساسی هر شرکت و سازمانی است.
این که از ترکیب واژگان سرمایه گذاری طولانی مدت استفاده شده است به این خاطر است که مشتریان، شرکای تجاری و سایر افرادی که وارد سازمان شما میشوند در اولین برخورد بصری با سازمان شما، آنها را میبینند. از آن استفاده میکنند بنابراین راحتی، دلپذیر بودن و جذابیت آنها میتواند تاثیر مستیم در آینده کاری شما داشته باشد و برای ادامه ی همکاری شما با شرکای تجاری بسیار مهم تلقی شود.
ما پس از سالها تلاش، تحقیق و مطالعه در این زمینه به نتایج بسیار خوبی در این بخش رسیدهایم که مهمترین آنها را این گونه برای شما بیان میکنیم و مطمئناً این دلائل شما را برای خرید مبلمان اداری مدرن شایسته ترغیب خواهد کرد.
– فضای کاری بزرگتر و زیباتری را ایجاد میکند
– راهٔ ساده اما کارآمد برای جذب و تشکر از مشتریان و شرکای تجاری است
– مدرن بودن و جذابیت رنگها باعث میشود در خاطر دیگران بیشتر بمانید
– به ساخت رابطه ی مستحکم به علت القای احساس راحتی و آرامش بین شما و مشتری در طولانی مدت کمک میکند
– به بهره وری میان مدیران و کارمندان در تمامی سطوح کمک خواهد کرد
– به تقسیم فضای مناسب بین کارمندان و ایجاد فضایی با نشاط کمک خواهد کرد.
موارد زیادی برای دکوراسیون و طراحی یک فضای اداری عالی برای شما و همکارانتان وجود دارد. انتخاب چیدمان مناسب برای دفتر کار و مبلمان اداری عالی، بخش بزرگی از احساس درونی و بیرونی و عملکرد دفتر شما است.
پیشنهاد ما
آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری و مبلمان اداری مدرن هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟
بنابراین اگر به این موضوع فکر میکنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری و طراحی داخلی دارای کیفیت چندان مناسب و شایستهای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.
مقالات مرتبط
آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟
اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابلقبول باشد، حتما میدانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینههایی که میتوانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دومفروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]
ایدههایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی
اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکتهای بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق میافتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبههای کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان دادهاند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]
مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگیهایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟
یک تصویر کلیشهای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه میکند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]
دیدگاهتان را بنویسید