×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

کابینت‌ ذخیره‌سازی و قفسه
نظر: 0 دی 1, 1399

خرید بهترین کابینت‌ ذخیره‌سازی و قفسه برای پرونده‌های اداری

کابینت‌ ذخیره‌سازی و قفسه – کسب و کارهای کوچک و بزرگ فارغ از کلیه روابط تجاری و تعداد کارمندان به یک سیستم کابینت بایگانی سازمان یافته نیاز دارند. کابینت، قفسه و محل نگهداری اسناد به مانند مبلمان اداری برای یک سازمان ضروری است. آن‌ها باید فضای لازم برای ذخیره اسناد، پرونده‌ها و سایر ملزومات اداری […]

ادامه مطلب
معایب صندلی اداری غیر استاندارد بسیار واضح و روشن است.
نظر: 0 آذر 29, 1399

صندلی اداری غیر استاندارد و خطرات آن برای سلامتی کارکنان

هرچه بیشتر وقت خود را روی خرید و جستجو برای یافتن صندلی اداری مناسب برای کسب و کارخود بگذرانید، می‌توانید سلامتی، رفاه و رضایت بیشتری را برای کارکنان خود ایجاد کنید. دقیقاً به همین دلیل است که خرید و انتخاب صندلی اداری مناسب با طراحی ارگونومیک یک صندلی اداری ارزشمند و قابل توجه است. با […]

ادامه مطلب
طراحی نوین اداری و ساختار دکوراسیون اداری
نظر: 0 آذر 27, 1399

راه حل‌های مبلمان اداری و نکات مربوط به محل کار چیست

«ارگونومی» فقط آخرین لغت در طراحی دفاتر اداری نیست. استفاده از مبلمان اداری و لوازم ارگونومیک در طراحی فضای اداری برای سلامتی و رفاه شما مفید است. می‌شود گفت ارگونومی، علم طراحی محصولات متناسب با کاربردها و رضایت انسانی است. ویژگی‌های انسانی مانند قد، وزن و نسبت‌ها برای ایجاد محصول بهینه در نظر گرفته شده […]

ادامه مطلب
دکوراسیون اداری و ایجاد نظم بر بهره‌وری کارمندان موثر است.
نظر: 0 آذر 25, 1399

هفت نکته و راهنمای بهترین سازمان برای یک محیط کار ویژه

سازماندهی دفتر کار بسیار طاقت فرسایی است زیرا حجم کار و رفت و آمد در فضای کاری مسبب می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان بیشتر آنچه که انجام داده‌اید باز هم به حالت اولیه‌ی خود برگردد. این روند بارها و بارها در شرکت و سازمان‌های مختلف تکرار می‌شود و از جایی به بعد شاید تیم نظافت […]

ادامه مطلب
خرید مبلمان اداری نیاز به تخصص کافی دارد.
نظر: 0 آذر 23, 1399

انتخاب صحیح و خرید مبلمان اداری: راهنمای تخصصی

وقتی به طور عادی به آن فکر می‌کنید، انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفتر اداری سازمان شما مسئله چندان سخت و دشواری نیست. با این حال، وقتی به این فکر می‌کنید که نتیجه‌ی خرید مبلمان اداری را در معرض دید بازدیدکنندگان، مشتریان، شرکا و… قرار می‌دهید، برای خرید مبلمان اداری سخت گیرتر می‌شوید. تلاش می‌کنید […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری خوب یک سرمایه‌گذاری زودبازده برای سازمان است.
نظر: 0 آذر 20, 1399

چرا داشتن مبلمان اداری خوب و مناسب مهم است

هر کاری که در مورد طراحی، زیبایی و دکوراسیون دفتر کار خود انجام می‌دهید تأثیر گذار است. از رنگ دیوارها تا چیدمان مبلمان اداری، تا نورپردازی، همه‌ی این‌ها ابزاری هستند که نام تجاری و شرکت شما را نسبت به رقبا متفاوت می‌کند. بنابراین، وقتی صحبت از مبلمان اداری خوب می‌شود، باید تأثیری که روی کارمندان […]

ادامه مطلب
تناسب انتخاب صندلی کارشناسی با کسب و کار
نظر: 0 آذر 18, 1399

برای خرید صندلی کارشناسی چه ویژگی‌هایی مهم است؟

نشستن می‌تواند به طور جدی کار سخت و طاقت فرسایی باشد. شاید جالب باشد که بدانید برخی از استرس‌زا‌ترین و شدیدترین مشاغل موجود در جهان حتی نیاز به ایستادن کارمندان ندارند. به عنوان مثال، مسئول برقراری و ارتباطات اضطراری و مهم ممکن است در طول ساعت کاری خود زیر فشار کاری تماس‌ها و استرس باشد […]

ادامه مطلب
صندلی کارشناسی ارگونومیک
نظر: 0 آذر 16, 1399

صندلی کارشناسی ارگونومیک، راحتی و سلامتی برای کارکنان

اگر به صندلی کارشناسی ارگونومیک نیاز دارید که بتواند در هنگام کار در دفتر، حالت نشستن شما را راحت نگه دارد، می‌توانید بین صندلی اداری مختلفی که در بازار وجود دارد صندلی کارشناسی ارگونومیک را انتخاب کنید که راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این یک اتفاق طبیعی است که شما در حین […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های صندلی کارشناسی بر عملکرد کارکنان موثر است.
نظر: 0 آذر 13, 1399

صندلی کارشناسی چه نقشی در افزایش بهره‌وری کارمندان دارد؟

یکی از عواملی که باعث افزایش بهره وری در محل کار می‌شود راحتی است. یک کارمند راحت، یک کارمند مولد است. تکیه گاه قابل انعطاف در صندلی‌ها می‌تواند باعث ایجاد راحتی بسیار زیادی شود. هنگامی که پس از نشستن در یک حالت بیش از حد احساس خستگی می‌کنید، تمایل به تغییر حالت در نشستن در […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است.
نظر: 0 آذر 10, 1399

چرا مبلمان اداری مدرن در استخدام افراد موثر است

با توجه به این که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی میان کارفرمایان در بخش‌های مختلف صنعت برای استخدام افراد زبده و ماهر وجود دارد، آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که از نظر دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری مدرن و پیشرو هستند از توانایی جذب و استخدام بالاتری برخوردارند. کارفرمایان از روش به عنوان […]

ادامه مطلب
مزایای خرید میز کار گروهی
نظر: 0 آذر 8, 1399

میز کار گروهی و مزایا و معایبی برای یک سازمان دارد؟

اگرچه منطقی به نظر می‌رسد که بعد از حاکم شدن وضعیت کرونا تعداد افرادی که به صورت دورکار مشغول هستند بیشتر شده است. این اتفاق منحصر به یک کشور و منطقه‌ی خاص نیست و در حال تبدیل شدن به یک امر روتین در دنیاست. در حال حاضر با توجه به نبود همیشگی کارمندان در دفاتر […]

ادامه مطلب
نظافت مبلمان اداری
نظر: 0 آذر 6, 1399

راهنمای نظافت مبلمان اداری و میز اداری در دفتر کار

ما هنوز نمی‌دانیم ویروس کرونا تا چه مدت می‌تواند بر روی سطوح زنده بماند. به گزارش اکثر مراکز تحقیقاتی و بهداشتی ویروس ممکن است بسته به جنس سطح فقط چند ساعت یا تا چند روز زنده بماند. به این فکر کنید که روزانه چند بار میز اداری، صندلی اداری، کمد مخصوص پر کردن اسناد و […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

صندلی اداری خوب می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد

یک جمله‌ی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: آن چه نمی‌دانیم نمی‌تواند به ما آسیب بزند. اما وقتی صحبت از نشستن طولانی مدت و یکجا نشینی در یک حالت خاص می‌شود ممکن است این موضوع بسیار تغییر کند. صندلی اداری که ما به روی آن می‌نشینیم ممکن است بعد از مدت زمان طولانی تاثیرات مخربی بر […]

ادامه مطلب

مبلمان آموزشی و بررسی 4 جزء پرکاربرد و خصوصیات آن

یکی از فرآیند های همیشه در حال انجام شرکت هایی با چشم انداز بلند مدت، آموزش است. لازمه ی هر آموزشی داشتن و کامل بودن ابزارهای آموزشی نظیر مبلمان آموزشی است. در ابزار های آموزشی سازمان ها و ادارات مانند مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. آموزش های حرفه ای عموماً […]

ادامه مطلب

در ستایش نور- نور چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟

از آن جایی که اکثر ما، زمانی حدود یک سوم از شبانه روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم، منطقی و کاملاً قابل درک است که به نور و اهیمت حضور آن ارزش والایی بگذاریم. نور اگر با کیفیت مناسب باشد، می‌تواند اثر اعجاب آوری بر ما داشته باشد. مزایای زیبایی شناختی یک دفتر […]

ادامه مطلب