×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

نظر: 0 مهر 13, 1399

در ستایش نور- نور چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟

از آن جایی که اکثر ما، زمانی حدود یک سوم از شبانه روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم، منطقی و کاملاً قابل درک است که به نور و اهیمت حضور آن ارزش والایی بگذاریم. نور اگر با کیفیت مناسب باشد، می‌تواند اثر اعجاب آوری بر ما داشته باشد. مزایای زیبایی شناختی یک دفتر […]

ادامه مطلب
میز اداری
نظر: 0 مهر 9, 1399

مبلمان آموزشی و بررسی 4 جزء پرکاربرد و خصوصیات آن

مبلمان آموزشی چیست؟ و مهمترین خصوصیات آن چیست؟ یکی از فرآیند های همیشه در حال انجام شرکت هایی با چشم انداز بلند مدت، آموزش است. لازمه ی هر آموزشی داشتن و کامل بودن ابزارهای آموزشی نظیر مبلمان آموزشی است. در ابزار های آموزشی سازمان ها و ادارات مانند مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه […]

ادامه مطلب
صندلی اداری
نظر: 0 مهر 6, 1399

صندلی اداری خوب می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

یک جمله‌ی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: آن چه نمی‌دانیم نمی‌تواند به ما آسیب بزند. اما وقتی صحبت از نشستن طولانی مدت و یکجا نشینی در یک حالت خاص می‌شود ممکن است این موضوع بسیار تغییر کند. صندلی اداری که ما به روی آن می‌نشینیم ممکن است بعد از مدت زمان طولانی تاثیرات مخربی بر […]

ادامه مطلب
میز اداری فلزی
نظر: 0 مهر 2, 1399

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها میز اداری و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از […]

ادامه مطلب
میز مدیریت, میز اداری, میز مدرن, مبلمان اداری
نظر: 0 شهریور 30, 1399

شش روش اشتباه در طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری

حفظ سلامت جانی و ایمنی در حین انجام کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل انگیزشی در ادامه ی همکاری کارمندان با شرکت‌ها است. این موضوع از آن جایی مهم تلقی می‌شود که اکثر کارکنان نیمی از زندگی روزانه ی خود را در محل کار خود سپری می کنند و در مواقعی مجموع زمانی […]

ادامه مطلب
میز کارشناسی استاندارد
نظر: 0 شهریور 10, 1399

میز کارشناسی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در فضای اداری خود، میز کارشناسی استاندارد داشته باشید، به طور قطع میزان بهره‌وری، بازدهی و آسایش کارکنان در دفتر کار شما بهبود خواهد یافت. اینکه ظاهر و طراهی دفتر کار یا حتی فضای کار خانگی شما چگونه باشد، روی حس و حال بازدیدکننده‌ای که به هر عنوان وارد فضای کار شما می‌شود، تاثیر […]

ادامه مطلب
تقویت روحیه کاری
نظر: 0 شهریور 6, 1399

4 ایده در طراحی دفتر کار برای تقویت روحیه کاری کارمندان

شما هم جزو آن دسته از کارفرمایان هستید که به صرافت تغییر دکوراسیون اداری خود برای تقویت روحیه کاری کارمندانتان افتاده‌اید؟ تبریک می‌گوییم! شما مرحله بزرگی را پشت سر گذاشته‌اید. واقعیت این است که دوره آن اتاق کارهای تکی و بزرگ با آن میز کارشناسی یا میز مدیریت سنگین، بزرگ و کلاسیک گذشته است. باید […]

ادامه مطلب
طراحی اداری مدرن
نظر: 0 شهریور 3, 1399

طراحی اداری مدرن و 5 تغییری که در سال 2020 به خود می‌بیند!

اگر قرار بود پیش از پاندمی کووید 19 این مقاله را بنویسیم، شاید روی چیزهای دیگری تاکید می‌کردیم. مثلا اینکه طراحی اداری مدرن باید به گونه‌ای باشد که در نهایت به سلامت و بهره‌وری هر چه بیشتر کارکنان منجر شود. شاید هم تحت تاثیر شرایط کاری آن زمان، تمام تاکید ما بر این بود که […]

ادامه مطلب
نظر: 0 شهریور 1, 1399

طراحی داخلی کلینیک و 3 ایده که باید در ذهن داشته باشید!

وقتی دارید به طراحی داخلی کلینیک فکر می‌کنید، فرض ما این است که چشم‌انداز و ایده‌ای ولو محدود از المان‌های معماری مناسب و نامناسب محیط خود دارید. مثلا می‌دانید انتخاب رنگ در طراحی چقدر مهم است یا با طراحی باز کلینیک آشنایی دارید؛ این روزها این نوع چیزها مهم هستند. اما به غیر از این، […]

ادامه مطلب
میز کارشناسی, میز اداری, میز مدرن, مبلمان اداری
نظر: 0 مرداد 26, 1399

فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟

به طور معمول نظم‌بخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکت‌ها، به هر اندازه که باشد، چالش‌برانگیز است. راه‌های زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشه‌های مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشه‌ها داشته باشید. مشکل نه تنها […]

ادامه مطلب
انتخاب صندلی انتظار مناسب
نظر: 0 مرداد 25, 1399

انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفه‌ی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس
نظر: 0 مرداد 23, 1399

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

صندلی اداری خوب می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

یک جمله‌ی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: آن چه نمی‌دانیم نمی‌تواند به ما آسیب بزند. اما وقتی صحبت از نشستن طولانی مدت و یکجا نشینی در یک حالت خاص می‌شود ممکن است این موضوع بسیار تغییر کند. صندلی اداری که ما به روی آن می‌نشینیم ممکن است بعد از مدت زمان طولانی تاثیرات مخربی بر […]

ادامه مطلب

مبلمان آموزشی و بررسی 4 جزء پرکاربرد و خصوصیات آن

مبلمان آموزشی چیست؟ و مهمترین خصوصیات آن چیست؟ یکی از فرآیند های همیشه در حال انجام شرکت هایی با چشم انداز بلند مدت، آموزش است. لازمه ی هر آموزشی داشتن و کامل بودن ابزارهای آموزشی نظیر مبلمان آموزشی است. در ابزار های آموزشی سازمان ها و ادارات مانند مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه […]

ادامه مطلب

در ستایش نور- نور چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟

از آن جایی که اکثر ما، زمانی حدود یک سوم از شبانه روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم، منطقی و کاملاً قابل درک است که به نور و اهیمت حضور آن ارزش والایی بگذاریم. نور اگر با کیفیت مناسب باشد، می‌تواند اثر اعجاب آوری بر ما داشته باشد. مزایای زیبایی شناختی یک دفتر […]

ادامه مطلب