×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

دفتر کار
نظر: 0 آبان 14, 1399

پیشنهاداتی جذاب برای بزرگ نمایی بیشتر در دفاتر کاری کوچک

همه‌ی ما از این موضوع آگاه هستیم که انتخاب محل دفاتر کار آسان نیست. اگر از نظر ابعاد کوچک باشد، به راحتی نمی‌توانیم آن را دچار تغییر کنیم. برای این که اسیر این چرخه‌ی معیوب نشویم، تنها با انجام چند عمل ساده می‌توانیم در صورت کوچک بودن دفترکار آن را بزرگ‌تر نشان دهیم. البته در […]

ادامه مطلب
تعمیر و نوسازی مبلمان اداری
نظر: 0 آبان 12, 1399

آیا زمان ایجاد تغییر و نوسازی مبلمان اداری رسیده است؟

برای بسیاری از شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها اکثر متعلقات مبلمان اداری، میز اداری، میز کارشناسی، میز مدیریت، کتاب خانه و فایلینگ و باقی اجزا برای مکان و زمان گذشته هستند. این بدان معناست که مدیران ارشد به این نتیجه رسیده‌اند که با تغییر مکان و فضا نیازی به تغییر و نوسازی مبلمان اداری ندارند. نقطه‌ی مقابل […]

ادامه مطلب
طراحی دفتر کار
نظر: 0 آبان 10, 1399

طراحی دفتر کار- این اشتباهات را در طراحی داخلی دفتر کار خود انجام ندهید.

مجموعه‌‌ای از اشباهات رایج در طراحی داخلی وجود دارد که شما می‌بایست برای بهتر شدن و دلپذیر شدن فضای سازمانی خود از انجام آن‌ها به شدت اجتناب نمایید. با توجه به فعالیت اقتصادی و تجاری شما، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما به راحتی قادر خواهید بود تا رابطه‌‌ای عمیق و کاملاً مدیریت شده […]

ادامه مطلب
خرید مبلمان اداری
نظر: 0 آبان 8, 1399

خرید مبلمان اداری – 5 نکته کاربردی در انتخاب مبلمان اداری

انتخاب درست مبلمان اداری یکی از مهمترین مواردی است که باید در شرکت‌ها و سازمان‌ها در نظر گرفته شود. چه بخواهیم در سطح عملکرد و افزایش کارآیی کارمندان و چه در سطح مشتریان و شرکای تجاری نتایج خوبی بگیریم می‌بایست به مبلمان اداری و نحوه‌ی خرید ملمان اداری و چیدمان آن توجه زیادی نماییم. دفتر […]

ادامه مطلب
صندلی اداری خوب
نظر: 0 آبان 6, 1399

صندلی اداری-برای صندلی اداری خوب به چه نکاتی باید توجه کرد.

ما ساعت های زیادی از روز را پشت میزکار و صندلی اداری خود می‌نشینیم. اما آیا می‌دانید که این یک جانشینی به مدت طولانی می‌تواند برای بدن ما آسیب‌زا باشد؟ حتی کسانی که از خانه و به صورت دورکاری اقدام به انجام کار می‌نمایند نیز ممکن است به این درد دچار شوند. بنابراین خرید، انتخاب […]

ادامه مطلب
تمیز کردن میز اداری
نظر: 0 آبان 3, 1399

میز اداری- چگونه به نظافت و تمیزکاری میز اداری خود بپردازیم.

اگر به خاطر شرایط کرونا و این روزها مجبور هستید بر روی میز اداری خود وعدهٔ غذایی خود را صرف کنید؟ اگر به علت مشغله‌های زیاد و روزهای شلوغ و پر رفت و آمد میز اداری شما تمیز و مرتب نیست. اگر کارهای روزمره شما باعث شلوغی میز ادرای شما شده است. اگر آشفتگی را […]

ادامه مطلب
دفاتر اداری مدرن و طراحی نوین
نظر: 0 آبان 1, 1399

دفاتر اداری- چرا باید به سمت طراحی دفاتر اداری مدرن پیش برویم؟

در دهه‌های گذشته دفاتر کار دچار تحول اساسی شده اند. این تحول همزمان با انقلاب صنعتی در دفاتر اداری نیز شروع شده است. پس از هر تغییر در مناسبات بین المللی شیوه‌‌ای جدید ظهور می‌نمود. تغییر و تحول در این دوره‌ها با سرعت زیادی به وقوع پیوسته است. دفاتر اداری و سازمان‌ها نیز با همان […]

ادامه مطلب
شیوه‌های چیدمان حرفه‌‌ای و نقش آن در افزایش بهره‌وری
نظر: 0 مهر 29, 1399

بهترین شیوه‌های چیدمان حرفه‌‌ای مبلمان اداری و نقش آن در افزایش بهره‌وری

چیدمان حرفه ای و دکوراسیون داخلی دفتر بر بهره‌وری شما و تیم شما موثر است. این یک حقیقت پذیرفته شده توسط کارفرمایان است. تمامی ما خواسته و ناخواسته آن را پذیرفته ایم. مواردی چون محیط بی‌نظم، آشفتگی، فضای پر سر و صدا، نظافت نشده، مشخص نشدن حریم شخصی و… جزو مواردی هستند که حتی یکی […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری مدرن
نظر: 0 مهر 27, 1399

مبلمان اداری مدرن- بررسی مزایای مبلمان اداری در دفاتر سازمان‌ها و ادارات

جمله ی معروف و پرکاربردی در تجارت وجود دارد که می‌گوید «اولین برداشت از تجارت شما، آخرین برداشت از آن است.». در مورد مبلمان اداری مدرن، جانمایی و چیدمان آن‌ها هم این موضوع به وضوح صادق است. مزیت‌های مبلمان اداری مدرن در بیشتر مواقع کاملاً ملموس و قابل ذکر است به صورت ی که می‌توان […]

ادامه مطلب
نظر: 0 مهر 23, 1399

مبلمان اداری مدرن -نکاتی برای خرید میز اداری و مبلمان اداری مدرن.

سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در سراسر جهان در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری در حال ایجاد تغییرات در فضای داخلی و مبلمان خود هستند تا علاوه بر ایجاد فضای بصری جذاب برای مشتریان و شرکای خود، آرامش و رضایت بیشتر را در کارکنان خود ایجاد کنند. فضاهای موجود به خوبی نشان می‌دهند که می‌توانند با […]

ادامه مطلب
طراحی فضای اداری
نظر: 0 مهر 20, 1399

فضای اداری – شیوه ی استفاده ی بهینه از فضای اداری.

رشد تجاری و بالارفتن کارآیی قطعاً یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت هاست اما در نقطه ی مقابل این اتفاق می‌تواند بر طراحی داخلی فضای اداری، مبلمان اداری و دکوراسیون سازمان شما تاثیرات منفی بگذارد. این موضوع ناشی از آن است که با رشد شرکت، نیازهای کارمندان نسبت به فضای اداری تغییر می‌کند. تغییر نیاز پرسنل […]

ادامه مطلب
طراحی داخلی و مبلمان اداری
نظر: 0 مهر 16, 1399

آیا نیاز به باز طراحی مبلمان اداری و فضای اداری داریم؟

نرخ رشد فناوری در چند دهه ی اخیر نسبت به گذشته افزایش چشم گیری داشته است. افزایش ارتباطات، منجر به تبادل تجربیات و علوم مختلف شده است. علوم جدید پدید آمده انتظارات را در تمامی بخش‌ها دگرگون ساخته است. نیروی کار طبق همین روال دچار تغییر نگرش شده است و خواسته‌هایش دچار تغییر شده اند. […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

میز کارشناسی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در فضای اداری خود، میز کارشناسی استاندارد داشته باشید، به طور قطع میزان بهره‌وری، بازدهی و آسایش کارکنان در دفتر کار شما بهبود خواهد یافت. اینکه ظاهر و طراهی دفتر کار یا حتی فضای کار خانگی شما چگونه باشد، روی حس و حال بازدیدکننده‌ای که به هر عنوان وارد فضای کار شما می‌شود، تاثیر […]

ادامه مطلب

شش روش اشتباه در طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری

حفظ سلامت جانی و ایمنی در حین انجام کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل انگیزشی در ادامه ی همکاری کارمندان با شرکت‌ها است. این موضوع از آن جایی مهم تلقی می‌شود که اکثر کارکنان نیمی از زندگی روزانه ی خود را در محل کار خود سپری می کنند و در مواقعی مجموع زمانی […]

ادامه مطلب

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها میز اداری و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از […]

ادامه مطلب