×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

طراحی اتاق کنفرانس
نظر: 0 دی 29, 1399

بازنگری در طراحی اتاق کنفرانس و نحوه افزایش بهره وری

اتاق کنفرانس – در یک اتاق کنفرانس خوب خیلی بیشتر از داشتن صندلی‌های راحت و آخرین فنآوری کنفرانس مورد استفاده، طراحی و ساختار نقش بسیار مهم‌تری دارد. طراحی و چیدمان اجزای اتاق کنفرانس می‌تواند روی نحوه کار تیم شما، کیفیت جلسات و مذاکرات و عملکرد و کارایی آن‌ها تأثیر بگذارد. جالب توجه است که تحقیقات […]

ادامه مطلب
نکات مهم در خرید مبلمان اداری
نظر: 0 دی 27, 1399

نکات مهم در خرید مبلمان اداری

نکات مهم در خرید مبلمان اداری – مانند هر چیزی که در اینترنت برای خرید و کسب اطلاعات در مورد آن جستجو می‌کنید، اگر در جستجوی یافتن مبلمان اداری جدید هستید، به محض ورود و شروع فرآیند جستجو با تعداد انتخابهای زیادی و دفاتر طراحی زیادی رو برو خواهید شد. با وجود این مقدار تنوع […]

ادامه مطلب
رعایت فاصله اجتماعی در سازمان
نظر: 0 دی 23, 1399

چگونه فضای شاداب و پویاتری با رعایت فاصله اجتماعی در سازمان داشته باشیم

رعایت فاصله اجتماعی در سازمان – چشمان خود را برای لحظه‌ای ببندید و فضای اداری سازمان خود را پس از کویید ۱۹ تصور کنید، چه مشخصات و ویژگی‌هایی به ذهن شما می‌آید؟ احتمالاً محافظ پلکسی گلاس یا اکریلیک بر روی صورت کارکنان، بطری ضد عفونی کننده دست در همه جا، استفاده از ابزارهای شخصی و […]

ادامه مطلب
طراحی دفتر برای باز کردن یک فضای کوچک
نظر: 0 دی 22, 1399

نکات طراحی دفتر برای باز کردن یک فضای کوچک

طراحی دفتر برای باز کردن یک فضای کوچک – طراحی و معماری فضای داخلی ادارات و سازمان‌ها در سال‌های اخیر دچار تغییرات بسیاری شده است. شاید تا سال‌ها پیش تنها این تغییرات مربوط به نحوه‌ی چیدمان در فضای اداری بوده اما اکنون این تغییرات وارد جزئی‌ترین بخش‌ها شده است. از رنگ دیوارها و مبلمان اداری […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها
نظر: 0 دی 20, 1399

راهنمای جامع خرید مبلمان اداری برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها

مبلمان اداری برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها – با توجه به روند رو به رشد استارت آپ‌ها در کشور و نحوه‌ی شکل گیری آن‌ها با تعداد نفرات کم استفاده از مبلمان اداری مخصوص و ویژه برای آن‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد. آمارها نشان می‌دهد بیش از ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها در چند سال اول شروع کار […]

ادامه مطلب
چگونه میز اداری خود را سازماندهی کنیم
نظر: 0 دی 17, 1399

چگونه میز اداری خود را سازماندهی کنیم

چگونه میز اداری خود را سازماندهی کنیم – تأثیر COVID-19 بر مشاغل و نیروی کار غیر قابل تردید است. از آنجا که بسیاری از دفاتر تحت آخرین محدودیت‌های در نظر گرفته شده می‌بایست به صورت نیمه بسته به ادامه‌ی فعالیت خود بپردازند و کارکنان خود را برای انجام کار در خانه و به صورت دوره‌ای […]

ادامه مطلب
نظافت، تعمیر و نگهداری صندلی اداری در دوام آن‌ها موثر است
نظر: 0 دی 15, 1399

تمیز کردن صندلی اداری پارچه‌ای، چرم و چرخ‎‎‌دار

برای بیشتر کارمندان ادارات، بیشتر هفته کاری آن‌ها در همان میز و روی یک صندلی اداری می‌گذرد. در حالی که بسیاری از ما مرتب میزهای خود را تمیز می‌کنیم، اما اغلب از یافتن راهی برای تمیز کردن و نظافت صندلی اداری خود عاجز هستیم. با وجود کارمندان زیادی که روزانه پشت میزهای خود مشغول خوردن […]

ادامه مطلب
میز پذیش و صندلی پذیرش اولین راه ارتباطی با مشتری است.
نظر: 0 دی 13, 1399

راهنمای جامع خرید میز پذیرش و صندلی پذیرش

میز پذیرش در سازمان شما اغلب اولین مواجه مشتریان، همکاران و سایر بازدیدکنندگان از محیط کار شماست و آن‌ها از میز پذیرش شما به صورت ناخواسته در مورد کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. این مهم است که مبلمان اداری شما و خصوصاً میز پذیرش شما برطرف کننده‌ی نیازمندی‌های شما باشد اما باید این […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری
نظر: 0 دی 10, 1399

مبلمان اداری

ابزارهایی که عموماً برای طراحی و دکوراسیون داخلی در یک دفتر استفاده می‌شود، اغلب به سه دسته مبلمان اداری ، فناوری و لوازم اداری تقسیم می‌شوند. در حالی که ابزارهای اداری، و دفتری و وسائل کوچکتر عموماً از قیمت پایین‌تری برخودار هستند در نقطه‌ی مقابل مبلمان اداری هزینه‌ی چند برابری را در مقایسه با آنها […]

ادامه مطلب
اتاقک اداری در صورت طراحی درست زیبایی و طراوت دارد.
نظر: 0 دی 9, 1399

اتاقک اداری مدرن در حال بازگشت به فضای اداری است.

فقط شنیدن کلمه «اطاقک اداری» کافی است تا برخی از کارمندان ادارات را بهم بریزد. تصاویر واضح از دیوارهای بلند خاکستری تقسیم شده، پارتیشن اداری در انواع مختلف، تا آنجا که چشم کار می‌کند در یک محیط اداری با مساحت زیاد. شما می‌توانید خلاقیتی را که از روح هر یک از کارمندان بیرون می‌کشد احساس […]

ادامه مطلب
آرامش و زیبایی محل کار در خانه به افزایش روحیه شما کمک می کند.
نظر: 0 دی 7, 1399

دفتر کار خانگی و ۵ ویژگی مهم برای ایجاد آن

اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که با توجه به همه گیری اخیر ترجیح می‌دهند در خانه کار کنند، فضای کار شما باید به گونه‌ای طراحی شود که بتوانید مثمر ثمر باشید. نخستین رفتار عملی که شما بایست نشان داده و انجام دهید این است که اتاقی را انتخاب کنید تا منحصراً به […]

ادامه مطلب
اصول ارگونومی استاندارد در بهره‌وری بیشتر موثر است.
نظر: 0 دی 4, 1399

رعایت کدام اصول ارگونومی می‌تواند در سازمان به سلامتی کمک کند؟

امروزه بحث های زیادی درباره ارگونومی وجود دارد. واقعاً ارگونومی درفضای اداری چیست؟ و در حال حاضر چقدر سازمان شما اصول ارگونومی استاندارد را رعایت کرده است؟ در متن پیش رو ما این اصطلاح را برای شما تجزیه کرده و ملزومات رعایت حالت ارگونومی استاندارد را با شما در میان می‌گذاریم. شما با رعایت همین […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

میز کارشناسی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در فضای اداری خود، میز کارشناسی استاندارد داشته باشید، به طور قطع میزان بهره‌وری، بازدهی و آسایش کارکنان در دفتر کار شما بهبود خواهد یافت. اینکه ظاهر و طراهی دفتر کار یا حتی فضای کار خانگی شما چگونه باشد، روی حس و حال بازدیدکننده‌ای که به هر عنوان وارد فضای کار شما می‌شود، تاثیر […]

ادامه مطلب

شش روش اشتباه در طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری

حفظ سلامت جانی و ایمنی در حین انجام کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل انگیزشی در ادامه ی همکاری کارمندان با شرکت‌ها است. این موضوع از آن جایی مهم تلقی می‌شود که اکثر کارکنان نیمی از زندگی روزانه ی خود را در محل کار خود سپری می کنند و در مواقعی مجموع زمانی […]

ادامه مطلب

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها میز اداری و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از […]

ادامه مطلب