×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

مبلمان اداری یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است.
نظر: 0 آذر 10, 1399

چرا مبلمان اداری مدرن در استخدام افراد موثر است

با توجه به این که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی میان کارفرمایان در بخش‌های مختلف صنعت برای استخدام افراد زبده و ماهر وجود دارد، آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که از نظر دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری مدرن و پیشرو هستند از توانایی جذب و استخدام بالاتری برخوردارند. کارفرمایان از روش به عنوان […]

ادامه مطلب
مزایای خرید میز کار گروهی
نظر: 0 آذر 8, 1399

میز کار گروهی و مزایا و معایبی برای یک سازمان دارد؟

اگرچه منطقی به نظر می‌رسد که بعد از حاکم شدن وضعیت کرونا تعداد افرادی که به صورت دورکار مشغول هستند بیشتر شده است. این اتفاق منحصر به یک کشور و منطقه‌ی خاص نیست و در حال تبدیل شدن به یک امر روتین در دنیاست. در حال حاضر با توجه به نبود همیشگی کارمندان در دفاتر […]

ادامه مطلب
نظافت مبلمان اداری
نظر: 0 آذر 6, 1399

راهنمای نظافت مبلمان اداری و میز اداری در دفتر کار

ما هنوز نمی‌دانیم ویروس کرونا تا چه مدت می‌تواند بر روی سطوح زنده بماند. به گزارش اکثر مراکز تحقیقاتی و بهداشتی ویروس ممکن است بسته به جنس سطح فقط چند ساعت یا تا چند روز زنده بماند. به این فکر کنید که روزانه چند بار میز اداری، صندلی اداری، کمد مخصوص پر کردن اسناد و […]

ادامه مطلب
انتخاب مبلمان اداری در یک سازمان مهم است
نظر: 0 آذر 4, 1399

چرا مبلمان اداری در یک سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار دارد؟

مبلمان اداری به عنوان نماد و هسته اصلی تجهیزات سازمانی هر موسسه‌ای در نظر گرفته می‌شود، مانند خانه، دفتر یا فضای تجاری. اگر با یک دید وسیع‌تر به موضوع نگاه کنیم، مبلمان اداری به اشیاء متحرکی گفته می‌شود که از فعالیت‌های مختلف انسانی (نشستن، غذا خوردن، خوابیدن و غیره) پشتیبانی می‌کنند، اشیاء را در ارتفاع […]

ادامه مطلب
میز کنفرانس
نظر: 0 آذر 2, 1399

اتاق کنفرانس در دوران Covid-19 چگونه باید باشد؟

اتاق کنفرانس اداری قبل از Covid-19 تنها مکانی بود که تیم ها می توانستند به صورت رو در رو گرد هم آیند و در مورد پروژه های بزرگ بحث کنند، آینده کاری را بررسی نمایند، به بررسی آنالیز رفتاری مشتریان بپردازند، گفت و گو های خود را با مشتریان جهت عقد قراردادهای مهم انجام دهد […]

ادامه مطلب
خرید مبلمان برای فضای کار
نظر: 0 آبان 28, 1399

6 نکته مهم هنگام خرید مبلمان اداری برای فضای کار

اگر ندانید که چه دکوراسیونی برای شما مهم است. کدام چیدمان و فضا مناسب کسب و کار شماست. چگونه می‌خواهید به اراب رجوع خود پاسخ دهید و از او پذیریایی کنید. قطعاً در انتخاب و گزینش مبلمان اداری متناسب با کسب و کار خود کار سختی در پیش رو خواهید داشت. شما در بهترین شرایط […]

ادامه مطلب
انتخاب صندلی اداری مناسب
نظر: 0 آبان 27, 1399

5 پیامد و عوارض ناشی از نشستن روی صندلی اداری نامناسب

به صورت کلی می توان گفت که 5 نتیجه نشستن روی صندلی اداری نامناسب مربوط به حالت نشستن و قرارگیری بر روی صندلی ، خستگی و درد سر و گردن و عضلات پشت و کمر است. ما ساعت های طولانی را روی صندلی اداری خود پشت میز اداری برای انجام امور روزمره می‌گذرانیم. طبق آماری […]

ادامه مطلب
اتاق بازی بخش نوینی از مبلمان اداری مدرن است
نظر: 0 آبان 25, 1399

اتاق بازی بخش نوینی در طراحی مبلمان اداری است

مشاغل مدرن و مطابق با علم و تکنولوژی روز، در چند سال اخیر با سرعت روزافزون گسترش یافته اند. مشاغل جدید قطعاً ویژگی‌های جدید هم خواهند داشت. کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای جدید از خود می‌پرسند آیا اتاق بازی کارمندان مناسب فضای اداری آن هاست؟ آیا با اهداف آن‌ها مشکل ندارند؟ آیا منجر به […]

ادامه مطلب
میز اداری مدرن
نظر: 0 آبان 21, 1399

نکات مهم برای انتخاب بهترین میز اداری کدام‌اند؟

میز اداری به عنوان یکی اجزای جدایی ناپذیر در طراحی داخلی فضای اداری و مبلمان اداری شناخته می‌شود. به صورت جزئی‌تر اگر به آن نگاه کنیم میز اداری مکانی است که شما در طول مدت ساعات کاری می‌بایست بیشتر زمان کاری را با آن سپری کنید. از طرفی میز اداری همیشه جزو پرکاربردترین و مورد […]

ادامه مطلب
چیدمان مدرن مبلمان اداری
نظر: 0 آبان 20, 1399

چگونه می‌توان با چیدمان مبلمان اداری، بهره‌وری را افزایش داد؟

برای عملکرد روزمره و ممتد هر شرکت، رضایت کارکنان یک گام اساسی است. این نکته‌ی بسیار مهمی تلقی می‌شود زیرا دفتر اداری، فضایی است که همه وظایف و امور محوله از سمت کارفرما به کارمند دار طول روز در آنجا می‌شود. انتخابی خوب و شایسته در مبلمان اداری می‌تواند با چیدمان مبلمان اداری به صورت […]

ادامه مطلب
طراحی مبلمان اداری مدرن
نظر: 0 آبان 19, 1399

۸ مزیت داشتن روشنایی و نور هوشمند طراحی دفتر اداری

هدف سیستم روشنایی هوشمند ارائه یک نور منحصر به فرد و خاص در مکان مناسب با شدت لازم و کیفیت ایده آل است. با مطالعاتی که بسیاری از شرکت‌ها برای شناسایی چگونگی بهبود بهره وری و رفاه کارکنان انجام داده‌اند، مشخص شده است که روشنایی هوشمند در دفترکار به شما کمک می‌کند تا اهداف خود […]

ادامه مطلب
نظر: 0 آبان 17, 1399

چگونه صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم

صندلی اداری مناسب نقش بسزایی در سلامتی، بهره‌وری و آسایش شما دارد و می‌توان گفت یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب و خرید مبلمان اداری است. ما به عنوان یک خریدار چگونه می‌توانیم صندلی اداری مناسب را انتخاب کنیم؟ آیا بودجه‌ی در نظر گرفته شده برای خرید، مشخص می‌کند که کدام محصول را خریداری کنیم؟ […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

طراحی داخلی کلینیک و 3 ایده که باید در ذهن داشته باشید!

وقتی دارید به طراحی داخلی کلینیک فکر می‌کنید، فرض ما این است که چشم‌انداز و ایده‌ای ولو محدود از المان‌های معماری مناسب و نامناسب محیط خود دارید. مثلا می‌دانید انتخاب رنگ در طراحی چقدر مهم است یا با طراحی باز کلینیک آشنایی دارید؛ این روزها این نوع چیزها مهم هستند. اما به غیر از این، […]

ادامه مطلب

طراحی اداری مدرن و 5 تغییری که در سال 2020 به خود می‌بیند!

اگر قرار بود پیش از پاندمی کووید 19 این مقاله را بنویسیم، شاید روی چیزهای دیگری تاکید می‌کردیم. مثلا اینکه طراحی اداری مدرن باید به گونه‌ای باشد که در نهایت به سلامت و بهره‌وری هر چه بیشتر کارکنان منجر شود. شاید هم تحت تاثیر شرایط کاری آن زمان، تمام تاکید ما بر این بود که […]

ادامه مطلب

4 ایده در طراحی دفتر کار برای تقویت روحیه کاری کارمندان

شما هم جزو آن دسته از کارفرمایان هستید که به صرافت تغییر دکوراسیون اداری خود برای تقویت روحیه کاری کارمندانتان افتاده‌اید؟ تبریک می‌گوییم! شما مرحله بزرگی را پشت سر گذاشته‌اید. واقعیت این است که دوره آن اتاق کارهای تکی و بزرگ با آن میز کارشناسی یا میز مدیریت سنگین، بزرگ و کلاسیک گذشته است. باید […]

ادامه مطلب